star-icon
4.3
(168 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Junior

Як робити PR самостійно

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.3
(168 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Junior

Як робити PR самостійно

Про лекцію:
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
Junior
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними. 
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії. 
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.
Кому буде корисно?
target-icon
Власникам бренду
Якщо ти вже маєш бренд, розберемо, як саме PR може вплинути на його впізнаваність і як розширюватися на ринку завдяки цьому PR-інструментам.
strength-icon
Маркетологам і digital-спеціалістам
Розберемо, як саме працює PR у бізнесі, які є інструменти для нього, розберемо конкретний приклад в fashion індустрії, як використовувати PR у твоїх проєктах.
job-icon
Початківцям у сфері PR
Розберемо інструменти PR, у яких напрямках треба рухатися, про що і навіщо саме ця сфера. Дізнаєшся, як займатися міжнародним піаром українських бізнесів та в сфері fashion.
Після лекції ти:
benefit-icon
Зрозумієш, як працювати над побудовою PR-стратегії для бренду самостійно
benefit-icon
Отримаєш практичні поради та інструменти для застосування в роботі
benefit-icon
Дізнаєшся, як почати будувати власну карʼєру в Public Relations
benefit-icon
Ознайомишся з основними метриками ефективності роботи піарника
benefit-icon
Розберешся, як влаштована робота піарника на прикладі особистого досвіду лектора
benefit-icon
Зрозумієш, як працює PR на західному ринку на прикладі кейсу CULTNAKED
star-icon
4.3
(168 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Junior

Як робити PR самостійно

Це відео не містить звуку
star-icon
4.3
(168 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Junior

Як робити PR самостійно

Про лекцію:
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними. 
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії. 
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.