Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Дякую Софі за таку чудову лекцію, велику кількість лайфхаків та цікавих прикладів. Також окреме дякую за мотивацію та натхнення! Дивилас із задоволеннм. Все сподобалось. Дякую!ґ
Anya Yurina
Про лекцію:
Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати
Дата виходу лекції:
1.7.2023
PR
Middle
Про спікера:
Софія Шуляковська
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV.
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV, має більше 7 років досвіду роботи у комунікаціях. Починала свою кар’єру у PR співпрацюючи з артистами (MONATIK, Сергій Бабкін, TVORCHI), а також надавала піар-підтримку подіям у сфері шоу-бізнесу та розваг.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Селебриті та інфлюенсер: у чому різниця та які переваги роботи
Дізнаємося, чим відрізняється селебриті від блогерів на прикладі класичних медіа та соціальних мереж. Спікерка розповість про переваги роботи із зірками: впізнаванність, збільшення медіаприсутності, зміна статусу, соціальне підтвердження тощо.
02
Як обрати знаменитість для співпраці та комунікувати з менеджерами
Поговоримо про те, як підібрати селебриті, перевірити її на відповідність цінностям бренду, перевірити її репутацію тощо. Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з зіркою та на що звертати увагу. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти селебриті.
03
Як комунікувати з менеджерами селебриті
Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з селебриті. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти зірок.
04
Як написати зірці, щоб вона вам відповіла
Софія Шуляковська поділиться, як презентувати свою ідею та написати пітч — привітання, вступ, основну частину та завершення. Дізнаємося, як зацікавити зірку, знайти спільну мову та описати пропозицію співпраці.
Які бажають привернути увагу відомих селебриті світового рівня та встановити з ними контакт, аби залучити для просування брендів, проєктів та кампаній.
PR-фахівцям
Які спеціалізуються на співпраці з селебриті та прагнуть залучити великих світових зірок до своїх клієнтів або проєктів.
Власникам брендів
Які мають амбітні плани та бажають співпрацювати з найвідомішими селебриті у світі для просування своїх продуктів або послуг.
Після лекції ти:
Отримаєш чітке розуміння, чи потрібно твоєму бренду працювати зі світовими селебриті
Зрозумієш, як правильно обрати зірку для співпраці з брендом
Отримаєш розуміння того, як зробити репутаційну аналітику селебриті
Дізнаєшся, як знаходити контакти піарника/менеджера/агента відомої людини
Зможеш написати змістовний та чіткий пітч, презентуючи бренд та себе як його представника
Отримаєш практичні поради та інструменти, які допоможуть привернути увагу знаменитості до бренду
Ключові аспекти, стратегії та інструменти, які допоможуть вступити в контакт зі світовими селебриті, заслужити їхню довіру та співпрацювати
Дата виходу лекції:
1.7.2023
PR
Про спікера:
Софія Шуляковська
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV.
Керівниця PR-відділу українського модного бренду FROLOV, має більше 7 років досвіду роботи у комунікаціях. Починала свою кар’єру у PR співпрацюючи з артистами (MONATIK, Сергій Бабкін, TVORCHI), а також надавала піар-підтримку подіям у сфері шоу-бізнесу та розваг.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Селебриті та інфлюенсер: у чому різниця та які переваги роботи
Дізнаємося, чим відрізняється селебриті від блогерів на прикладі класичних медіа та соціальних мереж. Спікерка розповість про переваги роботи із зірками: впізнаванність, збільшення медіаприсутності, зміна статусу, соціальне підтвердження тощо.
02
Як обрати знаменитість для співпраці та комунікувати з менеджерами
Поговоримо про те, як підібрати селебриті, перевірити її на відповідність цінностям бренду, перевірити її репутацію тощо. Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з зіркою та на що звертати увагу. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти селебриті.
03
Як комунікувати з менеджерами селебриті
Крок за кроком розберемо, як почати співпрацювати з селебриті. Навчимося знаходити контакти менеджерів, використовувати LinkedIn та сайт The Handbook — платформа, на якій збережені пошти та контакти зірок.
04
Як написати зірці, щоб вона вам відповіла
Софія Шуляковська поділиться, як презентувати свою ідею та написати пітч — привітання, вступ, основну частину та завершення. Дізнаємося, як зацікавити зірку, знайти спільну мову та описати пропозицію співпраці.