Одним з інструментів для досягнення впізнаваності та продажів є інфлюенс-маркетинг. Простими словами — це реклама у блогерів. За результатами дослідження HubSpot 92% споживачів купують товари та послуги після прямих рекомендацій. А 71% користувачів зробили покупку на основі рекомендацій в соцмережах.
То як правильно використовувати інфлюенс-маркетинг та не зливати рекламний бюджет? Редакція The Instapreneurs підготувала інфлюенс-гайд, де поговоримо про таке:
Залишайте email та регулярно отримуйте анонси подій The Instapreneurs, дайджести статей в блозі та корисний контент, який пушить marketing skills.
В нашому матеріалі «Тренди маркетингу у 2023 році» ми розповідали про інфлюенс-маркетинг. У 2022 році обсяг світового ринку інфлюенсерів склав $16,4 млрд — це в чотири рази більше, ніж рекламний дохід TikTok. Довіра до реклами у блогерів на 65% вище, ніж до класичних способів просування — про це кажуть у Forbes, посилаючись на дані mediakix.com.
Але щоб все спрацювало, треба правильно обрати блогера та майданчик для реклами. Не менш важливий формат співпраці, наприклад:
Останні — відносно нова функція, суть якої в тому, що ви створюєте пост у колаборації з блогером. Так він одночасно з’являється на сторінці інфлюенсера та вашого бренду, тож ви отримуєте охоплення блогера.
Яскравий приклад такої реклами — нещодавня публікація Тані Парфільєвої сумісно з її брендом одягу CHER’17. Допис присвячений новій рекламній кампанії #тьолочка.
Якщо ви думаєте, що тут вирішує кількість підписників, то unfortunately but not. Куди важливіші якісні показники блогера, його відповідність вашому запиту та сама подача рекламного матеріалу.
Покрокова інструкція, щоб обрати блогера для реклами та не злити рекламний бюджет:
Interesting: дослідження Influencer Marketing Hub показує, що на кожен витрачений на рекламу долар припадає $6 прибутку. Але за умови правильно підібраної рекламної стратегії та каналів.
How we say: «Без нормального ТЗ — результат хз». Написання технічного завдання (ТЗ) для блогера допоможе чітко визначити очікування та вимоги до рекламного контенту. Ось декілька пунктів, які варто вказати:
Advice: не пишіть покрокову інструкцію, як блогер має прорекламувати товар або послугу. Він краще знає, як подати матеріал так, аби зацікавити свою аудиторію.
Де шукати блогерів та як проаналізувати їх акаунти? Ділимося трьома найпопулярнішими сервісами.
trendHERO — український сервіс для аналізу блогерів в Instagram, TikTok і YouTube. Зараз він один з найпопулярніших сервісів на ринку, де є понад 90 показників для перевірки блогерів та більше ніж 20 фільтрів для пошуку.
Основні функції сервісу:
Для повноцінної роботи з сервісом радимо скористатися платним функціоналом. Початкова ціна — $15 на місяць.
22flr.com — ще одна українська платформа для співпраці між брендами та блогерами Instagram, TikTok та YouTube. Тут є чорний список блогерів, який застерігає від невдалих рекламних кампаній.
Основні функції сервісу:
Тарифні плани на сервісі розраховані на певну кількість звернень до блогерів, відповідно до обраної кількості проєктів або місяців підписки.
Influence.co — це онлайн-сервіс з однією з найбільших баз даних, понад 70 млн інфлюенсерів.
Основні функції сервісу:
Є безкоштовний та платні тарифи. Стартова ціна за місяць користування сервісом — $50.