4.9

SMM Star(t)

Грунтовний курс про SMM із практикою на реальних проектах, що окупається за перший місяць роботи
1000+
Випускників
8-й
Потік
~ Липень
Старт курсу
This component will only work on the published/exported site. Full documentation in Finsweet's Attributes docs.

Проєкти

з якими працювали наші студенти

Проєкти

з якими працювали наші студенти

Отримуй актуальні знання

яких потребує ринок
SMM-стратегія
Інші SMM курси
Дизайн у Figma
Копірайтинг
Google Analytics
Контент-планування

Програма

  • Як проходитиме навчання на курсі?
  • Навігація по воркспейсу, розкладу & персональному кабінету
  • Що таке стратегія та для чого її робити?
  • Які є типи стратегії. Різниця між launch та growth стратегіями
  • Що має бути у стратегії
  • Контент
  • Інфлюенс-маркетинг
  • Ком’юніті-менеджмент
  • Як набирати підписників в Інстаграм?
  • Специфіка роботи з Threads
  • Специфіка роботи з Instagram: алгоритми, функціонал, що працює
  • Специфіка роботи з Youtube
  • Специфіка роботи з TikTok
  • Специфіка роботи з Telegram
  • Навіщо робити аналітику? Які дані варто аналізувати та як часто?
  • Які є інструменти аналітики?
  • Приклад аналітики та як будувати звіти

Як створювати контент

  • Який контент створювати? Підбір референсів для дизайн концепту
  • Figma Basics для SMM-спеціаліста
  • Теорія дизайну для SMM-спеціаліста

Як Знімати відео

  • Налаштування камери телефону - все, що треба знати
  • Режими зйомки та робота з ними
  • Монтаж - базові додатки і вступний екскурс
  • Етапи створення відео-контенту. Що варто продумати - від підготовки до монтажу
  • Світло, його різновиди. Правила, прийоми роботи з ним
  • Композиція кадру. Ракурси.
  • Творчі прийоми створення динаміки в кадрі
  • Що робить та не робить SMM-менеджер?
  • Як ефективно працювати в команді та бути team-player-ом?
  • Як і де планувати час?
  • Як правильно делегувати?
  • Як створити контент-план?
  • Як користуватись чатом GPT?
  • Копірайтинг
  • Огляд рекламних інструментів Meta
  • Рекламний кабінет
  • Робота з E-commerce
  • Аналітика, оптимізація та масштабування рекламних кампаній

Формат курсу

  • 8 тижнів інтенсивного навчання
  • Практика на реальному проєкті
  • Гнучкий графік навчання
  • Навчальння на зручній українській платформі платформа Kwiga
  • Відео-уроки та додаткові матеріали
  • Щотижневі Q&A сесії
  • Персональний супровід куратора
  • Сертифікат після захисту проєкту
Бонус
Доступ до бібліотеки лекцій на весь період навчання (доступ надається одразу після оплати курсу повністю або частинами)

Відгуки

студентів попередніх потоків курсу
До курсу я цікавилась і займалась чимось схожим на SMM, але більше візуальною частиною.

Навчатись пішла, щоб зрозуміти як працює SMM взагалі, як розробляти стратегію, працювати з Google Analytics і на прикладі реального проєкту зрозуміти як все влаштовано: від брифінгу і до здачі замовлення.
Крім знань, на курсі класно було попрацювати в команді. Коли я покращила свої скіли, то підняла прайс на послуги. Цей курс дав мені базу для того щоб далі продовжувати розвиватись в цьому напрямку.

SMM Star(t) для мене це дійсно старт для освоєння глобально онлайн-маркетингу. Мені подобається сама подача матеріалу, все складне зрозумілою мовою. Відео можна передивитись кілька разів (бо я така, що через умовно місяць треба освіжити знання, якщо я їх не застосувала).Також мені подобається, що інформація на курсі актуальна, наприклад Threads запустили, коли вже почався курс і в нас була лекція по ньому — клас.

Супер штука з чатом, де можна задати питання в будь-який час і отримати відповідь, або почитати, можливо хтось має схожу ситуацію і вже обговорили її вирішення. Крім того маєш класне комьюніті після навчання.

