Придбати курс
Придбай курс за ціною Early Birds до 15 вересня
star-icon
4.9
3й потік

Marketing Star(t)

Зроби наступний крок у своїй кар’єрі та стань маркетологом, якого потребує ринок

Придбати курс
Cтарт
30.09.2024
Тривалість
8 тижнів
Two hands typing on a laptop keyboard.

Опануй найпопулярніші hard skills для маркетолога та посиль своє CV

Ми створювали цей курс відштовхуючись від того, що хоче ринок від маркетолога. Окрім власного досвіду, ми проаналізували більше 1000 вакансій з позицій digital-маркетингу і виокремили найпопулярніші hard skills, які зараз очікують від маркетолога
heart-icon
Email-маркетинг
Навчись генерувати додаткові продажі та повертати клієнтів на сайт за допомогою розсилок
mirror-icon
SEO
Опануй алгоритми Google та нарощуй безкоштовний трафік за допомогою пошукових систем
notebook-icon
Digital-strategy
Плануй маркетингові активності та стратегію на основі даних
mouse-icon
Маркетинг аналітика
Навчись аналізувати дані та покращувати роботу маркетингу за допомогою data-driven методу
textbook-icon
UI/UX
Зрозумій клієнта та покращуй конверсії за допомогою основ UI/UX
money-icon
Paid Ads
Залучай додаткові продажі та трафік у бізнес за допомогою платного трафіку.

Для кого навчання?

SMM-спеціалістів
які хочуть перейти у повноцінний маркетинг
Image 01
Фрілансерів
хто хоче перейти на фул-тайм позицію маркетолога
Image 02
Маркетинг-спеціалістів
починаючих маркетинг-спеціалістів, які хочуть перейти в IT
Image 03
Спеціалістів із суміжних
дизайн, закупка трафіку, тощо, які хочуть перейти у маркетинг
Image 04
Хочу доєднатись
arrow-up-right-icon

Програма курсу

Блок 1

Стратегія

  • Стратегія для бізнесу
  • Data-driven approach
  • Як аналізувати ринок? Як аналізувати дані Semrush/Similarweb.
Блок 2

Google аналітика

  • Гугл аналітика - GA4
  • Поведінка користувача під час сесії
  • Івенти в гугл аналітиці
  • Google Tag Manager - як налаштувати та працювати з ним
  • ДЗ 1
Блок 3

UI/UX для маркетолога

  • Основи UI/UX: як юзер-експіріенс на сайті впливає на ваші продажі
  • Інструменти UI/UX
  • Як провести успішне юзер інтерв'ю
  • ДЗ 2
Блок 4

SEO Basics

  • Базові навички SEO оптимізації сайтів
  • Google Search Console and Google Trends
  • Беклінки, метатеги і контент на сторінці
  • Поради для успішної SEO стратегії
  • ДЗ 3
Блок 5

Email-маркетинг

  • Як працює email маркетинг
  • Воронки в email маркетингу. Автоматичні сценарії
  • Лекція по email-маркетингу
  • Як впровадити email-маркетинг
  • ДЗ (3)
Блок 6

E-commerce

  • З чим працює e-commerce і як правильно аналізувати показники
  • Що потрібно знати про E-commerce
  • Як покращити перфоманс сайту
***

ДОДАТКОВІ УРОКИ

  • Додатковий урок "Огляд на SendPulse"
  • Як працювати з Excel
  • ChatGPT промпти
  • Copywriter Pack
  • Marketing Vocabulary Essentials
  • Email-templates
Bonus
  • Особливості роботи з E-Commerce нішою
  • Особливості роботи з subscribtion-based бізнес-моделлю
  • Безкоштовний доступ до бібліотеки лекцій на весь період навчання
  • Знижка на подальше навчання від The Instapreneurs

Після курсу ти

glasses-icon
Розумієш, як управляти креативними командами, що делегувати та як працювати з фідбекомта підрядниками
mirror-icon@4x
Вмієш аналізувати рекламні активності усього маркетинг відділу
notebook-icon@4x
Впевнено звітуєш про перфоманс маркетинг-команди
bulb-icon@4x
Bмієш будувати маркетингові гіпотези та прогнозувати маркетингові бюджети
textbook-icon
Розумієш, що таке ROMI, CPM, CTR, CAC, AOV і вмієш управляти цими показниками
spongebob-icon@4x
Розумієш потреби користувача на сайті та вмієш управляти конверсією

в навчання входить:

Шаблон стратегічного планування
Image plan 03
Image plan 04
4 шаблони email-листів
Шаблон marketing road map
Image plan 02
500 Chat GPT Prompts для маркетолога
Image plan 01

в навчання входить:

