Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
1.12.2022
Analytics
Middle
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Маркетинг-аналітика: переваги та можливості використання
Поговоримо про те, чому data is new gold, про гіпотези та аналіз маркетинг-каналів. Розбираємо на реальному кейсі результати продажів та social media performance
02
Метрики аналітики для маркетинг-каналів
Розбираємо поняття traffic: direct, organic search, organic social, pay search, referral. Що таке bounce rate та як із цим працювати, якщо він високий. Будуємо гіпотези на основі аналітики.
03
Як проаналізувати конкурентів
Поговоримо про сервіси для аналізу (Semrush, SimilarWeb) та як з ними працювати. Поняття SEO та органічного трафіку конкурентів: брендові запити та ключі, беклінки, метатеги.
04
Як працювати з Google Analitycs
Розберемося в основних поняттях, як працювати з Гугл аналітикою, як будувати та перевіряти гіпотези. На що звертати увагу та як працювати з великим обсягом даних.
Власники бізнесу дізнаються, як саме маркетинговий аналіз допомагає виділити найефективніші канали для розвитку продукту та як формувати нові гіпотези, а також навчаться розуміти, які саме механіки працюють на результат.
Маркетологам
Детально розберемо, навіщо проводити маркетинг-аналіз та які інструменти стануть в нагоді. Розглянемо конкрентні приклади, як аналізувати роботу команди і що найкраще допомагає у розвитку того чи іншого проєкту.
Digital-спеціалістам
Якщо ти хочеш ефективно розвивати власний проєкт чи бізнес клієнта або ж просто шукаєш можливість удосконалити свої професійні скіли, ця лекція допоможе розібрати маркетинговий аналіз по полицях та зробити твою роботу кращою.
Після лекції ти:
Ознайомишся з основами і структурою грамотної аналітики
Дізнаєшся, як робити дійсно якісний маркетинговий аналіз для компанії
Розберешся, як працювати з Google Ads, та ознайомишся з основними метриками
Навчишся досліджувати роботу маркетингових структур конкурентних компаній
Ознайомишся з ефективними методами аналізу та навчишся застосовувати їх на власних проєктах
Отримаєш Tips для ефективного відслідковування продажів з кожного маркетинг-каналу
Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
1.12.2022
Analytics
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Маркетинг-аналітика: переваги та можливості використання
Поговоримо про те, чому data is new gold, про гіпотези та аналіз маркетинг-каналів. Розбираємо на реальному кейсі результати продажів та social media performance
02
Метрики аналітики для маркетинг-каналів
Розбираємо поняття traffic: direct, organic search, organic social, pay search, referral. Що таке bounce rate та як із цим працювати, якщо він високий. Будуємо гіпотези на основі аналітики.
03
Як проаналізувати конкурентів
Поговоримо про сервіси для аналізу (Semrush, SimilarWeb) та як з ними працювати. Поняття SEO та органічного трафіку конкурентів: брендові запити та ключі, беклінки, метатеги.
04
Як працювати з Google Analitycs
Розберемося в основних поняттях, як працювати з Гугл аналітикою, як будувати та перевіряти гіпотези. На що звертати увагу та як працювати з великим обсягом даних.