Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
Junior
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними.
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії.
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.
Якщо ти вже маєш бренд, розберемо, як саме PR може вплинути на його впізнаваність і як розширюватися на ринку завдяки цьому PR-інструментам.
Маркетологам і digital-спеціалістам
Розберемо, як саме працює PR у бізнесі, які є інструменти для нього, розберемо конкретний приклад в fashion індустрії, як використовувати PR у твоїх проєктах.
Початківцям у сфері PR
Розберемо інструменти PR, у яких напрямках треба рухатися, про що і навіщо саме ця сфера. Дізнаєшся, як займатися міжнародним піаром українських бізнесів та в сфері fashion.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як працювати над побудовою PR-стратегії для бренду самостійно
Отримаєш практичні поради та інструменти для застосування в роботі
Дізнаєшся, як почати будувати власну карʼєру в Public Relations
Ознайомишся з основними метриками ефективності роботи піарника
Розберешся, як влаштована робота піарника на прикладі особистого досвіду лектора
Зрозумієш, як працює PR на західному ринку на прикладі кейсу CULTNAKED
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними.
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії.
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.