star-icon
4.8
(99 оцінок)
Junior

Лекція про email-маркетинг

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.8
(99 оцінок)
Junior

Лекція про email-маркетинг

Про лекцію:
Ми детально розглянемо, як використовувати email-маркетинг для взаємодії з вашою аудиторією, залучення нових клієнтів, підвищення лояльності та збільшення продажів
Дата виходу лекції:
1.3.2023
Marketing & SMM
Junior
Про спікера:
Софія Юдіна
Email Marketing Specialist The Instapreneurs, FIZI. Mink.
Email Marketing Manager The Instapreneurs, FIZI, Mink. Авторка тг-каналу "Софія про email маркетинг". Консультує бренди та спеціалістів щодо впровадження та покращення email-маркетингу.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Найпопулярніші механіки та воронки email-маркетингу 
Поговоримо про способи синхронізації між сайтом та сервісом розсилок, типи автоматичних сценаріїв, воронки. Отримаєш чекліст, як обирати та перевіряти сервіси для розсилок. 
02
KPI для email-маркетолога 
Дізнаємось про показники ефективності розсилок — Open Rate (OR), Click-Through-Rate (CTR), Bounce Rate, Unsubscribe Rate тощо. Софія Юдіна розкаже, як їх відстежувати та працювати з даними. 
03
Чекліст «Як зробили першу email-розсилку»
Отримаєш покроковий план з 5 пунктів, які необхідно перевірити перед першою (а взагалі будь-якою) розсилкою. Поговоримо про контент, посилання, кнопки, читабельність, верифікацію домену тощо. 
04
Sendpulse: огляд на українську email-маркетингову платформу
Коротко ознайомитесь з функціоналом платформи, отримаєте додаткові поради та фішки, які зроблять ваші листи amazing. Дізнаємося про персоналізацію, A/B тестування, омніканальність тощо. 
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам
Які бажають використовувати email-маркетинг як ефективний канал комунікації з клієнтами та збільшення продажів.
strength-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть використовувати email-маркетинг для залучення нових клієнтів, збереження існуючих та збільшення лояльності своєї аудиторії.
job-icon
Digital-спеціалістам
Які надають послуги з email-маркетингу своїм клієнтам та хочуть оновити свої знання та вміння в цій області.
Після лекції ти:
benefit-icon
Навчишся використовувати email-маркетинг для збільшення продажів твого бізнесу
benefit-icon
Опануєш новий канал комунікації із аудиторією бренду чи продукту
benefit-icon
Зрозумієш, як працювати із вже наявною email-базою
benefit-icon
Зможеш сформувати чітку КРІ під цей канал згідно цілям бізнесу
benefit-icon
Отримаєш розуміння, як відслідковувати ефективність роботи та на які метрики орієнтуватися
benefit-icon
Зробиш свої перші email-воронки та поповниш базу клієнтів
star-icon
4.8
(99 оцінок)
Junior

Лекція про email-маркетинг

Це відео не містить звуку
Про лекцію:
Ми детально розглянемо, як використовувати email-маркетинг для взаємодії з вашою аудиторією, залучення нових клієнтів, підвищення лояльності та збільшення продажів
Дата виходу лекції:
1.3.2023
Marketing & SMM
Про спікера:
Софія Юдіна
Email Marketing Specialist The Instapreneurs, FIZI. Mink.
Email Marketing Manager The Instapreneurs, FIZI, Mink. Авторка тг-каналу "Софія про email маркетинг". Консультує бренди та спеціалістів щодо впровадження та покращення email-маркетингу.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Найпопулярніші механіки та воронки email-маркетингу 
Поговоримо про способи синхронізації між сайтом та сервісом розсилок, типи автоматичних сценаріїв, воронки. Отримаєш чекліст, як обирати та перевіряти сервіси для розсилок. 
02
KPI для email-маркетолога 
Дізнаємось про показники ефективності розсилок — Open Rate (OR), Click-Through-Rate (CTR), Bounce Rate, Unsubscribe Rate тощо. Софія Юдіна розкаже, як їх відстежувати та працювати з даними. 
03
Чекліст «Як зробили першу email-розсилку»
Отримаєш покроковий план з 5 пунктів, які необхідно перевірити перед першою (а взагалі будь-якою) розсилкою. Поговоримо про контент, посилання, кнопки, читабельність, верифікацію домену тощо. 
04
Sendpulse: огляд на українську email-маркетингову платформу
Коротко ознайомитесь з функціоналом платформи, отримаєте додаткові поради та фішки, які зроблять ваші листи amazing. Дізнаємося про персоналізацію, A/B тестування, омніканальність тощо.