Як створюються дропи UGC Library

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

UGC Library — це перша платформа на європейському ринку з трендовими UGC, які можна використовувати під час створення контенту для власних соцмереж або соцмереж бізнесу. На червень 2024 року в бібліотеці нараховуються понад 1000 відео на різні тематики. Хто стоїть за цією роботою? 

nika-sin

Відкриваємо карти! Ми запросили Ніку Сін, контент-продюсерку The Instapreneurs, поділитися своїм шляхом від креативної копірайтерки до контент-продюсерки UGC Library. Читайте та дізнайтеся, як насправді створюються найкрутіші дропи в бібліотеці відео The Instapreneurs.

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Копірайтинг: тексти по 5 грн за 1000 знаків без пробілу

В університеті я навчалася на журналістку, тому час від часу проходила практику у виданнях. Писала анонси про події у місці, репортажі, брала інтерв’ю у локальних селебриті. Тоді ідея монетизації вміння писати здавалася непоганою. Я знайшла кілька проєктів на сайтах з пошуку роботи та зібрала маленьке портфоліо. Далі з'явилося безліч дрібних замовників, від описів товарів для дому до рецептів і дитячих речей. 

Згодом я потрапила у сферу SMM і знайшла першу роботу в агенції. Писала по 20-30 дописів за раз для різних акаунтів. Точно пам’ятаю лікування гіпнозом, місцеве кафе і школу танців. Цей досвід дав мені розуміння, як працює контент-маркетинг, як ставити задачі дизайнерам на креативи тощо.

Ловіть поради від The Instapreneurs для редагування тексту — вони допоможуть зробити матеріал читабельнішим і легшим у сприйнятті.
5-tips-for-writers

Копірайтер не пише тексти, а генерує ідеї

Мій світ перевернувся, коли я почала працювати у комунікаційній агенції. Тут я дізналася, що справжні копірайтери не пишуть по 1000 знаків без пробілу, а генерують ідеї, слогани, неймінги, сценарії для реклами. Слово «надивленість» було зі мною щодня, я подумки набила його собі на лобі. Бо потрібно було навчитися споживати багато, навіть максимально багато різного контенту – не тільки Pinterest чи Instagram, а й різні кампейни на Adweek, Medium, канські кейси тощо.

Коли приходила задача на розробку рекламних креативів, статичних чи динамічних, в моїй голові вже автоматично сортувалися різні плакати, картинки, фото, відео та інші ідеї, які могли б пасувати тут і зараз. Я навчилася складати брифи, в яких кожен момент має референс чи детальний опис. Не все одразу, звичайно, але зараз вважаю, що вміння створювати брифи – одна з моїх суперсил.

Про те, як правильно створювати брифи, розповідали в одному з матеріалів. Читайте та завантажуйте шаблон брифу для клієнта.
how-to-brief-a-client

Зйомки — це гойдалки, де тобі і весело, і нервово водночас

Створення телевізійної реклами — це окремий всесвіт. Це час, бюджети, тендери, безліч затверджень та нервів. Ось такий невеликий приклад процесу підготовки (!):

  • агенція оголошує тендер продакшенам,
  • вони надсилають шорт-лист режисерів,
  • клієнт разом з агенцією обирають режисерів,
  • з кожним режисером проводиться кол,  
  • розробка режисерських тритментів,
  • прорахунок бюджету на зйомки,
  • проведення дня презентацій тритментів,
  • агенція з клієнтом йдуть подумати та обирають, з ким будуть знімати.

Далі у тісному конекті з продакшеном агенція обирає та затверджує локації, кастинг, одяг, стиль, проговорює музику, озвучку, формати, права. На словах звучить структуровано, але насправді це сотні листувань та затверджень заради результату. Варто сказати, що команді не завжди подобається ідея, і це нормально. Реклама на ТБ може бути специфічною, орієнтована на масову аудиторію та аудиторію клієнта. Але, не дивлячись на власні інтереси, треба знімати.

