Оновлена лекція

Як бренду комунікувати, будувати комʼюніті та продавати в TikTok

За годину лекції ти дізнаєшся, як використовувати TikTok для маркетингу бренду, залучення клієнтів та збільшення ефективності бізнесу

Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся, як використовувати TikTok для маркетингу бренду, залучення клієнтів та збільшення ефективності бізнесу
Дата виходу лекції:
2.11.2023
TikTok
Оновлена лекція
Про спікера:
Альона Рижук
Content Creator & Community Manager в компанії Reface і кураторка в школі Projector. А також Ex Head of SMM & Digital Marketing бренду Cultnaked та Ex-SMM Specialist Lavla.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Функціонал TikTok: як все влаштовано 
Розберемо, чому TikTok вартий того, аби там розвиватися. Поговоримо про функції в цій соціальній мережі: зйомка і монтаж, pages, типи сторінок, сториз, месенджер, аналітика тощо. 
02
Тренди в TikTok
Подивимося, як відстежувати тренди та слідкувати за інфопростором. Навчимося працювати з TikTok Creative Centre, creators market place та TikTok Ads. Зрозуміємо, які тренди варто підхоплювати, а які оминати стороною. 
03
Відео стало віральним: що робити далі 
Спікерка поділиться кроками, які необхідно зробити для масштабування після вірального відео. Поговоримо про те, як проводити швидкий аналіз, підвищити активність постингу, розкрити тему тощо. 
04
Як аналізувати контент в TikTok 
Альона Рижук розкаже, як правильно оцінювати роботу на платформі, працювати з аналітикою акаунту та окремого відео: аналізувати перегляди, збереження, ресурси трафіку, гендер та гео аудиторії. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
SMM-спеціалістам та маркетологам
Які хочуть навчитися створювати ефективну стратегію просування брендів уч TikTok і вдосконалити свої навички взаємодії з аудиторією.
mouse-icon
Початківцям у digital-сфері
Які хочуть дізнатися, з чого почати вивчення платформи, як досягти результатів та зрозуміти, які бренди можуть отримати користь від присутності на TikTok.
money-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть розібратися, як працює TikTok та дізнатися, як використовувати його для популяризації свого бізнесу, залучення нових клієнтів і збільшення прибутку компанії.
Після лекції ти:
love-icon
Дізнаєшся про TikTok як маркетинговий інструмент в комунікації брендів
spongebob-icon
Розберешся, як за допомогою TikTok залучати нових клієнтів та збільшувати прибуток компанії
textbook-icon
Зможеш освоїти non-paid & paid можливості в TikTok
computer-icon
Навчишся відслідковувати тренди та адаптувати їх для власного бренду чи контенту
money-icon
Дізнаєшся, як аналізувати свою роботу з TikTok та вдосконалювати стратегію
notebook-icon
Зрозумієш, як уникати типових помилок, працюючи на платформі та покращувати ефективність своєї роботи
star-icon
4.7
(116 оцінок)
Оновлена лекція

Як бренду комунікувати, будувати комʼюніті та продавати в TikTok

За годину лекції ти дізнаєшся, як використовувати TikTok для маркетингу бренду, залучення клієнтів та збільшення ефективності бізнесу

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Альона Рижук
Content Creator & Community Manager в компанії Reface і кураторка в школі Projector. А також Ex Head of SMM & Digital Marketing бренду Cultnaked та Ex-SMM Specialist Lavla.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся, як використовувати TikTok для маркетингу бренду, залучення клієнтів та збільшення ефективності бізнесу
Дата виходу лекції:
2.11.2023
TikTok
Оновлена лекція
Структура лекції
01
Функціонал TikTok: як все влаштовано 
Розберемо, чому TikTok вартий того, аби там розвиватися. Поговоримо про функції в цій соціальній мережі: зйомка і монтаж, pages, типи сторінок, сториз, месенджер, аналітика тощо. 
02
Тренди в TikTok
Подивимося, як відстежувати тренди та слідкувати за інфопростором. Навчимося працювати з TikTok Creative Centre, creators market place та TikTok Ads. Зрозуміємо, які тренди варто підхоплювати, а які оминати стороною. 
03
Відео стало віральним: що робити далі 
Спікерка поділиться кроками, які необхідно зробити для масштабування після вірального відео. Поговоримо про те, як проводити швидкий аналіз, підвищити активність постингу, розкрити тему тощо. 
04
Як аналізувати контент в TikTok 
Альона Рижук розкаже, як правильно оцінювати роботу на платформі, працювати з аналітикою акаунту та окремого відео: аналізувати перегляди, збереження, ресурси трафіку, гендер та гео аудиторії.