ТОП-5 за оцінками користувачів

Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність

Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті

Про лекцію:
Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті
Дата виходу лекції:
1.10.2022
Management
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Яна Сибіга
Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколого свого бізнесу.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Ком’юніті-менеджмент: що це та навіщо він потрібен 
Спікерка розкаже про основи створення спільноти: визначення цільової аудиторії та розуміння її поведінки, транслювання цінностей на різних платформах.
02
Створюємо спільноту: практичні інструменти
Про програми лояльності та амбасадорства, takeovers, кулуари для спілкування, UGC, партнерства та персоналізацію спілкування тощо.
03
Як онлайн-бізнесу будувати ком’юніті
Поговоримо про те, як розвіртуалитись зі своєю аудиторією і навіщо це потрібно. Ідеї, як онлайн-бізнесу виходити в офлайн-життя: попапи, івенти, ярмарки тощо.
04
Negative feedback managment: як реагувати на негатив 
4 поради від спікерки про те, як прописувати регламенти спілкування, правильно відповідати на коментарі та піклуватися про клієнта у негативній ситуації. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Засновникам бізнесу
Якщо у вас вже є бізнес, розберемо, як саме ком’юніті-менеджмент може приносити додаткові продажі та знизити CAC (ціну залучення клієнта).
mouse-icon
Спеціалістам з маркетингу
Розберемо, як саме працює ком’юніті-менеджмент, які є інструменти для нього, розглянемо конкрентні приклади, як додати роботу з ком’юніті до твоєї маркетинг-стратегію.
money-icon
Комʼюніті-менеджерам
Якщо ти хочеш опанувати цей напрям, лекція допоможе визначити стратегії ком’юніті-менеджменту та метрики ефективності роботи, які ставить перед собою КМ.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш принципи та структуру побудови комʼюніті-менеджменту
spongebob-icon
Дізнаєшся про роль особистого бренду в розвитку комʼюніті
textbook-icon
Отримаєш практичні поради, які допоможуть сформувати лояльну спільноту навколо бізнесу
computer-icon
Отримаєш розбір прикладів та інструментарію ком’юніті міжнародних та українських бізнесів
money-icon
Почуєш ідеї та поради від спікерки для швидкого старту
notebook-icon
Чітко зрозумієш ідею, цінності та переваги формування комʼюніті з клієнтів бізнесу
star-icon
4.8
(368 оцінок)
ТОП-5 за оцінками користувачів

Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність

Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Яна Сибіга
Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколого свого бізнесу.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті
Дата виходу лекції:
1.10.2022
Management
ТОП-5 за оцінками користувачів
Структура лекції
01
Ком’юніті-менеджмент: що це та навіщо він потрібен 
Спікерка розкаже про основи створення спільноти: визначення цільової аудиторії та розуміння її поведінки, транслювання цінностей на різних платформах.
02
Створюємо спільноту: практичні інструменти
Про програми лояльності та амбасадорства, takeovers, кулуари для спілкування, UGC, партнерства та персоналізацію спілкування тощо.
03
Як онлайн-бізнесу будувати ком’юніті
Поговоримо про те, як розвіртуалитись зі своєю аудиторією і навіщо це потрібно. Ідеї, як онлайн-бізнесу виходити в офлайн-життя: попапи, івенти, ярмарки тощо.
04
Negative feedback managment: як реагувати на негатив 
4 поради від спікерки про те, як прописувати регламенти спілкування, правильно відповідати на коментарі та піклуватися про клієнта у негативній ситуації.