Дайджест новин зі світу диджитал | Instaprenews

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Редакція The Instapreneurs продовжує створювати дайджест найголовніших новин тижня. Щопонеділка отримуйте найсвіжіші та актуальні новини зі світу диджиталу: PR, реклама, SMM, особисті бренди, інфоприводи та багато іншого.

Розпочнемо з останніх news другого тижня лютого:

  1. Гугл перейменував чатбот Bard. Тепер він називається Gemini, але на функції це майже не впливає.
  2. Кампейни українських брендів до дня закоханих.
  3. Новий дроп UGC Library від The Instapreneurs
  4. Найпопулярніші хештеги в TikTok за останні 7 днів.

Lest's get started!

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Google перейменували чатбот Bard

Минулого тижня чатбот Bard отримав назву Gemini — так називалася мовна модель ШІ, що працювала в основі чатботу. Про це компанія повідомила у своєму блозі.

Крім того, з'явився платний тариф Gemini Advanced, який відкриває доступ до технології штучного інтелекту Google під назвою Gemini Ultra 1.0. Кажуть, що Ultra 1.0 краще впорається із програмуванням, логічним мисленням, творчістю і краще розуміє контекст з попередніх розмов.

У майбутньому Gemini Advanced надасть поліпшені можливості для програмування, аналізу даних і роботи з різними типами контенту. Наразі Gemini Advanced доступний англійською мовою в більш ніж 150 країнах і територіях, і з часом його планують розширити на більше мов.

Gemini Advanced можна використовувати через передплату на Google One AI Premium. Перші два місяці безкоштовні, а потім коштують $19,99 на місяць.

Про модель Gemini докладніше розповідали в минулому дайджесті Instaprenews

Guzema та А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА: кампейн до дня закоханих

Український бренд ювелірних прикрас Guzema та видавництво А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА презентували збірку віршів про кохання — «Так ніхто не кохав». Кампейн створений спеціально до 14 лютого. Це лімітований наклад, до якого увійшли вірші 70-ти українських поетів — від Шевченка до Любки.

За кілька днів стався солд аут, Guzema Foundation зібрали майже 300 000 грн. Кілька десятків лімітованих книг залишили в подарунок для всіх, хто купуватиме прикраси з діамантами до 14 лютого.

guzema-valentine’s-day-collection

Новий дроп UGC Library до дня закоханих

Ловіть святкове оновлення у UGC Library — перший пул контенту до Дня Святого Валентина. Чому UGC Library — це маст для бізнесу та особистих блогів?

  1. Ви не готуєте особливий продукт, не створюєте кампейн під інфопривід, але хочете бути в контексті та мати святковий контент.
  2. Ви не витрачаєте час на організацію зйомки, пошук локації, моделі, реквізиту.
  3. Економите бюджет на студію, фотографа, реквізит.

Якщо немає часу чи бюджету організовувати зйомку до 14 лютого, завантажуйте відео у UGC Library: 

  • бібліотека з відео, які можна використовувати для свого контенту, монтувати та додавати звуки
  • трендові відео вертикального формату, зняті на телефон (Valentine’s Day відео зняті також на камеру)
  • безлімітний доступ та к-сть завантажень в рамках підписки
Оформлюйте підписку за $19.99/міс за цим лінком та закрийте питання з контентом до інфоприводів
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Тренди TikTok в Україні та світу: хештеги

Серед українських хештегів найпопулярніші такі: «14 лютого» (хоча в оригіналі російською) та «yaktak». До дня закоханих юзери створюють відео з ідеями для подарунків, макіяжу, аутфітів, рецептів тощо. А бренди, звісно, добірки з товарами. Інший же хештег пов'язаний з українським артистом Yaktak, що брав участь у Національному відборі Євробачення та вже встиг випустити нову пісню.

tiktok-hashtags

З хештегом #valentinesday за останні 7 днів опублікували понад 2 000 дописів в Україні та отримали понад 16 мільйонів переглядів. Не проґавте свій час — використовуйте UGC Library з хештегом #valentinesday та отримуйте тисячі переглядів і вподобайок в соцмережах.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.