Як створювати та впроваджувати UGC в бізнес

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Матеріал підготував Максим Євсюков — CEO компанії ITForce. Максим — Gold Product Expert в офіційній спільноті Google, спікер та учасник конференцій з платного трафіку й вебаналітики.

Помічали, що реклама в соцмережах в якийсь момент перетворилась на відшліфовану картинку? Наче шаблон замість людини затирає справжність, яка є найвищою гарантією довіри покупця. Як це змінити? За допомогою контенту, створеного користувачами.

UGC (User Generated Content або ж контент, створений користувачами) пропонує брендам можливість продемонструвати справжню картинку та реальний досвід. Потенційні клієнти бачать, що інші споживачі діляться своїми справжніми історіями та рекомендаціями, й почуття довіри до бренду зростає, а аудиторія розширюється. Розглянемо, як створювати контент UGC та як впроваджувати в бізнес на прикладі українських брендів.

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як створювати UGC

UGC — це автентичний контент від звичайних користувачів, знятий переважно без фільтрів, з чесним відгуком щодо певного товару чи послуги. А ще це дієвий метод підвищення лояльності клієнтів, залучення бренду та конверсій.

UGC є навколо: він у руках клієнтів, підписників та прихильників бренду. Люди діляться своїм досвідом у соціальних мережах, пишуть огляди на сайтах, створюють відеорозпаковки на YouTube, публікують дописи в блогах про продукти чи послуги.

Користувальницький контент може створюватися за власною ініціативою користувачів й тоді такий контент є умовно безкоштовним, або за домовленістю з брендом з наданням знижок чи бонусів автору контенту.

Створити власний UGC здатен кожний: найпростіше це зробити з розпаковки товару й тегнути бренд в публікації. До прикладу, сториз користувача, де він відмічає бренд, на який робить огляд, розпаковку тощо.

ugc-example-1
UGC сториз профілю @dodosocks та @stary_lev

На прикладі соцмережі Інстаграм розберемо важливі аспекти створення UGC-контенту.

Ідентичність та цілі бренду

Для створення якісного UGC необхідно розуміти цільову аудиторію, цінності та маркетингові цілі брендів. Проаналізуйте наявний контент профілю, щоб зрозуміти тон та стиль. Це розуміння сприятиме створенню вашого контенту, який відгукнеться аудиторії бізнесу.

ugc-example-2
UGC допис з профілю @lvivingram

Найпростіший приклад — атмосферні фото міста, які репостять собі пабліки, як ми бачимо вище на скриншоті. Це може бути нестандартний ракурс, якась маловідома цікавинка тощо. Свої фото можна постити їх у своєму профілі з відміткою акаунту, й згодом ваш витвір можуть репостнути не тільки в сториз, а й в профіль.

ugc-example-3
Пропозиція оплачуваного UGC від Телеграм-каналу Типовий Львів

А можна власноруч надсилати свій контент паблікам, й деякі навіть платитимуть за нього. Вище на скриншоті бачимо приклад з подібної співпраці в Телеграм.

Автентичність та цікавість контенту

Автентичність — одна з головних складових успішного UGC. Контент мусить резонувати з аудиторією та відображати справжній досвід та погляди автора. Природність та близький стиль, який сприяє відчуттю зв’язку та довіри з підписниками, досягне мети швидше.

ugc-example-4
UGC reels з профілю @bogika.cosmetics

Вище на скриншоті — експеримент із застосування засобу від випадіння волосся від учасниці фокус-групи. Згодом після завершення експерименту бренд зняв ролик з учасницею, аби налагодити довіру зі споживачами.

Розповідь або сторителінг

Переконлива розповідь — потужний інструмент для створення привабливого UGC. Створюйте розповіді, які привертають увагу аудиторії та викликають емоції. Включіть інтерактив, персонажів, конфлікти та їх вирішення, щоб зробити вміст більш різноманітним, запам’ятовуваним та разючим.

ugc-example-5
Приклад UGC reels з акаунту @yagallery

На прикладі в reels бачимо позначку 2 акаунтів, в профілі яких також відображається відео авторки. Подібний контент зроблений у співавторстві з обома тегнутими акаунтами. Використовуйте візуальні та мультимедійні елементи, зображення, щоб покращити розповідь та створити захопливий досвід для аудиторії.

Забезпечення релевантності та узгодженості бренду

Зберігаючи автентичність, переконайтеся, що ваш UGC узгоджується з цілями та голосом бренду. Адаптуйте свій контент згідно з тоном та цілями бренду, з яким співпрацюєте.

Вимірювання та адаптація контенту на основі залучення

Відстежуйте ефективність UGC, спираючись на показники охоплення, вподобайки, коментарі, поширення та перегляди. Проаналізуйте, який тип вмісту найкраще резонує з аудиторією, й згідно з результатами удоскональте свій підхід до створення.

