Вільний доступ до інформації, який дарує інтернет, має один недолік — її стає важко аналізувати. Тому користувачі все частіше покладаються на особисті рекомендації, ніж довіряють рекламним оголошенням. В цій ситуації репутація визначальна у розробці маркетингової стратегії.
LinkedIn — важливий елемент брендингу, проте мало хто використовує весь потенціал платформи. The Instapreneurs спробували розібратись, чим вона відрізняється від інших соцмереж та чому незамінна для зміцнення особистого чи корпоративного брендів. Підписуйтесь на нашу email-розсилку, аби залишатись в курсі бізнес-трендів та дізнаватись про найновіші маркетингові інструменти першими.
Професійна соціальна мережа LinkedIn була створена 2002 року, щоб об'єднувати фахівців різних галузей. На відміну від багатоцільових платформ, користувачі чітко розуміють її призначення і використовують для:
Наразі платформа пропонує безліч інструментів та стратегій для реалізації цих цілей. В блозі соцмережі наведена статистика впливу брендингу на продажі. Проте рушійна сила LinkedIn не стільки контент, як взаємодія користувачів, що може стати початком довготривалих бізнес-стосунків, заснованих на спільних інтересах та цінностях. Про роль особистих контактів розповідає старший директор з продуктів LinkedIn Naman Goel у своєму матеріалі.
В лекції «Linkedin: як працювати з платформою, щоб вона працювала на вас» розказуємо, як визначити цільову аудиторію і розділити її на категорії, як оптимізувати профіль і зробити привабливим для потенційних контактів, як працюють алгоритми платформи та які типи контенту й інструменти просування сторінки вибрати.
З 1 млрд зареєстрованих на платформі людей лише близько 300 тис. — активні користувачі. Така пропорція означає, що привернути увагу значно легше, ніж в інших соцмережах. 60% користувачів орієнтовані на бізнес-інформацію, а отже відсоток лідів вищий, а випадкових відвідувачів — менший. Статистика щодо рекламних кампаній, лідогенерації та залученості аудиторії представлена на Engage AI.
Понад 60 млн людей щоденно шукають роботу в LinkedIn. Переважно це фахівці з вищою освітою, що працюють у сфері IT, фінансів та навчання на посадах, пов’язаних з продажем, менеджментом, інженерними роботами. 4 з 5 користувачів залучені до прийняття рішень у своїй організації — тобто вийти на «потрібну» людину значно легше. Географія охоплення:
Кількість користувачів з України у 2022 році сягала 3,6 млн. Більше офіційних даних щодо аудиторії представлено у щорічному звіті LinkedIn.
Платформа найліпше підходить для взаємного розвитку, коли особистий бренд підсилює корпоративний і навпаки. Від створення спільного професійного контенту до взаємних відгуків після звільнення — вибирайте інструменти відповідно до етапу співпраці. Що таке employee lifecycle, які його фази та як залишити приємні враження від знайомства до прощання — розказуємо в статті «Employee lifecycle: аудит життєвого циклу співробітника».
Використання LinkedIn для просування особистого бренду дає можливість:
Аби успішно використати широку мережу особистих контактів LinkedIn, виберіть декілька ефективних маркетингових стратегій:
В одній з попередніх статей The Instapreneurs розповідаємо, що таке PR-стратегія, якими вони бувають, та описали 5 простих кроків формування.
Щоб зрозуміти, на що впливає персональна репутація і як вона може відображатись на маркетинговій стратегії компанії, рекомендуємо послухати лекцію «Особистий бренд для фаундерів та експертів». Спікерка Ксенія Мартовська, засновниця Martovska bureau — бутикової агенції з розвитку особистих брендів, — з 10-річним досвідом в комунікаціях розкаже:
Ви отримаєте 6-місячний план розвитку ОБ, який можна одразу втілити у життя. Власникам бізнесу він допоможе посилити цінності компанії через особистий бренд, а експертам та фахівцям окремих галузей — підвищити свою «вартість» на ринку праці, просуватися по кар’єрі та відкривати нові професійні можливості.
Підписка на бібліотеку лекцій The Instapreneurs — від $14.99 на місяць — відкриває доступ до актуального навчального контенту з маркетингу, менеджменту та управління кар’єрою.