Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Лекція сподобалась. Інформативно та без води. Класно, що є приклади, але хотілось би більше на кожен пункт. Дякую!
Анна Юріна
Лекція сподобалась. Інформативно та без води. Класно, що є приклади, але хотілось би більше на кожен пункт. Дякую
Anya Yurina
Про лекцію:
Лекція про ключові принципи та методи ефективного PR та основні інструменти, які допоможуть досягти ваших цілей та сприятимуть позитивному сприйняттю вашої компанії чи бренду
Дата виходу лекції:
4.7.2023
PR
All Levels
Про спікера:
Наталі Чуловська
Комунікаційниця та піарниця, авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів».
Комунікаційниця та піарниця, протягом 5 років — авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів». Має досвід роботи 6 років у глянцевій журналістиці і 4 роки в комунікаціях та піарі.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Базово про PR: що це та які його функції
Розберемо визначення PR, для чого він потрібен компаніям, у чому його задачі, які функції виконує. Поговоримо про професію піарника, його обов’язки та скіли.
02
Робота з медіа та інфлюенс-маркетингом
Дізнаємося про перший інструмент у роботі піарника — публікації в медіа, онлайн-виданнях та друкованій пресі. Також Наталі Чуловська розкаже, в чому перевага роботи з блогерами та інфлюенсерами в рамках піар-кампаній. Дізнаємося, який профіт дає інфлюенс-маркетинг: трафік на сайт, впізнаваність, збільшення продажів тощо.
03
Що таке колаборації в піарі
Розберемо, чого можна досягнути за допомогою колаборацій, які вони бувають та що містять. На прикладах дізнаємося, як створювати колаборації та досягати PR-цілей.
04
Партнерства та PR-заходи: як організувати
Розглянемо 2 масштабних інструменти піарника, в чому їхня перевага, кому вони підходять та які задачі закривають. Спікерка поділиться кейсами успішних кроспромо та партнерств, які залучають нових клієнтів та економлять бюджет.
Лекція про ключові принципи та методи ефективного PR та основні інструменти, які допоможуть досягти ваших цілей та сприятимуть позитивному сприйняттю вашої компанії чи бренду
Дата виходу лекції:
4.7.2023
PR
Про спікера:
Наталі Чуловська
Комунікаційниця та піарниця, авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів».
Комунікаційниця та піарниця, протягом 5 років — авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів». Має досвід роботи 6 років у глянцевій журналістиці і 4 роки в комунікаціях та піарі.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Базово про PR: що це та які його функції
Розберемо визначення PR, для чого він потрібен компаніям, у чому його задачі, які функції виконує. Поговоримо про професію піарника, його обов’язки та скіли.
02
Робота з медіа та інфлюенс-маркетингом
Дізнаємося про перший інструмент у роботі піарника — публікації в медіа, онлайн-виданнях та друкованій пресі. Також Наталі Чуловська розкаже, в чому перевага роботи з блогерами та інфлюенсерами в рамках піар-кампаній. Дізнаємося, який профіт дає інфлюенс-маркетинг: трафік на сайт, впізнаваність, збільшення продажів тощо.
03
Що таке колаборації в піарі
Розберемо, чого можна досягнути за допомогою колаборацій, які вони бувають та що містять. На прикладах дізнаємося, як створювати колаборації та досягати PR-цілей.
04
Партнерства та PR-заходи: як організувати
Розглянемо 2 масштабних інструменти піарника, в чому їхня перевага, кому вони підходять та які задачі закривають. Спікерка поділиться кейсами успішних кроспромо та партнерств, які залучають нових клієнтів та економлять бюджет.