ТОП-5 за оцінками користувачів

Як створити вдалий креатив для реклами

Секрети та стратегія створення ефективних рекламних креативів, які принесуть бажані результати і вплинуть на досягнення ключових цілей твого проєкту

Про лекцію:
Секрети та стратегія створення ефективних рекламних креативів, які принесуть бажані результати і вплинуть на досягнення ключових цілей твого проєкту
Дата виходу лекції:
2.8.2023
Content
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Вікторія Денисенко
Має 5+ років досвіду роботи в діджитал маркетингу. Ex-Senior Creative Manager у Genesis та Gismart ментор у школі Projector. Охопила в своїй роботі 20+ ніш: працювала з країнами Tier1, Китаєм, Японією, Бразилією, арабськими країнами.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Різниця між brand та performance marketing
Розберемо, чим відрізняється бренд- та перфоманс маркетинг, адже в лекції поговоримо саме про другий. Дізнаємося про їхні бізнес-цілі, термін стратегії, меседжинг, аудиторію та результативність.
02
Особливості креативів для Meta та TikTok
Поговоримо про найпопулярніші платформи для реклами та особливості креативу для них. На прикладах розберемо різницю між рекламою в Meta TikTok: формат, аудиторія, середні значення метрик.
03
Формула креативів: елементи успішних кейсів 
Побачимо, як на креатив впливають must елементи: меседжі, заголовки, hook&hold, персонажі та ракурси, текстові хуки, динаміку кадра та багато іншого. Плюс ти отримаєш шаблон для написання текстових хуків, які працюють.
04
Як аналізувати крео: креативні тести 
Розберемо 3 варіанти тестування креативів: 1 меседж та різні концепти, 1 концепт та різні меседжі, різні концепти та різні меседжі. Поговоримо про те, як змінювати елементи, про вигорання креативів та пошук нових. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Дизайнерам
Дізнаєшся, як створювати візуально привабливий контент, який буде запамʼятовуватись, що є ключовим для просування продуктів і послуг.
mouse-icon
Маркетологам
Зрозумієш, як створювати ефективні рекламні кампанії і привертати увагу цільової аудиторії за допомогою креативного контенту.
money-icon
Таргетологам
Отримаєш розуміння і практичні інструменти щодо розробки креативів для підвищення ефективності рекламної кампанії твого проєкту.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш різницю між Performance та Brand маркетингом
spongebob-icon
Дізнаєшся, що таке рекламний креатив і які його бізнес цілі, терміни, меседжинг і результативність
textbook-icon
Зрозумієш різницю між paid ads platforms: Meta VS TikTok, а також якими є особливості кожної
computer-icon
Отримаєш шаблони і приклади варіацій текстових хуків для крео
money-icon
Зрозумієш, як аналізувати конкурентів і надихатися ідеями їх рекламних кампаній
notebook-icon
Навчишся правильно підбирати текст на креативах і дізнаєшся, як їх тестувати
star-icon
4.8
(160 оцінок)
ТОП-5 за оцінками користувачів

Як створити вдалий креатив для реклами

Секрети та стратегія створення ефективних рекламних креативів, які принесуть бажані результати і вплинуть на досягнення ключових цілей твого проєкту

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Вікторія Денисенко
Має 5+ років досвіду роботи в діджитал маркетингу. Ex-Senior Creative Manager у Genesis та Gismart ментор у школі Projector. Охопила в своїй роботі 20+ ніш: працювала з країнами Tier1, Китаєм, Японією, Бразилією, арабськими країнами.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Секрети та стратегія створення ефективних рекламних креативів, які принесуть бажані результати і вплинуть на досягнення ключових цілей твого проєкту
Дата виходу лекції:
2.8.2023
Content
ТОП-5 за оцінками користувачів
Структура лекції
01
Різниця між brand та performance marketing
Розберемо, чим відрізняється бренд- та перфоманс маркетинг, адже в лекції поговоримо саме про другий. Дізнаємося про їхні бізнес-цілі, термін стратегії, меседжинг, аудиторію та результативність.
02
Особливості креативів для Meta та TikTok
Поговоримо про найпопулярніші платформи для реклами та особливості креативу для них. На прикладах розберемо різницю між рекламою в Meta TikTok: формат, аудиторія, середні значення метрик.
03
Формула креативів: елементи успішних кейсів 
Побачимо, як на креатив впливають must елементи: меседжі, заголовки, hook&hold, персонажі та ракурси, текстові хуки, динаміку кадра та багато іншого. Плюс ти отримаєш шаблон для написання текстових хуків, які працюють.
04
Як аналізувати крео: креативні тести 
Розберемо 3 варіанти тестування креативів: 1 меседж та різні концепти, 1 концепт та різні меседжі, різні концепти та різні меседжі. Поговоримо про те, як змінювати елементи, про вигорання креативів та пошук нових.