star-icon
Middle

SMM-стратегія. Як створити стратегію, яка принесе результат?

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
Middle

SMM-стратегія. Як створити стратегію, яка принесе результат?

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Про лекцію:
Дізнайся, як створити SMM-стратегію, яка не зливає бюджет, а приводить клієнтів: від аналізу ринку та вибору платформ до ефективного контент-плану та вимірювання результатів.
Дата виходу лекції:
27.3.2025
Marketing & SMM
Middle
Про спікера:
Андрій Лісовий
SMM-спеціаліст з досвідом у IT, бізнесі, соціальному та державному секторах. Працював із Притулою, Ґрунт медіа, SPRAVDI, Mission Possible.
Працював із IT, бізнес, громадсько-соціальним та державним секторами. Займався комунікаціями Сергія Притули, розвивав соціальні мережі проєктів Ґрунт медіа, SPRAVDI, Мрія, запускав рекламу для Lady di Atelier, Центру Готовності Цивільних та проєктів малого бізнесу. Зараз очолює SMM та контент в акселераційній програмі Mission Possible
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Чому хаотичний SMM не працює
Ознаки відсутності стратегії, чому важливо адаптувати підхід залежно від типу проєкту (бізнес, бренд, блог). Відмінності між SMM-стратегією та маркетинговою стратегією.
02
Основні кроки створення стратегії
Аналіз ринку, конкурентів та аудиторії. Постановка SMART-цілей. Вибір платформ: де працювати та як не розпорошувати ресурси.
03
Контент-стратегія та залучення аудиторії
Які формати контенту актуальні, як скласти ефективний контент-план, що мотивує людей шерити ваші публікації.
04
Як виміряти ефективність SMM-стратегії
Основні KPI у SMM: ER, ERR, ліди, підписники. Помилки, які зливають бюджет. Чому SMM-стратегію потрібно постійно оновлювати.
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам та SMM-спеціалістам
Отримайте чіткий алгоритм створення SMM-стратегії, який допоможе залучати аудиторію, підвищувати впізнаваність бренду та досягати бізнес-цілей у соціальних мережах.
strength-icon
Власникам бізнесу та керівникам
Дізнайтесь, як будувати ефективну комунікацію в соцмережах, визначати ключові платформи та оптимізувати маркетингові інвестиції для зростання вашого бізнесу.
job-icon
Контент-кріейторам та експертам
Освойте методи створення контенту, який резонує з аудиторією, отримує високий рівень взаємодії та допомагає формувати лояльну спільноту.
Після лекції ти:
benefit-icon
Зрозумієш, чому хаотичний SMM не працює та які ознаки вказують на відсутність стратегії.
benefit-icon
Дізнаєшся, як провести аналіз ринку, конкурентів та аудиторії без складних аналітичних інструментів.
benefit-icon
Навчишся правильно формулювати SMART-цілі та визначати ключові пріоритети для розвитку бренду в соцмережах.
benefit-icon
Розберешся, як обрати оптимальні платформи для просування, щоб не розпорошувати ресурси на всі соцмережі одночасно.
benefit-icon
Освоїш принципи побудови контент-стратегії: які формати зараз працюють, як складати контент-план та створювати вірусний контент.
benefit-icon
Будеш знати, як вимірювати ефективність стратегії за допомогою KPI та уникати типових помилок, що зливають бюджет.
star-icon
Middle

SMM-стратегія. Як створити стратегію, яка принесе результат?

Це відео не містить звуку
star-icon
Middle

SMM-стратегія. Як створити стратегію, яка принесе результат?

Про лекцію:
Дізнайся, як створити SMM-стратегію, яка не зливає бюджет, а приводить клієнтів: від аналізу ринку та вибору платформ до ефективного контент-плану та вимірювання результатів.
Дата виходу лекції:
27.3.2025
Marketing & SMM
Про спікера:
Андрій Лісовий
SMM-спеціаліст з досвідом у IT, бізнесі, соціальному та державному секторах. Працював із Притулою, Ґрунт медіа, SPRAVDI, Mission Possible.
Працював із IT, бізнес, громадсько-соціальним та державним секторами. Займався комунікаціями Сергія Притули, розвивав соціальні мережі проєктів Ґрунт медіа, SPRAVDI, Мрія, запускав рекламу для Lady di Atelier, Центру Готовності Цивільних та проєктів малого бізнесу. Зараз очолює SMM та контент в акселераційній програмі Mission Possible
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Чому хаотичний SMM не працює
Ознаки відсутності стратегії, чому важливо адаптувати підхід залежно від типу проєкту (бізнес, бренд, блог). Відмінності між SMM-стратегією та маркетинговою стратегією.
02
Основні кроки створення стратегії
Аналіз ринку, конкурентів та аудиторії. Постановка SMART-цілей. Вибір платформ: де працювати та як не розпорошувати ресурси.
03
Контент-стратегія та залучення аудиторії
Які формати контенту актуальні, як скласти ефективний контент-план, що мотивує людей шерити ваші публікації.
04
Як виміряти ефективність SMM-стратегії
Основні KPI у SMM: ER, ERR, ліди, підписники. Помилки, які зливають бюджет. Чому SMM-стратегію потрібно постійно оновлювати.