Шаблон стратегічного планування
Image plan 03
Image plan 04
4 шаблони email-листів
Шаблон marketing road map
Image plan 02
500 Chat GPT Prompts для маркетолога
Image plan 01
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
star-icon
Спікер курсу
Image
Знайомся

Вероніка Сенькіна

  • 2-times startup founder - розуміє потреби як підприємця, так і спеціаліста. Навчить helicopter view на маркетинг з точки зору зростання продукту та окупності бізнесу
  • CEO & founder The Instapreneurs - платформи, яку підтримує Дія. Цифрова Освіта та USAID
  • co-founder & CMO Matcher - бренд виріс на 300% за 2024-й рік
  • ex-marketing manager в компанії Petcube - стартапі-випускнику Y-Combinator, що оперує на ринок США. Займалась напрямком E-Commerce та Product Marketing
01
Спікерка пройшла шлях від SMM-менеджера до IT-маркетинг-менеджерки senior-рівня в Petcube і заснувала власний стартап. Активно управляє 2 власними бізнесами в різних нішах (edtech та wellness/food & beverage), тож на курсі ділиться широким спектром знань та досвіду побудови маркетингу як у малому бізнесі, так і в IT.
02
Грунтовні знання без води
03
Практикуючий спікер, яка дає погляд як зі сторони маркетинг-менеджера, так і зі сторони підприємця
04
Практика на реальних даних на реальному проекті
05
Інтенсивне навчання у форматі теоретичних уроків + практики

Тарифи та вартість

Community

Обирай цей тариф, якщо ти бажаєш опанувати навички маркетинг-дженераліста, працюючи у груповому форматі над реальним проектом.

Що сюди входить:
  • Доступ до курсу на 6 місяців
  • Q&A в кінці курсу
  • Спільний чат з учасниками
  • Сертифікат
  • Перевірка дз кураторами
  • Сертифікація та перевірка випускної роботи
  • 4 мастер-майнди
  • Додаткові окремі зустрічі з куратором
  • Онлайн-зустрічі з брифуванням, pre-захистом і захистом робіт перед клієнтом
  • Закритий спільний чат Community та Master’s
  • Додаткові уроки
  • Розбір резюме куратором
  • Доступ до бібліотеки лекцій на період навчання
  • Можливе стажування серед найкращих студентів після курсу по одному з направлень опанованих в рамках навчання

Masters

Обирай цей тариф і забирай максимум. Бо, окрім групової роботи, ти матимеш гарантоване стажування по одному з направлень, опанованих в рамках навчання

Що сюди входить:
  • Доступ до курсу на 9 місяців
  • Q&A в кінці курсу
  • Спільний чат з учасниками
  • Сертифікат
  • Перевірка дз кураторами
  • Сертифікація та перевірка випускної роботи
  • 4 мастер-майнди
  • Додаткові окремі зустрічі з куратором
  • Онлайн-зустрічі з брифуванням, pre-захистом і захистом робіт перед клієнтом
  • Закритий спільний чат Community та Master’s
  • Додаткові уроки
  • Розбір резюме куратором
  • Доступ до бібліотеки лекцій на період навчання
  • Гарантоване стажування у The Instapreneurs / Matcher / 13perfumes після курсу по одному з направлень, опанованих в рамках навчання
+5 додаткових місць

Community

Обирай цей тариф, якщо ти бажаєш опанувати навички маркетинг-дженераліста, працюючи у груповому форматі над реальним проектом.

Що сюди входить:
  • Доступ до курсу на 6 місяців
  • Q&A в кінці курсу
  • Спільний чат з учасниками
  • Сертифікат
  • Перевірка дз кураторами
  • Сертифікація та перевірка випускної роботи
  • 4 мастер-майнди
  • Додаткові окремі зустрічі з куратором
  • Онлайн-зустрічі з брифуванням, pre-захистом і захистом робіт перед клієнтом
  • Закритий спільний чат Community та Master’s
  • Додаткові уроки
  • Розбір резюме куратором
  • Доступ до бібліотеки лекцій на період навчання
  • Можливе стажування серед найкращих студентів після курсу по одному з направлень опанованих в рамках навчання

Masters

Обирай цей тариф і забирай максимум. Бо, окрім групової роботи, ти матимеш гарантоване стажування по одному з направлень, опанованих в рамках навчання

Що сюди входить:
  • Доступ до курсу на 9 місяців
  • Q&A в кінці курсу
  • Спільний чат з учасниками
  • Сертифікат
  • Перевірка дз кураторами
  • Сертифікація та перевірка випускної роботи
  • 4 мастер-майнди
  • Додаткові окремі зустрічі з куратором
  • Онлайн-зустрічі з брифуванням, pre-захистом і захистом робіт перед клієнтом
  • Закритий спільний чат Community та Master’s
  • Додаткові уроки
  • Розбір резюме куратором
  • Доступ до бібліотеки лекцій на період навчання
  • Гарантоване стажування у The Instapreneurs / Matcher / 13perfumes після курсу по одному з направлень, опанованих в рамках навчання
+5 додаткових місць

Залишились питання?