Я не можу розголошувати інформацію про зйомки, але можу розказати пару цікавинок:

  1. Перша моя ТБ зйомка тривала 23 години. Знімали три «тридцятки» у приватному будинку за містом. Ідея та результат не увійшли у портфоліо агенції.
  2. У ковідний час ми проводили zoom-зйомку з домашніми тваринами для американського бренду «Сімпаріка». Ми з командою спостерігали за майданчиком, дивилися плейбек і давали правки у спільному Telegram-чатику.
  3. На фотозйомці з собаками одна з героїнь, бордер-колі, злякалася спалаху і не могла спокійно позувати. Це було неочікувано, адже вона часто знімалася в українських серіалах та кіно. На заміну терміново викликали її брата.
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

In my The Instapreneurs Era

Стрімкий розвиток сфери UGC в Україні став несподіванкою. Бо UGC існувало, здається, завжди. В США безліч брендів використовували контент власних клієнтів, позначали їх або ні, ставали завдяки цьому більш людяними. Я завжди згадую Starbucks, які спеціально почали писати імена гостей на стаканах неправильно, щоб отримати більше контенту та відміток. Особливо популярний зараз бренд Gisou — багато років використовує відео та фото покупців, створюючи свій неповторний стиль.

Як контент продюсерка для UGC Library я слідкую за трендами, роблю все можливе, щоб зйомка відбулася і ми отримали якісний контент, який буде активно використовуватися юзерами. Ось приблизний процес моєї роботи: 

  1. Підготовка починається із затвердження теми.
  2. Далі я збираю бриф та референси. Зазвичай роблю публічну папку в Pinterest,  ще зберігаю рефи в Instagram  і Tiktok.
  3. Створюю мудборд та тезово прописую, що нам потрібно зняти.
  4. Підбираю варіанти по локаціях і шукаю моделей.
  5. Коли зйомка повністю затверджена, починаються перемовини зі студією, моделями, відеографкою.

В процесі ми можемо трохи відходити від брифу, вигадувати якісь нові кадри, адже атмосфера зйомки іноді дозволяє імпровізувати. 

Як ми знімаємо дропи UGC Library

Ми знімаємо на професійну камеру і телефон, щоб дати юзерам більший вибір. Виходить, що з однієї зйомки ми маємо і кінематографічну картинку, і більше реальну з телефону. Процес відбору контенту для мене теж особливий. Бо нарешті ідея з голови перетворилася на класне відео! Я переглядаю абсолютно весь контент, бо іноді із невдалого відео, на перший погляд, можна взяти круті 6 секунд, які потім будуть в рекламі того чи іншого бренду. Я особливо тішуся, коли в таргеті попадаються кадри з бібліотеки — усі зусилля недарма.

Наразі UGC Library налічує понад 1000 унікальних відео, які може використовувати кожен. І буде ще більше, бо в планах круті трендові зйомки. А ще ми також завжди у пошуку моделей чи креаторів для співпраці. Тому, якщо це про вас, нумо знайомитися!

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ЧОМУ ВАРТО ПІДПИСАТИСЯ НА UGC VIDEO LIBRARY ВІД THE INSTAPRENEURS

З підпискою на UGC Video Library від The Instapreneurs ви зможете почати відразу використовувати готові відео для соцмереж, значно заощадите свій час та бюджет. Дуже зручно для фахівців з маркетингу, таргетологів, SMM-спеціалістів та підприємців.

ugc-library

В бібліотеці ви знайдете більш ніж 850 відео високої якості від топових українських креаторів на різноманітні теми:

  • Work&Productivity;
  • Entrepreneurship;
  • Wellness;
  • Street Style;
  • Island Drop;
  • Pets тощо.

Зручний формат 9х16 робить їх ідеальними для використання у TikTok та Instagram.

Ви можете купити UGC-контент за одним з трьох тарифних планів. Кожний з них передбачає необмежену кількість завантажень та додавання 50 нових відео тижня. Чим триваліший термін вашої підписки, тим більше грошей ви зможете заощадити. Також порівняйте: середня вартість одного відео від UGC-креатора складає $80, у той час, як вартість одного відео в UGC Library — всього $0.07.

Приєднуйтесь до тих, хто вже скористався перевагами UGC Video Library від The Instapreneurs, та відкрийте нові можливості для вашого вмісту.