Як розвивати Telegram-канал

Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику

Про лекцію:
Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику
Дата виходу лекції:
1.8.2023
Marketing & SMM
Про спікера:
Марʼяна Янко
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів. Також відома як засновниця журналу SEPTEMBER, який є №1 в Telegram в Україні по жіночій тематиці. Навчає створенню особистого бренду.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Як створити Telegram-канал: з чого почати 
Розберемося, для чого потрібен телеграм-канал, які його переваги та як він допомагає бізнесу або особистому бренду. Дізнаємося, як оформити канал: назва, візуальна складова, контент та наповнення.
02
Як створювати контент для телеграм-каналу 
Подивимося на різні формати контенту та способи взаємодії з аудиторією. Дізнаємося, як залучити підписників та отримати реакції, репости та відповіді на коментарі. 
03
Як набрати підписників в Telegram: стратегії залучення
Мар’яна Янко поділиться 7 інструментами, які допоможуть залучити нову аудиторію та утримати підписників. Поговоримо про рекламу в соціальних мережах, корисний контент, колаборації з іншими каналами та блогерами тощо. 
04
Статистика в Telegram: як правильно аналізувати метрики 
Спікерка на прикладах покаже, як правильно аналізувати залученість аудиторії. Поговоримо про ріст підписників, репости контенту, погодинні перегляди та їхні джерела.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Дізнаєшся, як ефективно використовувати телеграм-канали як інструмент просування і реклами, з чого почати, як визначити ціль і який контент готувати для постингу. Отримаєш інформацію про різноманітні стратегії залучення аудиторії, аналізу даних та вимірювання результатів.
mouse-icon
Контент-менеджерам
Зрозумієш, як створювати привабливий та цінний контент для телеграм-каналів, залучати аудиторію, а також використовувати інструменти для аналізу та взаємодії з підписниками.
money-icon
Власникам бізнесу
Телеграм-канал може бути потужним інструментом для просування бізнесу, збільшення клієнтської бази, підвищення продажів та уваги до продуктів або послуг. В цій лекції ти дізнаєтшся про ефективні стратегії залучення аудиторії та збільшення впливу свого каналу.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш, для кого буде актуально розвивати власний проєкт у Telegram
spongebob-icon
Отримаєш покроковий план створення і розвитку каналу, а також визначиш його головні цілі
textbook-icon
Пропишеш позиціонування каналу і даси відповідь на головні питання перед початком роботи
computer-icon
Зрозумієш, який контент потрібно генерувати, що він “заходив” саме твоїй аудиторії
money-icon
Навчишся правильно аналізувати ефективність Telegram-каналу і пропишеш стратегію просування
notebook-icon
Отримаєш практичні поради та інструменти для залучення свіжої цільової аудиторії
star-icon
4.4
(107 оцінок)

Як розвивати Telegram-канал

Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Марʼяна Янко
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів. Також відома як засновниця журналу SEPTEMBER, який є №1 в Telegram в Україні по жіночій тематиці. Навчає створенню особистого бренду.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику
Дата виходу лекції:
1.8.2023
Marketing & SMM
Структура лекції
01
Як створити Telegram-канал: з чого почати 
Розберемося, для чого потрібен телеграм-канал, які його переваги та як він допомагає бізнесу або особистому бренду. Дізнаємося, як оформити канал: назва, візуальна складова, контент та наповнення.
02
Як створювати контент для телеграм-каналу 
Подивимося на різні формати контенту та способи взаємодії з аудиторією. Дізнаємося, як залучити підписників та отримати реакції, репости та відповіді на коментарі. 
03
Як набрати підписників в Telegram: стратегії залучення
Мар’яна Янко поділиться 7 інструментами, які допоможуть залучити нову аудиторію та утримати підписників. Поговоримо про рекламу в соціальних мережах, корисний контент, колаборації з іншими каналами та блогерами тощо. 
04
Статистика в Telegram: як правильно аналізувати метрики 
Спікерка на прикладах покаже, як правильно аналізувати залученість аудиторії. Поговоримо про ріст підписників, репости контенту, погодинні перегляди та їхні джерела.