Генератор контенту, аналітик і творець водночас — усі ці ролі описують одну професію. Це — контент-менеджер. Тобто людина, яка управляє всіма видами контенту у проєкті. The Instapreneurs розповість, хто такий «контент-мейкер» та які підводні камені цієї професії. А ще — які нюанси роботи на українському та міжнародному ринку. Та чому ми переконані, що це перспективна професія, яка з роками лише стає популярнішою.
Аби не пропускати новини зі світу маркетингу, підписуйтесь на розсилку від The Instapreneurs 👇
Якщо слово «менеджер» — більш зрозуміле, то з поняттям «контенту» треба розібратися додатково. Виникає запитання: «що таке контент?». Це аудіо-, фото-, відео- і текстові матеріали, створені для різних задач і каналів: від соцмереж та сайту до поліграфії, радіо чи телебачення. Усе, що людина може почути, побачити чи прочитати, і є контентом. А режисер та безпосередній творець цих продуктів — контент-менеджер.
Він відповідає за аналітику, створення, публікацію та оновлення усіх матеріалів бренду. Контент-менеджер може робити це самостійно або делегувати завдання команді та підрядникам. Усе залежить від розміру компанії, бюджетів, обов'язків та цілей.
Дізнайтеся також про те, хто такий smm-менеджер та які перспективи розвитку чекають на професію у статті від The Instapreneurs.
Від загальних обрисів перейдімо до конкретики — які задачі виконує контент-мейкер. До основних обов'язків цього фахівця входить:
Звісно, контент-мейкер може самостійно писати тексти або створювати відео, але це просто переключення на додаткову функцію. Основний обов'язок — правильно спланувати свої дії, щоб готовий контент потрапив до читачів та глядачів. Аби краще розібратися з цим, радимо подивитися нашу лекцію про контент-маркетинг.
Здається, що контент-мейкер має бути універсальним солдатом. Але насправді це кілька ключових ролей: аналітик, стратег та управлінець.
Щодо попиту професії контент-мейкера — лише один меседж. Єдине, що змінюється на ринку маркетингу та реклами — це різновиди контенту. Як короткі динамічні відео у соцмережах прийшли на заміну довгим текстам чи друкованим газетам. Але бажання людей постійно споживати контент залишається незмінним.
При чому з роками воно лиш зростає. Сьогодні люди швидко обробляють інформацію, читають та дивляться в сотні разів більше контенту, ніж навіть 20 років тому. Разом із високою конкуренцією продуктів та постійним споживанням товарів маркетинг і реклама постійно потребують нових професіоналів. Адже для того, щоб новий контент постійно народжувався на просторах інтернету та офлайну, цю задачу має підхопити фаховий менеджер.
На українських порталах постійно відкриті сотні вакансій контент-мейкерів із різним досвідом. Про те, де знайти роботу у сфері контент-маркетингу та smm розповідали у цьому матеріалі.
За статистикою від Work.ua, контент-менеджер україномовних матеріалів заробляє в середньому 15 000 грн. У різних містах оплата, звісно, відрізняється. Проте кількість вакансій та рівень оплати — гідні. Тим паче специфіка роботи дозволяє обирати кілька проєктів, працюючи part time. А ще — можна виконувати свої задачі дистанційно для великих замовників з інших регіонів або навіть країн. Робота з контентом англійською чи іншими мовами оплачується дорожче. Зазвичай, це у два-три рази вище ринкової ціни в Україні.
Також на формування оплати впливають новітні технології, як от запуск ChatGPT. Нещодавно на порталі NV.Бізнес опублікували аналітику з зарплатами фахівців, які працюють з контентом, якісно залучаючи штучний інтелект. Попередні оцінки: фахівці на різних посадах мають від 25-40 і до 100-120 тис. грн на місяць. Наприклад:
Більше про те, як використовувати Ghat GPT читайте у матеріалі The Instapreneurs — «Як писати тексти за допомогою штучного інтелекту»
Наразі у вишах України контент-менеджерів не готують якісно до роботи. Але запит на цю професію у сфері реклами та маркетингу росте в геометричній прогресії. А для виконання своїх функцій контент-менеджеру потрібні базові знання та навички.
Та ми маємо власні навчальні курси та програми з повною базою для роботи. Повноцінні програми у The Instapreneurs легко допоможуть опанувати нову професію. Це в рази швидше, ніж традиційне навчання. А результат разом із першим доходом прийдуть уже за кілька місяців.
Для комплексного навчання ми запустили щомісячну підписку з доступом до різних лекцій та матеріалів. А ще — регулярно оновлюємо її, щоб розповісти нашій аудиторії про нові тренди.