Забронюй безкоштовну 15-хвилинну консультацію з ведучою курсу

Які є варіанти оплати

💻
Повна оплата на сайті
✅
Повна/часткова оплата 
на PayPal
🧩
Оплата частинами на сайті 
(за допомогою оплати частинами від Монобанк/Приватбанк)
🔒
Бронь місця на сайті від 2500 до 3500 грн (доплата залишку повністю до 15.09 або частинами до 15.11)
💎
Внутрішнє довірче розтермінування (оплата частинами через платіжну систему за узгодженим графіком)

Успішні кейси

Кейс - Тома Мельничук
Кейс

Точка А: Я працювала 2 роки SMM-спеціалісткою у парт-тайм форматі та мала кілька проєктів одночасно. Працювала SMM Matcher, Daily Kitchen, MeNow.

Цілі: На курс перш за все йшла, щоб глибше зрозуміти, як працює маркетинг та використовувати це в роботі SMM. Але через деякий час після курсу зрозуміла, що хочу рухатись саме в маркетинг та повністю переходити з SMM в маркетинг-дженераліста.

Точка Б: Зараз я працюю повністю маркетинг-спеціалісткою, що раніше здавалось мені не реальним, адже без досвіду отримати посаду важко. Тому я вирішила карʼєрно рости у компаніях, де працювала та перейшла на посаду маркетинг-менеджерки Matcher. Згодом запити на роботу в ролі маркетинг-спеціалістки пішли до мене самі і проєкти шукати було дуже легко.

Зараз я маркетологиня у Matcher та Crumb, працювала з Cafe Marko, Sophia Hotel Kyiv, Lotused. А також консультую SMM спеціалістів.

Курс мені дуже допоміг прокачати бачення маркетингу в цілому та навчив, як працювати з цифрами, гіпотезами, аналітикою. Зараз всі ці знання я щодня використовую в роботі і точно знаю, що далеко не всі спеціалісти на цьому розуміються та працюють з data-driven підходом. А такий формат роботи — дуже сильна перевага на ринку маркетологів, що і шукають більшість бізнесів.

Тома Мельничук
Кейс - Mаша Артем'єва
Кейс

Точка А: Я була продюсером освітніх та маркетингових проєктів. Перед курсом була у пошуку своєї першої роботи на українському ринку.

Цілі: Перша — отримати розуміння маркетингу on a deeper level, бо я завжди працювала разом з маркетологами та хотіла розуміти їх логіку, мати можливість дивитись на цю частину роботи більш критично та могти покращувати її. Друга — пройти стажування та залишитись в команді.

Точка B: Бізнес-асистентка СЕО The Instapreneurs – займаюся операційними та продуктовими задачами, спеціальними та благодійними проєктами бренду <3

Я рада, що я вирішила піти на Marketing Star(t), та дуже вдячна Вероніці за розвиток. Навчання створює умови для того, щоб одразу практикувати теорію на даних реального клієнта, усвідомлено сформувати свої маркетингові гіпотези, провалідувати їх і захистити. Програма – класна, але є купа можливостей для того, щоб отримати ще більше знань, ніж у ній закріплено. Особливо, якщо захотіти ці знання взяти. <3

Mаша Артем'єва
Кейс - Ірина Скопенко
Кейс

Точка А: Студенка магістратури на маркетингу, яка має невеликий досвід в смм і більше досвіду в сорсингу (або можна сказати рекрутингу, щоб спростити). І я хотіла вже по трохи почати свій перехід в маркетинг.

Цілі: Стажування і в ідеалі працевлаштування! Я дуже хотіла набратись практики, тому що теорії вистачає в універі і навіть просто в інтернеті купу інфо. І поки думала, то всі місця зі стажуванням розібрали. Але мені дуже пощастило, що Вероніка пішла назустріч і зробила ще одне екстра місце. Ну і звісно я хотіла розібратись з базою інструментів діджитал маркетингу, особливо з гугл аналітикою.

Точка B: Після стажування мені запропонували залишитись в компанії в ролі асистентки маркетолога. І ось місяць тому я стала тут же контент-маркетологом. Це український бренд космецевтики ROSABELLA. Більше я займаюсь контентом та піаром, але інструменти, які освоїла на курсі тут також дуууже допомагають. Бо куди ж без data-driven підходу.

