PR зі світовими селебриті

Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати

Про лекцію:
Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати
Дата виходу лекції:
1.7.2023
PR
Про спікера:
Софія Шуляковська
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV, має більше 7 років досвіду роботи у комунікаціях. Починала свою кар’єру у PR співпрацюючи з артистами (MONATIK, Сергій Бабкін, TVORCHI), а також надавала піар-підтримку подіям у сфері шоу-бізнесу та розваг.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Селебриті та інфлюенсер: у чому різниця та які переваги роботи 
Дізнаємося, чим відрізняється селебриті від блогерів на прикладі класичних медіа та соціальних мереж. Спікерка розповість про переваги роботи із зірками: впізнаванність, збільшення медіаприсутності, зміна статусу, соціальне підтвердження тощо. 
02
Як обрати знаменитість для співпраці та комунікувати з менеджерами
Поговоримо про те, як підібрати селебриті, перевірити її на відповідність цінностям бренду, перевірити її репутацію тощо. Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з зіркою та на що звертати увагу. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти селебриті. 
03
Як комунікувати з менеджерами селебриті 
Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з селебриті. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти зірок. 
04
Як написати зірці, щоб вона вам відповіла 
Софія Шуляковська поділиться, як презентувати свою ідею та написати пітч — привітання, вступ, основну частину та завершення. Дізнаємося, як зацікавити зірку, знайти спільну мову та описати пропозицію співпраці. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Які бажають привернути увагу відомих селебриті світового рівня та встановити з ними контакт, аби залучити для просування брендів, проєктів та кампаній.
mouse-icon
PR-фахівцям
Які спеціалізуються на співпраці з селебриті та прагнуть залучити великих світових зірок до своїх клієнтів або проєктів.
money-icon
Власникам брендів
Які мають амбітні плани та бажають співпрацювати з найвідомішими селебриті у світі для просування своїх продуктів або послуг.
Після лекції ти:
love-icon
Отримаєш чітке розуміння, чи потрібно твоєму бренду працювати зі світовими селебриті
spongebob-icon
Зрозумієш, як правильно обрати зірку для співпраці з брендом
textbook-icon
Отримаєш розуміння того, як зробити репутаційну аналітику селебриті
computer-icon
Дізнаєшся, як знаходити контакти піарника/менеджера/агента відомої людини
money-icon
Зможеш написати змістовний та чіткий пітч, презентуючи бренд та себе як його представника
notebook-icon
Отримаєш практичні поради та інструменти, які допоможуть привернути увагу знаменитості до бренду
star-icon
4.8
(100 оцінок)

PR зі світовими селебриті

Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Софія Шуляковська
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV, має більше 7 років досвіду роботи у комунікаціях. Починала свою кар’єру у PR співпрацюючи з артистами (MONATIK, Сергій Бабкін, TVORCHI), а також надавала піар-підтримку подіям у сфері шоу-бізнесу та розваг.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати
Дата виходу лекції:
1.7.2023
PR
Структура лекції
01
Селебриті та інфлюенсер: у чому різниця та які переваги роботи 
Дізнаємося, чим відрізняється селебриті від блогерів на прикладі класичних медіа та соціальних мереж. Спікерка розповість про переваги роботи із зірками: впізнаванність, збільшення медіаприсутності, зміна статусу, соціальне підтвердження тощо. 
02
Як обрати знаменитість для співпраці та комунікувати з менеджерами
Поговоримо про те, як підібрати селебриті, перевірити її на відповідність цінностям бренду, перевірити її репутацію тощо. Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з зіркою та на що звертати увагу. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти селебриті. 
03
Як комунікувати з менеджерами селебриті 
Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з селебриті. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти зірок. 
04
Як написати зірці, щоб вона вам відповіла 
Софія Шуляковська поділиться, як презентувати свою ідею та написати пітч — привітання, вступ, основну частину та завершення. Дізнаємося, як зацікавити зірку, знайти спільну мову та описати пропозицію співпраці.