Використання UGC у візуальному контенті Instagram та TikTok — практичні поради від The Instapreneurs

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Створюючи рекламу для бренду, компанії прагнуть ідеалу. Підбираються професійні моделі з привабливою зовнішністю, які знають як правильно позувати. Прописуються влучні рекламні репліки, розробляються креативи. Правда в тому, що переважна більшість користувачів стомилася від ідеальності. Вони хочуть бачити справжніх людей, а не змонтовану картинку. Іншими словами користувачі прагнуть побачити в рекламі себе, і user-generated content дає таку нагоду. 

Перш ніж дізнатися більше про використання UGC у візуальному контенті Instagram та TikTok, підпишіться на email-розсилку The Instapreneurs, аби отримувати інсайти зі світу диджитал одними із перших.

instapreneurs-general

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Що таке UGC — user generated content

Спочатку варто розібратися із самим поняттям. UGC дослівно звучить як user-generated content. Це контент, створений безпосередньо користувачами соціальних мереж. До цієї категорії відноситься різний тип матеріалів:

  • огляди;
  • фотографії;
  • відео;
  • відгуки.

Більшість людей схильні купувати товари на які є рекомендації реальних користувачів. Цифри статистичних досліджень впливу UGC-контенту вражають. Згідно з опитуванням Adweek, 85% користувачів більш схильні довіряти матеріалам, які були створені реальними людьми, ніж самим брендами.

Про те, як створювати та впроваджувати UGC в бізнес, також читайте в блозі The Instapreneurs.
how-to-use-ugc-for-business

Використання UGC-контенту — основні переваги для бізнесу

Згідно зі статистикою від DataReportal, на початок 2024 року в Україні нараховувалося 24,3 млн активних юзерів соціальних мереж. А це більш ніж половина населення країни. З них 12,4 млн користується Instagram і 16,4 млн TikTok. Частина людей активна в обидвох соцмережах. 

Ці платформи — більше не місце для мемів про котиків. За даними TikTok за 2022 рік, 39% юзерів соціальної мережі стверджують, що на платформі знайшли новий для себе бренд. Водночас 47% навіть придбали товар, який вони побачили у відео. Отже, соціальні медіа — це потужний інструмент для продажів.

З впровадженням UGC-матеріалів ви можете досягти такої інших цілей бізнесу:

  • Встановити зв’язок з цільовою аудиторією та завоювати їх довіру. Коли потенційні клієнти бачать реальних користувачів, що залюбки використовують продукцію бренду, вони більш схильні робити покупку.
  • Збільшення залучення клієнтів. Юзери будуть шерити контент, який їм сподобався, пересилаючи його друзям та колегам. В результаті відео стають вірусними та отримують більше охоплень.
  • Демонстрація продукту в реальному житті. Клієнти довідаються про переваги товару, а також спосіб його використання та переваги. Це підігріє їх інтерес до продукту і може призвести до покупки.
  • Створення цілої спільноти для бренду. Користувачі товарів полюбляють підписуватися на сторінки компаній. UGC може збільшити кількість ваших підписників, які стають амбасадорами бренду. 

В результаті це призведе до збільшення конверсій та прибутку компанії. Проте, аби UGC-контент працював на вас, потрібно ретельно підійти до впровадження цього інструменту у маркетингову стратегію. 

Якщо цікаво дізнатися, як правильно аналізувати маркетингові показники, зокрема SMM — читайте статтю «Аналітика для SMM-менеджера: найважливіші метрики»
how-to-social-media-analytics

Як створити привабливий для користувачів контент

Не достатньо просто створити рандомні відео та запостити їх у соцмережі. Аби UGC-кампанія у TikTok та Instagram Reels була ефективною, варто врахувати деякі моменти:

  1. Зрозумійте, що цікавить вашу аудиторію, які теми її тригерять. Нехай вони стануть головними у відео.
  2. Максимум враження за короткий час. Не варто записувати великі ролики — достатньо 15 чи 30 секунд. Не забувайте використовувати підхожу музику та візуальні ефекти. Це зробить контент привабливішим. 
  3. Демонструйте реальне життя. Покажіть як користуватися продуктом, результати до та після, відгуки клієнтів та інше. 
  4. Залучайте аудиторію. Мотивуйте їх надсилати власні відео з продукцією бренду. Для цього можна використовувати челенджі, конкурси чи іншу активність. Це допоможе у створенні спільноти. 

Найпопулярніші формати UGC-контенту

Ваша мета полягає у тому, щоб виділитися серед конкурентів у ніші. Для цього потрібно створювати вдалі креативи, які будуть цікаві цільовій аудиторії. Серед найкращих форматів UGC для TikTok та Instagram:

  • навчальні посібники,
  • до та після,
  • відео у форматі змагання.