Як впроваджувати UGC в бізнес

Як залучити користувачів створювати контент? Наприклад, запропонувати розіграш з подарунками за участь.

ugc-example-6
Акумуляція UGC від @lviv.travel

Приклад з Інстаграм якраз демонструє подібний розіграш: користувачі робитимуть фото чи відео та ділитимуться ним зі своєю аудиторією та підписниками позначених пабліків. Публікуючи контент та позначаючи бренди, користувачі дають автоматичну згоду на використання їх контенту, адже допис відображатиметься й в профілях згаданих осіб.

Та якщо ви знайшли влучний контент зі своїм товаром, але бренд на світлині не тегнутий, цей UGC все одно можна використати для свого профілю.

Далі розберемо правила використання користувацького контенту, яких слід дотримуватись, якщо ви прагнете до позитивного досвіду з аудиторією.

Вимоги до використання UGC

1. Запитуйте дозвіл. Завжди запитуйте дозвіл на використання UGC. Так ви повідомляєте автору про серйозність своїх намірів та акцентуєте на тому, що бренд поважає етичні кордони й бажає залишатися в правовому полі.

ugc-example-7
Відмітка в сториз профілю @kola__official
*Контент в Інстаграм. Якщо користувач позначив вас у сториз чи дописі, ця сториз може автоматично відображатися й серед вашого контенту. В цьому випадку дозвіл на репост сториз запитувати не потрібно. А можна налаштувати й премодерацію контенту, й тільки після вашої згоди користувацький контент з’явиться й у вашому профілі.

2. Вкажіть оригінального автора. Незалежно від того, чи це публікація в соціальних мережах, чи відео на YouTube, вказання автора оригінального контенту зміцнює стосунки з аудиторією.

ugc-example-8
UGC профілю @ksd_bookclub

Хоча наразі за правилами Інстаграм відмітка профілю означає публікацію в профілях обох акаунтів. Як приклад візьмемо видавництво «Клуб сімейного дозвілля» — майже весь контент профілю складається з контенту користувачів, зробленого у співавторстві з видавництвом.

3. Будьте прозорими. Вказуйте, коли вміст створюється користувачами, навіть, якщо автор контенту не має клікабельного посилання на свій акаунт.

ugc-example-9
Позначення автора UGC в профілі без тегування (@lvivingram)

Ця дія демонструє чесність та прозорість компанії перед користувачами та сприяє зміцненню довіри й показує, що ви цінуєте думку та досвід своєї аудиторії.

4. Модерація та Tone of voice. Хоча автентичність має вирішальне значення, також важливо модерувати вміст, щоб переконатися, що він відповідає цінностям та принципам вашого бізнесу. Встановіть чіткі стандарти модерування, щоб підтримувати позитивний імідж бренду.

Отже, використання UGC не тільки скорочує витрати на продукування контенту, але й наповнює маркетингові кампанії новими перспективами та досвідом клієнтів.

Як виміряти ефективність UGC-кампанії

Використання контенту користувачів однозначно є ефективним, адже він, перш за все, безкоштовний й за його створення бренд не платить. Та слід знати, чи є це використання результативним: чи приносить нових клієнтів, чи залучає аудиторію, чи збільшує довіру до бізнесу, чи працює на впізнаваність тощо, — залежно від того, які цілі ставить компанія перед присутністю в соцмережах.

Ключові показники, які можна відстежити в соцмедіа:

  • рівень залученості аудиторії;
  • відвідування профілю та покази;
  • кількість підписників;
  • репости публікацій;
  • згадки профілю;
  • охоплення хештегів.

Отримані дані допоможуть оцінити вплив застосованого користувацького контенту та прийняти рішення на основі даних для майбутніх кампаній.

UGC — це справжній зв’язок між брендами та їхніми спільнотами. Занурюйтеся, розширюйте можливості своєї аудиторії та дозвольте контенту користувачів посилити голос вашого бренду.
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Завантажити готовий контент соцмереж: UGC Library від The Instapreneurs

UGC Library від The Instapreneurs — інструмент, що сильно спрощує створення контенту та економить бюджет і час. Відео на нашій платформі досить універсальні та підійдуть бізнесам, особистим брендам, експертам. З UGC Library ви: 

  • завжди будете в контексті та матимете святковий контент на будь-який інфопривід;
  • не витрачаєте час на організацію зйомки, пошук локації, моделі, реквізиту;
  • економите бюджет на студію, фотографа, реквізит.

Тут вже понад 800 ліцензованих відео від топових українських креаторів. Короткі ролики на 3–5 секунд зняті на IPhone у зручному форматі 9х16. Вони perfectly підійдуть для будь-якого бізнесу: одяг, косметика, wellness, їжа, pets тощо. Оформлюйте підписку та отримайте готовий UGC контент для сториз, reels та TikTok у декілька кліків.

ugc-library
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.