Як бренди комунікували через емейл-маркетинг до Дня закоханих

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Тиждень тому 14-го лютого по всьому світові святкували день закоханих. Для маркетинг-відділів такі дати зазвичай означають купу роботи, брейнштормів та підготовки маркетингових активностей.

Ми вирішили прослідкувати за українськими та іноземними брендами, а саме за їхніми email-кампаніями. Допомогла нам у цьому Софія Юдіна — email-спеціалістка The Instapreneurs. Let's go читати статтю та дивитися на приклади розсилок. Другу частину вже опублікували в телеграм-каналі Софії.

email-specialist-the-instapreneurs

Залишайте свій email та отримайте від нас анонси подій The Instapreneurs, дайджести місяця та інформацію про маркетинг, блогінг та саморозвиток.

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Email-маркетинг українських брендів до Дня святого Валентина

Gunia Project: loving guide на 14 лютого

Бренд виняткових речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур, анонсували спеціальний Gift guide з найбажаніших подарунків до свята. В емейл-розсилці бренд запропонував подарунки для чоловіків, жінок та унісекс варіанти.

Нагадаємо, що в одному із випусків «Збираю вподобайки» ми розпитали SMM-спеціалістку бренда Gunia Project, Христину Мулярчук про таке:

  • навіщо бренду ювелірної продукції SMM, яка його функція;
  • як відрізнятися від конкурентів? На чому Gunia Project робить ставку (тексти, візуал тощо);
  • скільки людей працює над проєктом та чим вони займаються;
  • чи використовує маркетинг-відділ ШІ у роботі тощо.
«Збираю вподобайки» — спецпроєкт The Instapreneurs з метою показати, як працюють українські смм-спеціалісти та яку роль займають соціальні мережі в бізнесі. Переходьте за посиланням та читайте випуск з представниками українських ювелірних брендів.
how-to-smm-ukrainian-jewelry-brands

Fizi: лімітка до свята кохання

До Дня Святого Валентина український бренд батончиків FIZI запустив лімітований смак у святковому пакуванні —  Brownie Babe. В розсилці бренд анонсував вихід новинки, познайомив аудиторію з його смаком і соціальною місією, адже з продажу кожного батончику 10 грн будуть передані на збір «Гнів пречистий» від фонду Повернись живим

fizi-email-marketing

JUL: ідеї подарунків коханим

Український бренд одягу JUL надіслали святковий лист з лаконічною назвою Be our Valentine, в якому поділилися ідеями тематичних подарунків до свята з власного асортименту. До колекції увійшли одяг та аксесуари з акцентами у вигляді серця.

jul-email-marketing

MacPaw: знижки на CleanMyMac

Українська IT-компанія MacPaw, розробляє програми для Mac, до 14 лютого надіслала своїм підписникам обмежену пропозицію на свій флагманський продукт — CleanMyMac. В листі з тематичним дизайном бренд розмістив анімацію-лотерею, де користувач міг в гейміфікованому форматі отримати знижку -25% на річну підписку на сервіс. Окремої уваги вартують експерименти з креативами в темі листа (”Happy Mac-entine’s Day!”) іменем відправника MacPaw Valentine news@macpaw.com.

macpaw-email-marketing

Mentoly x Matcher: про любов до себе

Чому б не використати інфопривід для розширення своєї аудиторії? Крос-кампанії це не дуже популярна практика серед емейл-розсилок, проте також дієвий канал для колаборації. Напередодні Дня закоханих платформа для підбору психолога та бренд чаю Matcher створили спільний лист з нагадуванням турбуватися про себе та 5 порадами, як ставити себе на перше місце. Окрім цього, бренди запропонували цікаві ідеї для подарунків собі, що допоможуть потурбуватися про власне ментальне здоров’я.

mentoly-email-marketing

Ви вже читали колонку Mentoly у блозі The Instapreneurs? Якщо ні, то it's a sign. У статті «Токсична продуктивність: як її розпізнати та подолати» психотерапевти Mentoly розказали, що таке токсична продуктивність. Читайте та дізнайтеся, чому вона виникає, як її позбутися та працювати із задоволенням без почуття провини.

toxic-productivity-article

Що відправляли на свято іноземні бренди: приклади email-розсилок

Third Love: турбота про себе на день закоханих

Американський бренд жіночої білизни Third Love, відомий своїм акцентом на бодипозитиві, до Дня закоханих створив серію листів, в яких закликах своїх читачок проявити турботу про себе та обирати якісну білизну. Зокрема у святковий день вони надіслали тематичний лист з опитуванням, який настрій переважає у його підписників.

third-love-email-marketing

SKIMS: що підготувала Кім

Бренд Кім Кардаш'ян SKIMS теж пропонували своїй аудиторії побалувати себе до свята покупкою милої піжами та спідньої білизни. Окрім рекомендації товарів, бренд у своїй емейл-розсилці поділився фотографіями від інфлюенсерів для підвищення довіри своїх читачок.

skims-email-mareting

I am proud: акційні пропозиції

Британський бренд доглядової косметики I Am Proud, відомий своїми цінностями інклюзивності та яскравими візуалами, до Дня закоханих анонсував акцію 3 for 2. В серії листів бренд рекомендував найпопулярніші товари та нагадував скористатися промокодом.

i-am-proud-email-marketing

Як стати email-marketing спеціалістом: навчання від The Instapreneurs

Розібратися, як працює email та в чому його перспективи, допомагає спеціаліст The Instapreneurs Софія Юдіна. Дивіться лекцію про email-marketing та опануйте новий інструмент з нуля за 1 годину.

На лекції ви дізнаєтесь:

  • як працює email-маркетинг та в чому його перспективи;
  • найпопулярніші механіки email-маркетингу;
  • tips & tricks: промокоди, фільтри, мітки та інші корисні фішки;
  • як правильно автоматизувати розсилку листів;
  • найпопулярніші та найбільш ефективні воронки тощо.
Нагадуємо, що за одну лекцію ви сплачуєте 850 грн, а за всі — 555 гривень на місяць із підпискою The Instapreneurs. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням.
lecture-how-to-email
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.