Цей курс для мене — супер інвестиція. На SMM Star(t) для мене було багато інсайтів і інформація структурована (що для мене дуже важливо).
Показати ще
Після курсу я волонтерила на початку у двох проєктах. Це був Good Job і Spend with Ukraine, після чого знайшла вже фултайм роботу в агенції, де пропрацювала майже рік і зрозуміла, що робити ці всі штуки для чужого бізнесу мені не цікаво.

Зараз я займаюся своїм власним YouTube-проектом  і якраз оці всі знання, які я отримала на курсі, дуже сильно допомогли мені розвивати конкретну стратегію просування і взагалі соціальні мережі саме мого проєкту.
Свій шлях у маркетингу я розпочала ще у 18, коли моя подруга, SMM-менеджерка запропонувала мені стати її помічницею. Тоді я розпочала з нею працювати і переймала її досвід. За цей час я встигла попрацювати, як з українським, так й із закордонним ринком.

Після цього я почала працювати менеджером освітнього проєкту і невдовзі стала його керівником. Відповідно, збільшився мій обсяг задач і тоді я відчула, що хочу поглибитись у маркетинг, аби робити проєкт більш успішним.
Оскільки я дуже прискіпливо ставлюсь до вибору навчання і його наповнення, адже й сама працювала у сфері освіти, і для мене було дуже важливою якість курсів, я обрала курс True SMM і не прогадала.

До цього часу я була самоучкою, після навчання я стала впевненою в своїх знаннях і кроках, які я роблю, адже навчилась якісно рісьорчити і шукати підґрунтя для своїх гіпотез та стратегій. Насправді, навчання було крутішим, ніж я очікувала. Було дуже багато нової для мене інформації, супер зручні конспекти і головне — якісний фідбек від куратора.

Після цього навчання, мій проєкт отримав величезний пуш у розвитку. Ми навіть відкрили нове представництво!

Тож, якби мене запитали, які курси обрати для старту карʼєри в маркетингу чи просто підтягнути скілли, першими в списку однозначно були б The Instapreneurs.
Показати ще
На момент початку курсу мені було 16 років, і я близько двох років працювала у сфері освіти (викладала іноземні мови онлайн). Подекуди мала відношення до соцмереж, проте це не було основним обовʼязком на роботі.

Але я чітко знала, що хочу карʼєру у сфері комунікацій, тож курс потрібен був, аби здобути практичні навички та знайти перший проєкт саме в цій галузі.
Що в результаті? За тиждень до завершення курсу мене взяли на повне ведення проєкту – ветеранського книжкового видавництва (тематика – націоналізм та військова справа, адже засновники – військовослужбовці). Ведемо благодійну діяльність, співпрацюємо з Патронатною службою Азову та іншими військовослужбовцями.

На мені – повна реалізація контенту, від ідеї до копірайту, дизайну, монтажу і публікації. Це Інстаграм, ТікТок, Телеграм-канал. Також є декілька суміжних проєктів того ж видавництва, для їх соцмереж періодично також створюю контент. Окрім обовʼязків SMM-спеціаліста, я пишу статті й прес-релізи та комунікую з клієнтами.

На курсі мені дуже сподобалося працювати над реальним брендом, бачити весь процес зсередини та загалом мати повноцінний кейс ще до початку роботи. Хоч в процесі й було важко, необхідні навички я здобула, набралася впевненості та одразу отримала перший проєкт.
Показати ще
До курсу я вже мала навички та досвід роботи SMM-спеціалістом близько 1,5 роки. На той момент пішла з позиції SMM Lead в маркетинговій агенції та шукала нового поштовху в професії.

Це було не перше моє навчання, але я й досі мала певні прогалини. Також хотілося отримати додаткові знання з PR та інших суміжних напрямків. Мені дуже зрезонував data-driven підхід, бо до цього я працювала більш інтуїтивно і мала складнощі з аналізом ринку, конкурентів (робила це досить поверхнево, бо не мала додаткових знань).
Після курсу я займалася фрілансом, а потім перейшла в компанію BetterMe на позицію SMM-спеціаліста. Під час курсу я розробляла стратегію для студії йоги в Англії, тож цей досвід роботи з нішею фітнесу був перевагою при розгляді кандидатів. Наразі вже майже півроку працюю з українськими та закордонними брендами в Netpeak Agency на позиції Middle SMM-спеціаліст.

