ТОП-5 за переглядами у лютому

One-Page marketing strategy

Дізнайся, як створити ефективну One Page Strategy, яка допоможе спростити стратегічне планування і дасть чітке розуміння цілей проєкту та шляху їх досягнення

Про лекцію:
Дізнайся, як створити ефективну One Page Strategy, яка допоможе спростити стратегічне планування і дасть чітке розуміння цілей проєкту та шляху їх досягнення
Дата виходу лекції:
1.10.2023
Marketing & SMM
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Вікторія Зима
Має 12 років досвіду роботи в маркетингу. Зараз обіймає посаду CMO в компанії Saga Development, а також є власницею рекламної агенції SODA.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Що таке one page strategy
Розберемо, навіщо потрібна one page strategy та в чому її перевага над багатосторінковими файлами. Поглянемо, що вона відображає та як може допомогти команді маркетингу в щоденній роботі. 
02
Структура маркетингової стратегії
Розглянемо, з чого складається маркетингова стратегія та які її основні компоненти. Поговоримо про сегментацію клієнтів, аналіз та вивчення ринку, конкурентів та складові самого продукту. 
03
Як оформити one page strategy 
На прикладі ЖК Rybalsky Вікторія Зима покаже, як правильно складати односторінкову стратегію. Подивимося, як туди заносити опис та цінності проєкту, головний комунікаційний меседж, цільову аудиторію, переваги проєкту, емоційні характеристики тощо. 
04
Чому one page strategy працює
У висновку поговоримо про те, в чому фішка такої стратегії, як представляти її власникам або акціонерам компанії, як вона робить продукт «живим» та інше. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Які хочуть зрозуміти структуру One-Page strategy, в чому її перевага, як формувати та використовувати її в роботі.
mouse-icon
Іншим digital-спеціалістам
Які хочуть дізнатися, що таке One-Page strategy та навіщо вона потрібна бізнесу.
money-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть розібратися, в чому різниця між маркетинговою стратегією та One-Page strategy і використовувати цей інструмент для зростання свого продукту.
Після лекції ти:
love-icon
Дізнаєшся структуру маркетингової стратегії та ознайомишся з відео-прикладом документу
spongebob-icon
Зрозумієш, що таке One-Page strategy та з чого вона складається
textbook-icon
Порівняєш обидва види стратегій та зрозумієш відмінності One-Page від класичної маркетингової
computer-icon
Отримаєш приклади One-Page marketing strategy успішних бізнесів
money-icon
Зрозумієш, чому цей інструмент працює краще за інші та чим він особливий
notebook-icon
Зможеш поставити будь-які питання спікерці після лекції
star-icon
4.4
(170 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому

One-Page marketing strategy

Дізнайся, як створити ефективну One Page Strategy, яка допоможе спростити стратегічне планування і дасть чітке розуміння цілей проєкту та шляху їх досягнення

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Вікторія Зима
Має 12 років досвіду роботи в маркетингу. Зараз обіймає посаду CMO в компанії Saga Development, а також є власницею рекламної агенції SODA.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Дізнайся, як створити ефективну One Page Strategy, яка допоможе спростити стратегічне планування і дасть чітке розуміння цілей проєкту та шляху їх досягнення
Дата виходу лекції:
1.10.2023
Marketing & SMM
ТОП-5 за переглядами у лютому
Структура лекції
01
Що таке one page strategy
Розберемо, навіщо потрібна one page strategy та в чому її перевага над багатосторінковими файлами. Поглянемо, що вона відображає та як може допомогти команді маркетингу в щоденній роботі. 
02
Структура маркетингової стратегії
Розглянемо, з чого складається маркетингова стратегія та які її основні компоненти. Поговоримо про сегментацію клієнтів, аналіз та вивчення ринку, конкурентів та складові самого продукту. 
03
Як оформити one page strategy 
На прикладі ЖК Rybalsky Вікторія Зима покаже, як правильно складати односторінкову стратегію. Подивимося, як туди заносити опис та цінності проєкту, головний комунікаційний меседж, цільову аудиторію, переваги проєкту, емоційні характеристики тощо. 
04
Чому one page strategy працює
У висновку поговоримо про те, в чому фішка такої стратегії, як представляти її власникам або акціонерам компанії, як вона робить продукт «живим» та інше.