Редакція The Instapreneurs продовжує створювати дайджест найголовніших новин тижня. Щопонеділка отримуйте найсвіжіші та актуальні новини зі світу диджиталу: PR, реклама, SMM, особисті бренди, інфоприводи та багато іншого.
Розпочнемо з останніх news другого тижня лютого:
Lest's get started!
Минулого тижня чатбот Bard отримав назву Gemini — так називалася мовна модель ШІ, що працювала в основі чатботу. Про це компанія повідомила у своєму блозі.
Крім того, з'явився платний тариф Gemini Advanced, який відкриває доступ до технології штучного інтелекту Google під назвою Gemini Ultra 1.0. Кажуть, що Ultra 1.0 краще впорається із програмуванням, логічним мисленням, творчістю і краще розуміє контекст з попередніх розмов.
У майбутньому Gemini Advanced надасть поліпшені можливості для програмування, аналізу даних і роботи з різними типами контенту. Наразі Gemini Advanced доступний англійською мовою в більш ніж 150 країнах і територіях, і з часом його планують розширити на більше мов.
Gemini Advanced можна використовувати через передплату на Google One AI Premium. Перші два місяці безкоштовні, а потім коштують $19,99 на місяць.
Про модель Gemini докладніше розповідали в минулому дайджесті Instaprenews
Український бренд ювелірних прикрас Guzema та видавництво А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА презентували збірку віршів про кохання — «Так ніхто не кохав». Кампейн створений спеціально до 14 лютого. Це лімітований наклад, до якого увійшли вірші 70-ти українських поетів — від Шевченка до Любки.
За кілька днів стався солд аут, Guzema Foundation зібрали майже 300 000 грн. Кілька десятків лімітованих книг залишили в подарунок для всіх, хто купуватиме прикраси з діамантами до 14 лютого.
Ловіть святкове оновлення у UGC Library — перший пул контенту до Дня Святого Валентина. Чому UGC Library — це маст для бізнесу та особистих блогів?
Якщо немає часу чи бюджету організовувати зйомку до 14 лютого, завантажуйте відео у UGC Library:
Оформлюйте підписку за $19.99/міс за цим лінком та закрийте питання з контентом до інфоприводів
Серед українських хештегів найпопулярніші такі: «14 лютого» (хоча в оригіналі російською) та «yaktak». До дня закоханих юзери створюють відео з ідеями для подарунків, макіяжу, аутфітів, рецептів тощо. А бренди, звісно, добірки з товарами. Інший же хештег пов'язаний з українським артистом Yaktak, що брав участь у Національному відборі Євробачення та вже встиг випустити нову пісню.
З хештегом #valentinesday за останні 7 днів опублікували понад 2 000 дописів в Україні та отримали понад 16 мільйонів переглядів. Не проґавте свій час — використовуйте UGC Library з хештегом #valentinesday та отримуйте тисячі переглядів і вподобайок в соцмережах.