За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Junior
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу.
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс.
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу.
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс.
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.