Цей курс стався зі мною дуже вчасно. Я придбала його незадовго до початку повномасштабного вторгнення, тож лекції й практичні завдання були моїм рятувальним колом, щоби спрямувати енергію в ефективне русло.

Я мега задоволена якістю і наповненням курсу. Я була учасницею першого потоку, але впевнена, що зараз курс ще більш наповнений та цікавий, тож я би його 100% порекомендувала.
Показати ще
До того, як потрапити на курс я вже мала досвід роботи SMM спеціалістом в бʼюті ніші і також проходила курс по веденню та просуванню в соцмережах, але після півроку роботи відчула, що хочу отримати більше поглиблених знань в сфері маркетингу соцмереж.

Моє ціллю було покращити знання з маркетингу та аналітики соцмереж, для того щоб працювати з більш складними нішами. А також отримати практичні поради для роботи на іноземному ринку.
Зараз я працюю SMM спеціалістом з розвитку особистого бренду рієлтора в США, також  проводжу консультації для майстрів бʼюті ніші з просування в соцмережах. Планую набирати команду SMM спеціалістів, для того щоб брати нові проєкти та допомагати українцям співпрацювати з іноземним ринком.

Варто сказати, що на уроках курсу Вероніка використовувала термінологію з маркетингу, завдяки якій змогла показати свою експертність замовникам в США, а також ділилась власним досвідом, та давала поради на прикладі інших бізнесів, які мені знадобились в роботі.

Ну і я рада тому, що дізналась нову для себе інформацію, хоча в мене був страх, що через те що я вже проходила курс з базових знань, я почую те ж саме, але цього не сталось.
Показати ще
На курс я прийшла вже з досвідом 2 роки у піарі та інфлюенс-маркетингу. Але я дуже хотіла поглибити свої знання по іншим напрямкам SMM, тому що я тісно співпрацюю з різними сферами маркетингу у своїй діяльності і для себе хотіла орієнтуватися у метриках, трендах та механіках. І що для мене було дуже важливо: покращити свій аналітичний та data-base підхід.
Курс беззаперечно допоміг мені покращити свою експертність у сфері, зрозуміти на чому я хочу сфокусуватися, та розкласти по поличками куди я хочу і можу рухатися далі.А також закрив мою основну потребу розуміти та приміняти аналітику у своїй роботі. І зараз я можу якісно та детально проаналізувати ефективність проведених кампаній та на цифрах зрозуміти, що для бізнесу працює, а що ні.

Зараз я працюю на посаді ліда напрямку influencer marketing у компанії Perla Helsa. А також точково співпрацюю та консультую українські бренди у цьому напрямку.
Показати ще
Перед тим, як піти на курс, я працювала SMM-спеціалістом в компанії, про SMM мало що знала, тільки поверхнево базові речі. Йшла на курс для того, що розуміти більш комплексний SMM, бо до того були такі дуже вирвані знання, які "десь від когось чула".

Зараз я працюю маркетологом в американській tech компанії. Курс мені дуже допоміг більше заглибитись в маркетинг, не просто працювати з візуалами, а буквально аналізувати, досліджувати і стратегічно розбиратись в маркетингу.
“Все супер, я якось брала інший курс по смм і мені взагалі не подобалось як там доносиси матеріал, а тепер я бачу, що це може бути круто по структурі та інформації”
“Цікаво, зрозуміло, можна задати уточнюючі питання, вчасний фідбек”
“Сподобалось все!) робота в команді, семінари з Веронікою, запрошені спікери”
“Сподобався data driven підхід на курсі. Що ми не просто вчились як зробити контент план та візуал, а працювали з даними, робили рісьорч, будували гіпотези. Також дуже круто, що це був реальний бізнес”“Дуже сподобалось як детально Вероніка пояснила різницю між launch та growth стратегіями, на модулі все було нібито розставлено по поличкам де ти точно знаєш що і де лежить”
“Мені сподобались лекції. Та особливо розділ про аналітику. Саме завдяки йому я розібралася краще в гугл аналітиці, та важливих метриках”
“Лекції давали багато корисної інформації. Усе реально структуровано, що розібратися і не розгубитися протягом навчання. Дуже сподобалися туторіали, які пояснювали як працювати у нових програмах (Figma, Notion) - усе зрозуміло та від самого початку, що допомогло розібратися з абсолютно новим для мене порталом. Дякую за це! Також корисно було отримувати зворотний зв'язок - усі питання, які виникали протягом навчання, швидко були закриті та пояснені :)”

