star-icon
4.3
(105 оцінок)
All Levels

Інструменти PR: який обрати?

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.3
(105 оцінок)
All Levels

Інструменти PR: який обрати?

Про лекцію:
Лекція про ключові принципи та методи ефективного PR та основні інструменти, які допоможуть досягти ваших цілей та сприятимуть позитивному сприйняттю вашої компанії чи бренду
Дата виходу лекції:
4.7.2023
PR
All Levels
Про спікера:
Наталі Чуловська
Комунікаційниця та піарниця, авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів».
Комунікаційниця та піарниця, протягом 5 років — авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів». Має досвід роботи 6 років у глянцевій журналістиці і 4 роки в комунікаціях та піарі.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Базово про PR: що це та які його функції 
Розберемо визначення PR, для чого він потрібен компаніям, у чому його задачі, які функції виконує. Поговоримо про професію піарника, його обов’язки та скіли. 
02
Робота з медіа та інфлюенс-маркетингом
Дізнаємося про перший інструмент у роботі піарника — публікації в медіа, онлайн-виданнях та друкованій пресі. Також Наталі Чуловська розкаже, в чому перевага роботи з блогерами та інфлюенсерами в рамках піар-кампаній. Дізнаємося, який профіт дає інфлюенс-маркетинг: трафік на сайт, впізнаваність, збільшення продажів тощо. 
03
Що таке колаборації в піарі
Розберемо, чого можна досягнути за допомогою колаборацій, які вони бувають та що містять. На прикладах дізнаємося, як створювати колаборації та досягати PR-цілей.
04
Партнерства та PR-заходи: як організувати 
Розглянемо 2 масштабних інструменти піарника, в чому їхня перевага, кому вони підходять та які задачі закривають. Спікерка поділиться кейсами успішних кроспромо та партнерств, які залучають нових клієнтів та економлять бюджет. 
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам
Які хочуть навчитися будувати та підтримувати необхідний імідж бренду та вміти доносити чіткі меседжі.
strength-icon
Початківцям у PR
Які хочуть розібратись, що таке PR, які інструменти має та які функції виконує.
job-icon
Власникам бізнесу
Які бажають збільшити довіру споживачів і зміцнити свої позиції та вплив на ринку.
Після лекції ти:
benefit-icon
Познайомишся з поняттям PR та дізнаєшся, які функції він виконує
benefit-icon
Зрозумієш, які піар-інструменти існують і які підійдуть саме для твого проєкту
benefit-icon
Дізнаєшся, як поектапно підготуватися до того чи іншого піар-виходу
benefit-icon
Навчишся ефективно використовувати інструменти у власній роботі
benefit-icon
Познайомишся з реальними прикладами результативних піар-кампаній та зможеш надихнутися ними
benefit-icon
Отримаєш практичні поради від експертки у сфері піару, які допоможуть побудувати вдалу стратегію для бренду
star-icon
4.3
(105 оцінок)
All Levels

Інструменти PR: який обрати?

Це відео не містить звуку
star-icon
4.3
(105 оцінок)
All Levels

Інструменти PR: який обрати?

Про лекцію:
Лекція про ключові принципи та методи ефективного PR та основні інструменти, які допоможуть досягти ваших цілей та сприятимуть позитивному сприйняттю вашої компанії чи бренду
Дата виходу лекції:
4.7.2023
PR
Про спікера:
Наталі Чуловська
Комунікаційниця та піарниця, авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів».
Комунікаційниця та піарниця, протягом 5 років — авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів». Має досвід роботи 6 років у глянцевій журналістиці і 4 роки в комунікаціях та піарі.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Базово про PR: що це та які його функції 
Розберемо визначення PR, для чого він потрібен компаніям, у чому його задачі, які функції виконує. Поговоримо про професію піарника, його обов’язки та скіли. 
02
Робота з медіа та інфлюенс-маркетингом
Дізнаємося про перший інструмент у роботі піарника — публікації в медіа, онлайн-виданнях та друкованій пресі. Також Наталі Чуловська розкаже, в чому перевага роботи з блогерами та інфлюенсерами в рамках піар-кампаній. Дізнаємося, який профіт дає інфлюенс-маркетинг: трафік на сайт, впізнаваність, збільшення продажів тощо. 
03
Що таке колаборації в піарі
Розберемо, чого можна досягнути за допомогою колаборацій, які вони бувають та що містять. На прикладах дізнаємося, як створювати колаборації та досягати PR-цілей.
04
Партнерства та PR-заходи: як організувати 
Розглянемо 2 масштабних інструменти піарника, в чому їхня перевага, кому вони підходять та які задачі закривають. Спікерка поділиться кейсами успішних кроспромо та партнерств, які залучають нових клієнтів та економлять бюджет.