Чи хотіли ви колись мати помічника, який буде працювати замість вас? Наприклад, напише резюме, зверстає невеличкий сайт, створить текстові креативи для рекламної кампанії або просто розважить вас дивними жартами? Компанія OpenAI створила такого помічника — нейромережу ChatGPT.
(ні, ми самі написали цей матеріал, без допомоги бота:) )
Лайк, сейв енд шер, а ще краще — підписуйся на корисну e-mail розсилку від нашої команди. Жодного спаму, лише щотижнева корисна інфа у форматі листа на твоїй пошті <3
ChatGPT — це мовна модель штучного інтелекту. По суті, це чат-бот, який вміє брати активну участь в обговореннях та відповідати будь-які на питання.
Чому ChatGPT такий популярний? Він може виконувати завдання з різних сфер: програмування, копірайтинг, маркетинг, проджект менеджмент etc. Приклади ми наведемо далі.
Окрім цього бот навчається, запам’ятовує інформацію та розуміє контекст. Тому результат ваших запитів буде базуватися на знанні ШІ про вас, ваші задачі, побажання etc.
Rowan Cheung, автор блогу про новини в сфері ШІ, опублікував добірку «500+ найкращих підказок для користування ChatGPT». На цій сторінці в Notion зібрані понад 500 команд для бота за різними тасками. Check it!
Переглянути файл можна за цим посиланням
Тут ми залишимо лише невеликий перелік того, що вміє цей ШІ.
Це мовна модель, а не маркетинговий інструмент. Проте її skills використовують для створення маркетингових матеріалів. Наприклад, email-розсилок, дописів в соцмережі та описів продуктів. Варто пам’ятати, що це лише пропозиції — в будь-якому випадку потрібен спеціаліст для доопрацювання та узгодження.
1/ Персоналізувати контент. Нейромережа вивчає дані ваших клієнтів і створює контент, що таргетований до людей з їхніми конкретними бажаннями та потребами.
2/ Створити seo-оптимізовані матеріали. Сервіс підбирає ключові слова, створює заголовки та метаописи, пише статті, які «бачить» Google.
3/ Надавати сервіс. На основі даних маркетологи навчають ChatGPT відповідати клієнтам на найпоширеніші запитання.
Для контент-маркетологів і копірайтерів цей генератор контенту — ідеальний помічник у написанні текстів. Наразі бот вміє справлятися на 100% лише з англомовним контентом. З іншими мовами, в тому числі й українською, є певні issues.
1/ Генерувати та підказувати нові ідеї для текстів, сценаріїв, відеороликів і надихати на написання дописів, статей в блог тощо.
2/ Редагувати текст та виявити помилки, покращити граматику, пунктуацію та стиль.
3/ Створювати контент: бот вміє писати оголошення для різних компаній і платформ, дописи в соціальні мережі, слогани та заголовки, електронні листи, створювати описи продуктів для сайту тощо.
Проджект-менеджер DEMICON розповідає, що ця технологія дозволила компанії покращити сервісні операції клієнта з розробки програмного забезпечення.
1/ Управління проєктами. ChatGPT розробляє плани та стратегії проєктів, надаючи інформацію про обсяг, графік, бюджет та управління ризиками.
2/ Структурування інформації, автоматизації заповнення форм або введення даних.
3/ Створення альтернативних рішень. Навчання ChatGPT на наборі даних проблем і рішень допомагає генерувати нові альтернативні ідеї. Це корисно для керівників команд, які хочуть знайти альтернативні рішення для проблеми, з якою вони стикаються.
Компанія OpenAI створила список країн, де їхні продукти недоступні. Туди потрапила й Україна. Міністр цифрової трансформації, Михайло Федоров, звернувся до компанії з проханням відкрити доступ українцям. Відповіді поки що немає.
І перший з них — скористатись телеграм-ботом UA ChatGPT. Безкоштовно можна поставити 1 питання, а далі доведеться платити.
Ще один спосіб — розширення для браузера Chrome Merlin. Це додаток до пошукової строки в Google. Задаєте запит і бот допомагає його виконати.