Навчайся

Mаркетингу у практикуючих спеціалістів
Автор курсу
Вероніка Сенькіна
@veronikasenkina
  • CEO & founder маркетингової платформи The Instapreneurs, CMO Matcher, ex-marketing manager в компанії Petcube
  • 40K підписників в інстаграм, веде успішний блог та співпрацює з брендами як інфлюенсер
  • Має більше 5 років досвіду в SMM і успішно реалізовує стратегію social media маркетингу у власних проектах
Експертиза Вероніки:
  • SMM-стратегія
  • Контент-стратегія
  • Як стати SMM-лідом
  • Інфлюенс-маркетинг
  • Social Media Marketing в IT сфері
  • Перехід з SMM на інші маркетингові позиції

Переваги

SMM Star(t) від інших курсів
Інші SMM курси
  • Загальні знання від блогерів чи початківців з невеликим досвідом
  • Фокус на 1-2 соцмережах без занурення у принципи мультиканальності та валідацію різних комунікаційних каналів, залежно від потреб бізнесу
  • Фокус на фрілансі та невеликих проектах для роботи
  • Не підходять для побудови кар’єри в IT
  • Відсутність комплексного підходу та окупності маркетингу як інструменту бізнесу
  • Відсутність комплексного підходу та окупності маркетингу як інструменту бізнесу
SMM Star(t)
  • Фундаментальні знання про social media marketing як інструмент для бізнесу
  • Вміння управляти каналами в SMM: вирощувати показники, ставити цілі, планувати бюджети та звітувати по ефективності роботи SMM-відділу
  • Фокус на мультиканальності: в рамках курсу студенти вивчають усі популярні соцмережі
  • Підходить для побудови кар’єри в IT
  • Практика на реальному проекті з першого тижня курсу з аналізом метрик та KPI
  • Інтеграція AI-інструментів (Chat GPT, Claude AI та інші) для оптимізації процесів
  • Комплексний підхід: від аналітики та контент-стратегії до performance marketing та PR

Тарифи

Спосіб оплати
Community
23 490 ₴
  • Доступ до блоків 1-9
  • Підтримка у загальному чаті
  • Чат з куратором
  • Прямий ефір у форматі Q&A сесії
  • Щотижневі Q&A семінари з Веронікою та запрошеними спікерами
  • Робота над реальним проектом, участь у захисті робіт
  • Домашні завдання і їх перевірка
  • Доступ до додаткових уроків
  • Сертифікат
  • Доступ до усіх уроків на 9 місяців
  • Доступ до записаних семінарів назавжди
  • Можливе стажування серед найкращих студентів після курсу
Показати ще
Бронь місця
Master’s
35 990 ₴
  • Доступ до блоків 1-9
  • Підтримка у загальному чаті
  • Чат з куратором
  • Прямий ефір у форматі Q&A сесії
  • Щотижневі Q&A семінари з Веронікою та запрошеними спікерами
  • Робота над реальним проектом, участь у захисті робіт
  • Домашні завдання і їх перевірка
  • Доступ до додаткових уроків
  • Сертифікат
  • Доступ до усіх уроків на 12 місяців
  • Доступ до записаних семінарів назавжди
  • 2 Персональні консультації з Веронікою
  • Закритий мастер-майнд по розвитку особистого бренду
  • Гарантоване стажування
  • Додатковий урок по таргетованій рекламі
Показати ще
Бронь місця
Community
25 690 ₴
  • Доступ до блоків 1-9
  • Підтримка у загальному чаті
  • Чат з куратором
  • Прямий ефір у форматі Q&A сесії
  • Щотижневі Q&A семінари з Веронікою та запрошеними спікерами
  • Робота над реальним проектом, участь у захисті робіт
  • Домашні завдання і їх перевірка
  • Доступ до додаткових уроків
  • Сертифікат
  • Доступ до усіх уроків на 9 місяців
  • Доступ до записаних семінарів назавжди
  • Можливе стажування серед найкращих студентів після курсу
Показати ще
Бронь місця
Master’s
37 490 ₴
  • Доступ до блоків 1-9
  • Підтримка у загальному чаті
  • Чат з куратором
  • Прямий ефір у форматі Q&A сесії
  • Щотижневі Q&A семінари з Веронікою та запрошеними спікерами
  • Робота над реальним проектом, участь у захисті робіт
  • Домашні завдання і їх перевірка
  • Доступ до додаткових уроків
  • Сертифікат
  • Доступ до усіх уроків на 12 місяців
  • Доступ до записаних семінарів назавжди
  • 2 Персональні консультації з Веронікою
  • Закритий мастер-майнд по розвитку особистого бренду
  • Гарантоване стажування
  • Додатковий урок по таргетованій рекламі
Показати ще
Бронь місця
Не впевнена, чи підходить тобі курс?
Забронюй безкоштовну консультацію з авторкою курсу Веронікою або отримай відповіді від нашого сапорту
Забронювати

