Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Юру можна слухати безперестанку) дуже приємна людина)
Oksana
Про лекцію:
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
Junior
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними.
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії.
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.
Якщо ти вже маєш бренд, розберемо, як саме PR може вплинути на його впізнаваність і як розширюватися на ринку завдяки цьому PR-інструментам.
Маркетологам і digital-спеціалістам
Розберемо, як саме працює PR у бізнесі, які є інструменти для нього, розберемо конкретний приклад в fashion індустрії, як використовувати PR у твоїх проєктах.
Початківцям у сфері PR
Розберемо інструменти PR, у яких напрямках треба рухатися, про що і навіщо саме ця сфера. Дізнаєшся, як займатися міжнародним піаром українських бізнесів та в сфері fashion.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як працювати над побудовою PR-стратегії для бренду самостійно
Отримаєш практичні поради та інструменти для застосування в роботі
Дізнаєшся, як почати будувати власну карʼєру в Public Relations
Ознайомишся з основними метриками ефективності роботи піарника
Розберешся, як влаштована робота піарника на прикладі особистого досвіду лектора
Зрозумієш, як працює PR на західному ринку на прикладі кейсу CULTNAKED
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними.
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії.
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.