За годину лекції ти познайомишся з рекламним кабінетом Meta та запустиш свою першу рекламну кампанію
Дата виходу лекції:
2.2.2024
Paid Ads
Junior
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Вступ в таргетовану рекламу
Розберемось в тому, що таке таргетована реклама та чим вона відрізняється від контекстної реклами
02
Рекламні інструменти Meta
Розглянемо ієрархію рекламних інструментів, види рекламних кабінетів та те, який варіант підійде саме вам
03
Цілі реклами та алгоритми Meta
Як влаштований рекламний аукціон та алгоритм, для чого потрібні 6 рекламних цілей та що для себе обрати
04
Запуск першої рекламної кампанії
Лекторка покаже процес запуску рекламної кампанії та розповість, як тестувати, аналізувати та оптимізувати рекламні кампанії
Якщо ти ведеш блог і хочеш навчитися просувати його самостійно, вміти аналізувати і покращувати свої рекламні кампанії та збільшувати аудиторію своїх соцмереж без витрат на таргетолога.
Маркетологам та digital-спеціалістам
На лекції ти отримаєш базові знання рекламних інструментів Meta і зможеш якісно оцінювати роботу Paid Ads спеціаліста в команді. Будеш розбиратися в метриках, аналітиці та тому, як працюють алгоритми платформи.
Власникам бізнесу
Якщо ти хочеш налаштовувати таргетовану рекламу для свого проєкту самостійно або розуміти, як все працює і на що звертати увагу при роботі зі спеціалістами з реклами.
Після лекції ти:
Дізнаєшся, що таке таргетована реклама та які її відмінності від контексту
Вивчиш рекламні інструменти Meta, зрозумієш, як працюють алгоритми та як влаштований рекламний аукціон
Розберешся в рекламних цілях та будеш знати, для чого потрібна кожна з них
Разом зі спікеркою запустиш свою першу рекламну кампанію та сформуєш свій перший звіт
Навчишся проводити тестування кампаній, аналізувати показники та познайомишся з базовими метриками
Зможеш якісно оцінювати роботу Paid Ads спеціаліста в команді і зрозумієш, на що звертати увагу в його роботі
За годину лекції ти познайомишся з рекламним кабінетом Meta та запустиш свою першу рекламну кампанію
Дата виходу лекції:
2.2.2024
Paid Ads
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Вступ в таргетовану рекламу
Розберемось в тому, що таке таргетована реклама та чим вона відрізняється від контекстної реклами
02
Рекламні інструменти Meta
Розглянемо ієрархію рекламних інструментів, види рекламних кабінетів та те, який варіант підійде саме вам
03
Цілі реклами та алгоритми Meta
Як влаштований рекламний аукціон та алгоритм, для чого потрібні 6 рекламних цілей та що для себе обрати
04
Запуск першої рекламної кампанії
Лекторка покаже процес запуску рекламної кампанії та розповість, як тестувати, аналізувати та оптимізувати рекламні кампанії