FAQ

Курс триває 2 місяці (7 тижнів - навчання і 8й тиждень - захист робіт).

Всі уроки записані у студії українською мовою.

Розклад курсу ви отримаєте із доступом до навчання. Він буде у форматі Google-календаря (з нагадуваннями) та у Notion workspace.

Програма курсу досить оновлена, має багато нових модулів - робота з AI, гугл аналітикою, growth стратегією та створенням контенту. Якщо ви вже практикуєте SMM, але маєте мілкі та не дуже цікаві проекти - знання з нового курсу допоможуть піти працювати з IT-сферою та дуже підвищать ваш чек як спеціаліста.Для True SMM діє special discount - для цього напишіть нам в support: https://t.me/TheInsta_Support

Так. Для отримання сертифіката потрібно буде здати усі ДЗ та захистити презентацію із групою.

Є 2 способи розтермінування: Перший спосіб: довірче (внутрішнє від нас, без % до визначеної дати). Для цього напишіть нам у службу турботи:

https://t.me/TheInsta_Support

Або 2 спосіб: розтермінування від банку (якщо ціна за тариф не перевищує доступного ліміту від вашого банку)

Community - 9 місяців
Master’s - 12 місяцв

Ні, ви можете не приймати участь у цьому і проходити курс у своєму темпі. Однак, ми дуже радимо працювати у групах, бо це навчає командній роботі, дає круту практику та дуже об’єднує :)

Так, звичайно. У вас буде можливість поєднувати навчання та основну роботу, тому, що на початку курсу ви отримаєте графік навчання і зможете спланувати свої активності + курс. Новий модуль буде виходити кожного понеділка і ви переглядатимете лекції у зручний час, а мастермайнди будуть заплановані заздалегідь і в будь-якому випадку буде запис, який залишиться назавжди

Безкоштовну 15-ти хвилинну консультацію від Вероніки можна отримати, написавши нам у технічну підтримки https://t.me/TheInsta_Support. Після отримання повідомлення ми надішлемо посилання на бронювання дати та часу консультації, а також зорієнтуємо по подальших діях.

Курс розрахований на новачків, тому пояснення дуже детальні та мають багато прикладів. Також до всіх уроків йдуть презентації, домашні завдання перевіряють куратори, а у чаті можна завжди отримати відповідь на ваші питання. Також для тарифу Community та Master’s заплановані щотижневі Q&A сесії.

Приблизно липень-серпень. Але якщо 8-й потік почнеться раніше, ми обов’язково про це повідомимо.

Так, буде запис усіх мастермайндів. Якщо у вас не вийде бути присутніми, ви зможете переглянути в записі й поставити свої питання у чатах (загальному або з куратором) або ж на наступній зустрічі.

Поки ти будеш чекати старту курсу, ми тобі надамо доступ до нашої бібліотеки лекцій у новому кабінеті на сайті, де вже понад 60 лекцій на різноманітні теми, у тому числі й SMM. Тому ти зможеш корисно провести цей час очікування.