Що ще актуально і соціальних медіа розповість матеріал «Тренди UGC-маркетингу 2024: відгуки, ком’юніті, ШІ». В ньому розповідається і про те, як з просуванням бренду може допомогти AI.

Де шукати кріейторів

Є два типи UGC-контенту у соціальних мережах — безкоштовний та проплачений. В першому випадку ви використовуєте відео від людей, які вже користуються вашим продуктом. Часто юзери діляться зі своєю аудиторією вдалими покупками, показують розпаковування. При цьому вони можуть використовувати брендовані хештеги, або відмічати сторінку компанії.

Заохочуйте клієнтів залишати відгуки та ділитися іншою інформацію, а також робіть репости на власну сторінку в соцмережі. Подумайте над створенням власного тегу, який аудиторія зможе використовувати у своїх постах, рілсах та іншому контенті. 

Інший спосіб — це знайти кріейтора, який органічно прорекламує товар чи послугу. Вибираючи блогера важливо зважати на його цільову аудиторію. Також довідайтесь покази залученості на його сторінці. Варто переконатися, що тип та якість контенту, відповідає тон оф войс вашого бренду. Перед початком співпраці з кріейтором, чітко визначте очікування та цілі. Якщо це невеликий блог, можете надати послугу чи товар за відгук. Відомі кріейтори мають власний прайс на рекламу.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Приклади відомих брендів: як роблять UGC

Компанії зі світовим ім’ям не залишились осторонь UGC-тренду. Ось декілька прикладів для натхнення на власну кампанію.

Coca-Cola — поділіться колою

У 2011 році компанія запустила цілу серію напоїв з іменами. Кампанія називалась «Share a Coca-Cola». Реклама та вітрини в магазинах спонукували шукати своє ім’я та ділитися знахідкою у соціальних мережах. Для цієї мети навіть придумали хештег #ShareaCoke. Таким чином компанія надихала клієнтів створювати UGC-контент. В результаті багато користувачів взаємодіяли з брендом, а реклама стала вірусною. Ця кампанія виходила за межі США, батьківщини кока-коли. Вона дійшла і до України.

Starbucks — конкурс білих чашок

Відомий по цілому світі бренд кави також знайшов спосіб для створення UGC. Вони запустили серед клієнтів флешмоб з прикрашання чашок. Відвідувачі мали можливість покреативити, розписуючи стакани для кави. Під цю кампанію був запущений хештег #WhiteCupContest, а переможець отримував подарунки. Зокрема йому платили 300 доларів та друкували розпис на багаторазових чашках. Велика кількість UGC-креативів у соціальних мережах з відміткою бренду збільшила охоплення Starbucks. До того ж так компанія змогла прорекламувати багаторазові чашки та показала наскільки для них важливі клієнти.

Unico — український бренд косметики

Українські бренди теж не відстають від тренду на UGC-контент. Поділимося декотрими з них — наприклад, Unico. Це український бренд косметики зі слоганом «Don’t waste your time, use multitasker». Основні продукти бренду: мультитаскери, хайлайтери, блиски для губ. Подивіться, як побудована стрічка інстаграм та сториз: тут безліч UGC-контенту, від процесу користування блисками до розпаковок продуктів. Таким чином потенційний покупець може роздивитися, як виглядає косметика на різних людях, і зробити свій вибір.

13PERFUMES — бренд парфумів

Ще один приклад українського бренду, який активно використовує UGC. 13PERFUMES — бренд сучасної української парфумерії. У стрічці Instagram вони публікують фотографії своїх клієнтів, які користуються парфумами. Тут можна побачити не тільки самі продукти, а й атмосферу, які вони створюють довкола.

UGC може принести значний профіт для вашого бізнесу. Користувацький контент збільшує довіру до компанії та допомагає створити потужну спільноту навколо неї. Не бійтесь заохочувати прихильників бренду до створення креативів з вашими хештегами. Робіть репост найбільш вдалих варіантів до себе на сторінку та мотивуйте клієнтів до цього приємними бонусами та іншими презентами. Результати не змусять довго чекати.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

UGC Video Library — якісний контент для вашого бізнесу

The Instapreneurs підготували для вас цілу бібліотеку з user-generated content. Вже сьогодні ви можете оформити підписку на UGC Library. Тут доступно понад 1000 відео різної тематики, зокрема: 

  • Work&Productivity;
  • Entrepreneurship;
  • Wellness;
  • Street Style;
  • Island Drop тощо.
ugc-library
Контент у форматі 9х16 зручно використовувати для створення креативних публікацій до соціальних мереж. Щотижня бібліотека поповнюється 50 новими відео. Вартість підписки на один місяць складає $29.99. Це лише $0.07 за одне якісне відео. Є різні тарифні плани — на один, три чи шість місяців. Ви зможете вибрати оптимальний для вас варіант.