star-icon
4.7
(104 оцінки)
Middle

PR зі світовими селебриті

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.7
(104 оцінки)
Middle

PR зі світовими селебриті

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Дякую Софі за таку чудову лекцію, велику кількість лайфхаків та цікавих прикладів. Також окреме дякую за мотивацію та натхнення! Дивилас із задоволеннм. Все сподобалось. Дякую!ґ
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Anya Yurina
Про лекцію:
Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати
Дата виходу лекції:
1.7.2023
PR
Middle
Про спікера:
Софія Шуляковська
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV.
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV, має більше 7 років досвіду роботи у комунікаціях. Починала свою кар’єру у PR співпрацюючи з артистами (MONATIK, Сергій Бабкін, TVORCHI), а також надавала піар-підтримку подіям у сфері шоу-бізнесу та розваг.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Селебриті та інфлюенсер: у чому різниця та які переваги роботи 
Дізнаємося, чим відрізняється селебриті від блогерів на прикладі класичних медіа та соціальних мереж. Спікерка розповість про переваги роботи із зірками: впізнаванність, збільшення медіаприсутності, зміна статусу, соціальне підтвердження тощо. 
02
Як обрати знаменитість для співпраці та комунікувати з менеджерами
Поговоримо про те, як підібрати селебриті, перевірити її на відповідність цінностям бренду, перевірити її репутацію тощо. Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з зіркою та на що звертати увагу. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти селебриті. 
03
Як комунікувати з менеджерами селебриті 
Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з селебриті. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти зірок. 
04
Як написати зірці, щоб вона вам відповіла 
Софія Шуляковська поділиться, як презентувати свою ідею та написати пітч — привітання, вступ, основну частину та завершення. Дізнаємося, як зацікавити зірку, знайти спільну мову та описати пропозицію співпраці. 
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам
Які бажають привернути увагу відомих селебриті світового рівня та встановити з ними контакт, аби залучити для просування брендів, проєктів та кампаній.
strength-icon
PR-фахівцям
Які спеціалізуються на співпраці з селебриті та прагнуть залучити великих світових зірок до своїх клієнтів або проєктів.
job-icon
Власникам брендів
Які мають амбітні плани та бажають співпрацювати з найвідомішими селебриті у світі для просування своїх продуктів або послуг.
Після лекції ти:
benefit-icon
Отримаєш чітке розуміння, чи потрібно твоєму бренду працювати зі світовими селебриті
benefit-icon
Зрозумієш, як правильно обрати зірку для співпраці з брендом
benefit-icon
Отримаєш розуміння того, як зробити репутаційну аналітику селебриті
benefit-icon
Дізнаєшся, як знаходити контакти піарника/менеджера/агента відомої людини
benefit-icon
Зможеш написати змістовний та чіткий пітч, презентуючи бренд та себе як його представника
benefit-icon
Отримаєш практичні поради та інструменти, які допоможуть привернути увагу знаменитості до бренду
star-icon
4.7
(104 оцінки)
Middle

PR зі світовими селебриті

Це відео не містить звуку
Про лекцію:
Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати
Дата виходу лекції:
1.7.2023
PR
Про спікера:
Софія Шуляковська
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV.
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV, має більше 7 років досвіду роботи у комунікаціях. Починала свою кар’єру у PR співпрацюючи з артистами (MONATIK, Сергій Бабкін, TVORCHI), а також надавала піар-підтримку подіям у сфері шоу-бізнесу та розваг.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Селебриті та інфлюенсер: у чому різниця та які переваги роботи 
Дізнаємося, чим відрізняється селебриті від блогерів на прикладі класичних медіа та соціальних мереж. Спікерка розповість про переваги роботи із зірками: впізнаванність, збільшення медіаприсутності, зміна статусу, соціальне підтвердження тощо. 
02
Як обрати знаменитість для співпраці та комунікувати з менеджерами
Поговоримо про те, як підібрати селебриті, перевірити її на відповідність цінностям бренду, перевірити її репутацію тощо. Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з зіркою та на що звертати увагу. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти селебриті. 
03
Як комунікувати з менеджерами селебриті 
Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з селебриті. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти зірок. 
04
Як написати зірці, щоб вона вам відповіла 
Софія Шуляковська поділиться, як презентувати свою ідею та написати пітч — привітання, вступ, основну частину та завершення. Дізнаємося, як зацікавити зірку, знайти спільну мову та описати пропозицію співпраці.