Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
Листопад 2022
PR
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу. Ех-PR manager модного бренду Cultnaked, працює з брендами Gunia Project, Guzema Fine Jewelry та Nomis Jewelry.
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними.
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії.
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.
Якщо ти вже маєш бренд, розберемо, як саме PR може вплинути на його впізнаваність і як розширюватися на ринку завдяки цьому PR-інструментам.
Маркетологам і digital-спеціалістам
Розберемо, як саме працює PR у бізнесі, які є інструменти для нього, розберемо конкретний приклад в fashion індустрії, як використовувати PR у твоїх проєктах.
Початківцям у сфері PR
Розберемо інструменти PR, у яких напрямках треба рухатися, про що і навіщо саме ця сфера. Дізнаєшся, як займатися міжнародним піаром українських бізнесів та в сфері fashion.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як працювати над побудовою PR-стратегії для бренду самостійно
Отримаєш практичні поради та інструменти для застосування в роботі
Дізнаєшся, як почати будувати власну карʼєру в Public Relations
Ознайомишся з основними метриками ефективності роботи піарника
Розберешся, як влаштована робота піарника на прикладі особистого досвіду лектора
Зрозумієш, як працює PR на західному ринку на прикладі кейсу CULTNAKED
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу. Ех-PR manager модного бренду Cultnaked, працює з брендами Gunia Project, Guzema Fine Jewelry та Nomis Jewelry.
Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
Листопад 2022
PR
ТОП-5 за переглядами у лютому
Структура лекції
01
PR та його практичні інструменти
Про піар як одну з гілок маркетингу та кореляцію з інфлюенс-маркетингом та селебриті. Поговоримо про емоції, переконання, формування думки, а також про роботу піарника всередині команди та у ніші fashion.
02
Особливості роботи із західним ринком
Про цінності українських продуктів закордоном та особливості роботи із західним ринком: менталітет партнерів з Європи та Америки, фішки спілкування та побудову спілкування з ними.
03
Стратегія піару: будуємо з нуля
На кейсі CULTNAKED розберемо планування та брейншторм, відбір інфлюенсерів, сторителінг та метрики ефективності PR-стратегії.
04
Кар’єра піарника: як почати працювати у PR
Про кар’єрні сходинки, важливість особистого бренду піарника та нетворкінг. Поговоримо про комунікаційні навички, психологію спілкування та бекграунд.