Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
Травень 2023
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила.
03
Ключові слова: як збирати keywords
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.
Отримаєш глибоке розуміння рекламних можливостей Google Ads, оптимізації рекламних кампаній та навчишся складати стратегії, розробляти воронки під різні цілі, які допоможуть досягти результатів у бізнесі клієнта.
Новачкам
Розкриєш для себе основні принципи та методики Google Ads. Отримаєш практичні поради щодо роботи контекстної релками, створення стратегій та оптимізації рекламних кампаній.
Власникам бізнесу
Зрозумієш процес налаштування реклами через Google Ads та як цей інструмент може допомогти залучити нових клієнтів, збільшити продажі та розширити бізнес.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як працює Google Ads та розберешся зі структурою рекламного кабінету
Навчишся створювати ефективну стратегію для контекстної реклами
Дізнаєшся, які існують ефективні воронки для різних цілей
Зможеш складати робочі списки keywords, які допоможуть оптимізувати і просувати рекламні кампанії
Дізнаєшся, в чому різниця між типами реклами та обереш формат, який підходить для твого проєкту
Отримаєш додаткові приклади готової семантики і практичні поради від спікерки
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
Травень 2023
Paid Ads
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила.
03
Ключові слова: як збирати keywords
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.