Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Дізнайся, як створити SMM-стратегію, яка не зливає бюджет, а приводить клієнтів: від аналізу ринку та вибору платформ до ефективного контент-плану та вимірювання результатів.
Дата виходу лекції:
27.3.2025
Marketing & SMM
Middle
Про спікера:
Андрій Лісовий
SMM-спеціаліст з досвідом у IT, бізнесі, соціальному та державному секторах. Працював із Притулою, Ґрунт медіа, SPRAVDI, Mission Possible.
Працював із IT, бізнес, громадсько-соціальним та державним секторами. Займався комунікаціями Сергія Притули, розвивав соціальні мережі проєктів Ґрунт медіа, SPRAVDI, Мрія, запускав рекламу для Lady di Atelier, Центру Готовності Цивільних та проєктів малого бізнесу. Зараз очолює SMM та контент в акселераційній програмі Mission Possible
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Чому хаотичний SMM не працює
Ознаки відсутності стратегії, чому важливо адаптувати підхід залежно від типу проєкту (бізнес, бренд, блог). Відмінності між SMM-стратегією та маркетинговою стратегією.
02
Основні кроки створення стратегії
Аналіз ринку, конкурентів та аудиторії. Постановка SMART-цілей. Вибір платформ: де працювати та як не розпорошувати ресурси.
03
Контент-стратегія та залучення аудиторії
Які формати контенту актуальні, як скласти ефективний контент-план, що мотивує людей шерити ваші публікації.
04
Як виміряти ефективність SMM-стратегії
Основні KPI у SMM: ER, ERR, ліди, підписники. Помилки, які зливають бюджет. Чому SMM-стратегію потрібно постійно оновлювати.
Отримайте чіткий алгоритм створення SMM-стратегії, який допоможе залучати аудиторію, підвищувати впізнаваність бренду та досягати бізнес-цілей у соціальних мережах.
Власникам бізнесу та керівникам
Дізнайтесь, як будувати ефективну комунікацію в соцмережах, визначати ключові платформи та оптимізувати маркетингові інвестиції для зростання вашого бізнесу.
Контент-кріейторам та експертам
Освойте методи створення контенту, який резонує з аудиторією, отримує високий рівень взаємодії та допомагає формувати лояльну спільноту.
Після лекції ти:
Зрозумієш, чому хаотичний SMM не працює та які ознаки вказують на відсутність стратегії.
Дізнаєшся, як провести аналіз ринку, конкурентів та аудиторії без складних аналітичних інструментів.
Навчишся правильно формулювати SMART-цілі та визначати ключові пріоритети для розвитку бренду в соцмережах.
Розберешся, як обрати оптимальні платформи для просування, щоб не розпорошувати ресурси на всі соцмережі одночасно.
Освоїш принципи побудови контент-стратегії: які формати зараз працюють, як складати контент-план та створювати вірусний контент.
Будеш знати, як вимірювати ефективність стратегії за допомогою KPI та уникати типових помилок, що зливають бюджет.
Дізнайся, як створити SMM-стратегію, яка не зливає бюджет, а приводить клієнтів: від аналізу ринку та вибору платформ до ефективного контент-плану та вимірювання результатів.
Дата виходу лекції:
27.3.2025
Marketing & SMM
Про спікера:
Андрій Лісовий
SMM-спеціаліст з досвідом у IT, бізнесі, соціальному та державному секторах. Працював із Притулою, Ґрунт медіа, SPRAVDI, Mission Possible.
Працював із IT, бізнес, громадсько-соціальним та державним секторами. Займався комунікаціями Сергія Притули, розвивав соціальні мережі проєктів Ґрунт медіа, SPRAVDI, Мрія, запускав рекламу для Lady di Atelier, Центру Готовності Цивільних та проєктів малого бізнесу. Зараз очолює SMM та контент в акселераційній програмі Mission Possible
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Чому хаотичний SMM не працює
Ознаки відсутності стратегії, чому важливо адаптувати підхід залежно від типу проєкту (бізнес, бренд, блог). Відмінності між SMM-стратегією та маркетинговою стратегією.
02
Основні кроки створення стратегії
Аналіз ринку, конкурентів та аудиторії. Постановка SMART-цілей. Вибір платформ: де працювати та як не розпорошувати ресурси.
03
Контент-стратегія та залучення аудиторії
Які формати контенту актуальні, як скласти ефективний контент-план, що мотивує людей шерити ваші публікації.
04
Як виміряти ефективність SMM-стратегії
Основні KPI у SMM: ER, ERR, ліди, підписники. Помилки, які зливають бюджет. Чому SMM-стратегію потрібно постійно оновлювати.