Усі статті

Чому UGC так подобається клієнтам та користувачам соціальних мереж. Як ви можете створити контент, який призведе до конверсії. Де шукати вдалі креативи. Яскраві приклади використання UGC відомими брендами

Аня Соха, продюсерка спецпроєктів в hromadske, авторка Telegram-каналу «Текст не чіпляє» пропонує поставити до свого тексту 5 питань. Вони допоможуть у редагуванні та зроблять матеріал читабельнішим і легшим у сприйнятті.

Як створюються найкрутіші дропи UGC Library? Ми запросили контент-продюсерку Ніку Сін розповісти свою історію: який шлях вона пройшла від копірайтерки до контент-продюсерки першої європейської платформи з UGC-відео.

Особливості креативного копірайтингу та способи його адаптації під різні канали комунікації. Ознаки успішної комунікації. Де копірайтеру шукати креативні фрази для своїх текстів. Як покращити контент без руйнування його ідентичності

Досліджуємо специфіку професійної соціальної мережі LinkedIn: цілі, яких вона допомагає досягти, аудиторію та переваги для маркетингових стратегій, важливість контактів «human to human», роль у двосторонньому просуванні особистого та корпоративного брендів.
.avif)
Відкрийте для себе дієві стратегії в пошуку роботи від HR-експертки Юлії Кудіної. Дізнайтеся, як треба поводитися під час співбесіди та що може відштовхнути роботодавця, а також — яке значення мають для вдалого працевлаштування особистий бренд та нетворкінг.
.avif)
Як підготувати шаблон для щомісячного звіту SMM perfomance? Чиатйте, як покроково розробити щомісячну звітність та отримайте шаблон звіту в кінці матеріалу. З цим нам допомогла Тома Мельничук — Head of SMM The Instapreneurs та Head of SMM & E-commerc
