star-icon
4.6
(95 оцінок)
Middle

Як працювати з E-commerce

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.6
(95 оцінок)
Middle

Як працювати з E-commerce

Про лекцію:
Лекція про те, як почати правильно аналізувати і працювати з сайтом, щоб збільшити трафік і конверсію у продажі
Дата виходу лекції:
1.4.2023
E-Commerce
Middle
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
З чим працює e-commerce marketing manager
Дізнаємось про залучення трафіку, оптимізацію конверсій та checkout usability. А також про великий пул роботи — зменшення рівня залишених кошиків. 
02
Метрики та KPI: що аналізувати в e-commerce
Спікерка розкаже про 4 категорії метрик: трафік, конверсії, користувачі, кошик. Розберемо кожну з них та виділимо найголовніші показники, які потрібно відстежувати на постійній основі.
03
Флоу користувача на сайті: як спростити experience
Вероніка Сенькіна поділиться прикладом checkout та кроків у кошику. Розберемо особливості поведінки користувачів та головними тригерами, які заважають покупці. 
04
Як масштабувати конверсію та продажі
Подивимося на поширені помилки у кошиках та на конверсійних сторінках сайту. Дізнаємося про тригери покупки та на що звертати увагу на етапі оплати. 
Кому буде корисно?
target-icon
Власникам бізнесу
Зрозумієш, які канали приносять найбільше трафіку, що ефективно використовувати для залучення нових клієнтів, зможеш підвищити конверсію за рахунок успішної воронки і продавати більше з сайту.
strength-icon
Маркетологам
Опануєш новий скіл роботи з e-commerce, зможеш тестувати нові воронки, аналізувати важливі показники, залучати новий трафік, працювати з корзиною та збільшувати продажі.
job-icon
Digital-спеціалістам
Опануєш новий затребуваний скіл та зможеш допомагати своїм клієнтам залучати більше трафіку на сайт, ефективно вибудовувати воронки, відслідковувати поведінку користувача і конверсію у продажі.
Після лекції ти:
benefit-icon
Навчишся аналізувати важливі показники роботи сайту
benefit-icon
Дізнаєшся, як відслідковувати поведінку користувачів
benefit-icon
Навчишся визначати топ-3 ефективних канали трафіку і зрозумієш, як їх масштабувати
benefit-icon
Зможеш робити успішну воронку для збільшення конверсії у своєму проєкті
benefit-icon
Зрозумієш, як тестувати будь-які гіпотези та що приносить найбільші продажі в онлайн-комерції
benefit-icon
Матимеш розуміння, як правильно працювати з корзиною на сайті
star-icon
4.6
(95 оцінок)
Middle

Як працювати з E-commerce

Це відео не містить звуку
Про лекцію:
Лекція про те, як почати правильно аналізувати і працювати з сайтом, щоб збільшити трафік і конверсію у продажі
Дата виходу лекції:
1.4.2023
E-Commerce
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
З чим працює e-commerce marketing manager
Дізнаємось про залучення трафіку, оптимізацію конверсій та checkout usability. А також про великий пул роботи — зменшення рівня залишених кошиків. 
02
Метрики та KPI: що аналізувати в e-commerce
Спікерка розкаже про 4 категорії метрик: трафік, конверсії, користувачі, кошик. Розберемо кожну з них та виділимо найголовніші показники, які потрібно відстежувати на постійній основі.
03
Флоу користувача на сайті: як спростити experience
Вероніка Сенькіна поділиться прикладом checkout та кроків у кошику. Розберемо особливості поведінки користувачів та головними тригерами, які заважають покупці. 
04
Як масштабувати конверсію та продажі
Подивимося на поширені помилки у кошиках та на конверсійних сторінках сайту. Дізнаємося про тригери покупки та на що звертати увагу на етапі оплати.