Дайджест новин зі світу диджитал | Instaprenews

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Редакція The Instapreneurs запускає нову рубрику в блозі — дайджест найголовніших новин тижня. Щопонеділка отримуйте найсвіжіші та актуальні новини зі світу диджиталу: PR, реклама, SMM, особисті бренди, інфоприводи та багато іншого.

Розпочнемо з останніх news лютого: 

  1. Google вилучив фільтр «Новини» з видачі.
  2. Очікуємо нові функції від Instagram: альтернативний фон для сториз та стикер для замовлення товарів.
  3. Хлопця зі сфери будівництва хантять на позицію SMM-менеджера.
  4. Шалений успіх Reesa Teesa з історією розлучення з патологічним брехуном.

Lest's get started!

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Google вилучив новини з фільтрів: що сталося

NiemanLab повідомили, що у деяких користувачів Google зникла вкладка «Новини» у фільтрах видачі.

У компанії це підтвердили та аргументували великою кількістю тестів, які проводяться для покращення юзер експіріенсу. Таким чином тестують різні способи показу фільтрів у «Пошуку». Наразі тести завершилися, а фільтр «Новини» з'явився у всіх користувачів. Вилучати новини із видачі у Google не планують.

Instagram тестує нові стикери та альтернативний фон

Соцмережа працює над створенням нової опції — зміна бекграунду. На скринах від сайту Social Media Today бачимо, як це працює: основний елемент автоматично визначається, а далі можна вставити назад інший фон. Дуже нагадує функції у сервісах для онлайн-зустрічей, як от Google Meet або Zoom. Назва нового стикеру — Backdrop.

instagram-backdrop
Зображення з сайту Social Media Today

Ще одна нова наліпка — Get orders. Це дозволить створити продукт і прикріпити його до своєї сториз, щоб отримувати замовлення. Немає інформації, як саме буде працювати нова функція: переводити юзера в директ чи відразу на сайт. Проте це все одно зручне доповнення для брендів, які хочуть максимально розширити можливості для залучення майбутніх клієнтів.

insta-stiker-get-orders
Зображення від експерта соціальних мереж Ahmed Ghanem
Поки немає інформації, коли ці функції будуть доступними та хто саме зможе ними користуватися: бізнес акаунти чи особисті також.

Як мем переріс у флешмоб: історія Роберта Зелтінша

Твітерянин Robert Zeltinsh пропонував брендам наростити їм підписників, якщо вони задонатять 27 000 на збір FVP-дронів для підрозділу ГУР. Так стався флешмоб — до збору долучилося понад 20 великих компаній (Dnipro-M, Равлик Боб, ORNER, MEGOGO, ДТЕК, Yasno, Rozetka, Comfy та інші). А також бренд постільної білизни Leglo, з яким тепер працює Роберт. Цікаво те, що у звичайному житті він займається аж ніяк не SMM, а натяжними стелями.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Reesa Teesa: як історія розлучення захопила весь TikTok

В англомовному TikTok завірусилися відео від Reesa Teesa. Кожне з її відео набрали понад 1 мільйонів переглядів. Вона записала 52 відео тривалістю по 10 хвилин під назвою «Who TF did I marry?». Жінка розповіла свою історію одруження з патологічним брехуном. Її колишній чоловік брехав абсолютно про все, наприклад, про кількість своїх сестер, роботу, друзів, захоплення тощо.

Юзери в коментарях звертаються до Netflix, аби стримінг екранізував цю історію. Наразі канал Reesa Teesa має 3,1 мільйона підписників та 31,2 мільйона лайків.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як вести TikTok: навчання від The Instapreneurs

Хочете опанувати TikTok та отримувати тисячні перегляди на відео? Радимо подивитися лекцію The Instapreneurs «Як бренду комунікувати, будувати ком'юніті та продавати в TikTok» від Альони Рижук.

Альона Рижук — content creator та community manager Reface, екс Head of SMM та Digital Marketing Cultnaked. Спікерка 6 років працює з соцмережами, 3 з яких — з TikTok.

lecture-tiktok-for-business

ПРО ЩО ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:

  • які бувають платні та безкоштовні можливості для бізнесу та кріейторів;
  • як опанувати функціонал TikTok та за яким принципом працює платформа;
  • як відстежувати тренди та адаптувати їх під себе;
  • як аналізувати свою роботу на платформі;
  • міфи та помилки у роботі з TikTok.

Якщо після лекції виникнуть питання до спікера — ви зможете їх поставити у Q&A формі. Детальну відповідь ми надішлемо за тиждень на ваш імейл.

Лекція коштує 850 гривень, але з підпискою на The Instapreneurs ви отримуєте усі матеріали за 555 гривень на місяць. Оформлюйте підписку під будь-якою лекцією або у «Бібліотеці продуктів».