Це було дуже корисно, зрозуміло і до того ж супер стильно! Весь курс пройшов з приємністю і нові знання я вже використовую на практиці. І ще на курсі був навіть свій плейлист, до сих пір слухаю 😎

Ірина Скопенко
Кейс - Мицик Ольга
Кейс

Точка А: Була спеціалістом з лояльності та додаткових продажів в lifecell, мріяла перейти працювати маркетологом в український стартап.

Цілі: Освоїти роботу конкретних маркетингових інструментів на практиці, актуалізувати знання як маркетинг-дженераліста, потрапити в ком'юніті однодумців.

Точка B: Працюю маркетологом у проекті 13PERFUMES: залучена до формування маркетингової стратегії, відповідаю за перфоманс сайту, менеджерю команду таргетологів, SMM та TikTok спеціалістів. Нарешті можу сказати, що люблю свою роботу.

Курс на 100% виправдав мої очікування: я ознайомилася з нюансами роботи GA, SEO, email-маркетингу тощо. Також познайомилася з чудовими людьми, з якими у нас спільні інтереси. Отримала підтримку та доречні поради від Вероніки у розрізі побудови карʼєри. Я була на тарифі Masters, який обрала свідомо, бо гарантоване стажування - величезний плюс цього тарифу, який спонукатиме вас ґрунтовно вивчити матеріал та одразу ж застосувати знання на практиці (а ще, це чудовий кейс для резюме;)

Мицик Ольга

Наші випускники працюють в:

Відгуки

star-icon
4.9

Дякую за веб! Дивилася в записі, та навіть деякі гіпотези збіглися з тими, що сказали інші студенти
А сам проєкт для роботи виглядає дуже цікаво 🫶🏻

Окреме дякую за копірайтер пак 🥹 🌸
Сьогодні майже купила а от він тут бонусом )))

Настя

Привіт!
Вже переглянула лекцію, ду-уже цікаво 🙌

Людмила

Дякуюю тобі за такий обʼємний курс і за таку крутезну можливість практики.  🤍 ✨

Чекаю наступних курсів з маркетингууу! Я відразу у передзапис 🫶🏻

Viktoriia

Дуже дякую тобі! Курс з дуже сильною базою та деякі знання я вже почала втілювати в роботі 🔥

Valeriia

Дуже дякую, це було неймовірно! 🫶🏻 Особисто я налаштована націкаву й продуктивну роботу й надалі ✨

Iryna

Приєднуюсь, все круто було 🤩 винесли купу інсайтів та знань,
цікавих векторів роботи. І взагалі погляд дуже розширився на
маркетинг загалом ❤️

Anastasiia

Не знаю як кто, а я замотивувалась працювати))))

але спочатку додивлюсь курс....

Оля

Приєднуйся до комʼюніті випускників

Section Join Image - 01
Section Join Image - 02
Section Join Image - 04
3

Поширені запитання

8 тижнів. Чати/додаткові матеріали залишаються на весь час.

Тариф Community — на 6 місяців Тариф Master’s — на 9 місяців

  • діючий SMM-спеціаліст — так,
  • починаючий SMM-спеціаліст — так,
  • таргетолог — так,
  • копірайтер — так,
  • дизайнер — так,
  • якщо хочете вирости у маркетолога продюсер — так,
  • маркетолог — так,
  • якщо хочете посилити свої знання та перейти в IT-маркетинг — так,

кому не підійде курс:

  • новачкам, які не працювали у маркетингу та хочуть опанувати професію з нуля

Ні, після бронювання ти зможеш обрати будь-який комфортний для себе формат оплати: доплата повністю до 15.09. (тобто вартість зберігається нижча, як для «оплати одразу») або частинами до 15.11. (тобто вартість за тарифами «розтермінування»).

Курс починається 30.09 та триватиме 8 тижнів

Так. Для отримання сертифікату потрібно буде здати усі дз та захистити презентацію із групою.

На українській платформі Kwiga
Спільний чат — у Телеграм
Мастер-майнди — в Zoom

Так, для цього напишіть нам в Телеграм

Так. У нас є 2 опції:

  • розтермінування від вашого банку (оплата частинами від Монобанк/Приватбанк)
  • внутрішнє розтермінування – для цього напишіть нам в Телеграм

Так, буде запис усіх мастермайндів. Якщо у вас не вийде бути присутніми, ви зможете переглянути в записі і поставити свої питання у чатах (загальному або з куратором) або ж на наступній зустрічі.

Так, звичайно. У вас буде можливість поєднувати навчання і основну роботу, так як на початку курсу ви отримаєте графік навчання і зможете спланувати свої активності + курс. Новий модуль буде виходити кожного понеділка і ви переглядатимете лекції у зручний час, а мастермайнди будуть заплановані заздалегідь і в будь-якому випадку буде запис, який залишиться назавжди.