Контент-план — одна зі складових продуманої контент-стратегії блогу, Instargam-сторінки, YouTube-каналу, Telegram-каналу тощо. Він дозволяє спланувати публікації, розподілити задачі між командою, а загалом — ефективно просувати власний продукт. Редакція The Instapreneurs зібрали в одному матеріалі усе, що вам необхідно знати про створення контент-плану.
Якщо хочете отримувати ще більше інфо про саморозвиток й SMM — підпишіться на імейл розсилку. Ніякого спаму: тільки корисні матеріали, щомісячні шаблони та useful гайди.
Редакційний план (його ще так називають) — це розподілення контенту, що, де та коли публікувати. Його основна мета — визначення пріоритетів створення контенту на основі маркетингової стратегії. Саме завдяки контент-плану ви зможете підтримувати регулярність контенту, залучати нових клієнтів, інформувати про нові продукти, просувати й продавати їх тощо.
Успішна контент-стратегія неможлива без редакційного плану. План наочно показує, які публікації будуть виходити в певний час, в певній соціальній мережі чи платформі. Він обов’язково повинен містити рубрикатор, що складається з робочого шаблону:
Структура контент-плану нагадує календар, який допомагає оптимізувати ідеї й організувати продуктивне створення публікацій. План також потрібен для того, аби знайти баланс між інформаційним, розважальним і рекламним контентом. Сучасні стратегії запобігають творчому безладу, адже керують контентом з точки зору тематики. Розроблюючи тематичний редакційний план, ви можете легко візуалізувати мету вашого блогу.
Аби переконатися, що контент закриває потреби ЦА, маркетологи завжди оцінюють якість і ефективність плану. Одним з інструментів, який вони використовують, виступає матриця контенту.
Матриця контенту — це зручний спосіб згенерувати мільйон ідей для публікацій. Щоб створити її дієву концепцію, достатньо просто намалювати матрицю в Excel. Зараз покажемо, як вона має виглядати.
За горизонталлю вкажіть усі можливі формати публікацій. За вертикаллю чітко й зрозуміло сформулюйте рубрики. Головне тут — це правильно розбити їх по категоріях, що підходять під вашу конкретну нішу. Акцентувати увагу тут потрібно на типі контенту. Щойно ви оформите рубрики й формати — теми одразу прийдуть у вашу голову.
При наповненні матриці обов’язково запитуйте себе: «Чи буде ця тема цікава для моєї ЦА?»
Оформлення матриці контенту може відрізнятися залежно від маркетингових потреб й категорії бізнесу. Матриця зосереджена насамперед на показі зв’язку між процесом створення контенту та тим, як із ним взаємодіє аудиторія.
Аби створювати дієвий контент-план — замало мати шаблон. Потрібно ловити vibe аудиторії та трендів, брейнштормити, дивитися на інших тощо. Що робити, коли креатив зовсім на нулі?
Користуйтеся цими простими правилами та вивчайте основи маркетингу разом із The Instapreneurs. Ще більше цікавого контенту про блогінг й digital шукайте в нашому інстаграмі. Follow us and find more ideas!