Тиждень тому 14-го лютого по всьому світові святкували день закоханих. Для маркетинг-відділів такі дати зазвичай означають купу роботи, брейнштормів та підготовки маркетингових активностей.
Ми вирішили прослідкувати за українськими та іноземними брендами, а саме за їхніми email-кампаніями. Допомогла нам у цьому Софія Юдіна — email-спеціалістка The Instapreneurs. Let's go читати статтю та дивитися на приклади розсилок. Другу частину вже опублікували в телеграм-каналі Софії.
Залишайте свій email та отримайте від нас анонси подій The Instapreneurs, дайджести місяця та інформацію про маркетинг, блогінг та саморозвиток.
Бренд виняткових речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур, анонсували спеціальний Gift guide з найбажаніших подарунків до свята. В емейл-розсилці бренд запропонував подарунки для чоловіків, жінок та унісекс варіанти.
Нагадаємо, що в одному із випусків «Збираю вподобайки» ми розпитали SMM-спеціалістку бренда Gunia Project, Христину Мулярчук про таке:
«Збираю вподобайки» — спецпроєкт The Instapreneurs з метою показати, як працюють українські смм-спеціалісти та яку роль займають соціальні мережі в бізнесі. Переходьте за посиланням та читайте випуск з представниками українських ювелірних брендів.
До Дня Святого Валентина український бренд батончиків FIZI запустив лімітований смак у святковому пакуванні — Brownie Babe. В розсилці бренд анонсував вихід новинки, познайомив аудиторію з його смаком і соціальною місією, адже з продажу кожного батончику 10 грн будуть передані на збір «Гнів пречистий» від фонду Повернись живим
Український бренд одягу JUL надіслали святковий лист з лаконічною назвою Be our Valentine, в якому поділилися ідеями тематичних подарунків до свята з власного асортименту. До колекції увійшли одяг та аксесуари з акцентами у вигляді серця.
Українська IT-компанія MacPaw, розробляє програми для Mac, до 14 лютого надіслала своїм підписникам обмежену пропозицію на свій флагманський продукт — CleanMyMac. В листі з тематичним дизайном бренд розмістив анімацію-лотерею, де користувач міг в гейміфікованому форматі отримати знижку -25% на річну підписку на сервіс. Окремої уваги вартують експерименти з креативами в темі листа (”Happy Mac-entine’s Day!”) іменем відправника MacPaw Valentine news@macpaw.com.
Чому б не використати інфопривід для розширення своєї аудиторії? Крос-кампанії це не дуже популярна практика серед емейл-розсилок, проте також дієвий канал для колаборації. Напередодні Дня закоханих платформа для підбору психолога та бренд чаю Matcher створили спільний лист з нагадуванням турбуватися про себе та 5 порадами, як ставити себе на перше місце. Окрім цього, бренди запропонували цікаві ідеї для подарунків собі, що допоможуть потурбуватися про власне ментальне здоров’я.
Ви вже читали колонку Mentoly у блозі The Instapreneurs? Якщо ні, то it's a sign. У статті «Токсична продуктивність: як її розпізнати та подолати» психотерапевти Mentoly розказали, що таке токсична продуктивність. Читайте та дізнайтеся, чому вона виникає, як її позбутися та працювати із задоволенням без почуття провини.
Американський бренд жіночої білизни Third Love, відомий своїм акцентом на бодипозитиві, до Дня закоханих створив серію листів, в яких закликах своїх читачок проявити турботу про себе та обирати якісну білизну. Зокрема у святковий день вони надіслали тематичний лист з опитуванням, який настрій переважає у його підписників.
Бренд Кім Кардаш'ян SKIMS теж пропонували своїй аудиторії побалувати себе до свята покупкою милої піжами та спідньої білизни. Окрім рекомендації товарів, бренд у своїй емейл-розсилці поділився фотографіями від інфлюенсерів для підвищення довіри своїх читачок.
Британський бренд доглядової косметики I Am Proud, відомий своїми цінностями інклюзивності та яскравими візуалами, до Дня закоханих анонсував акцію 3 for 2. В серії листів бренд рекомендував найпопулярніші товари та нагадував скористатися промокодом.
Розібратися, як працює email та в чому його перспективи, допомагає спеціаліст The Instapreneurs Софія Юдіна. Дивіться лекцію про email-marketing та опануйте новий інструмент з нуля за 1 годину.
Нагадуємо, що за одну лекцію ви сплачуєте 850 грн, а за всі — 555 гривень на місяць із підпискою The Instapreneurs. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням.