Як запускати контекстну рекламу

Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес

Про лекцію:
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
2.5.2023
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads 
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила. 
03
Ключові слова: як збирати keywords 
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст 
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Отримаєш глибоке розуміння рекламних можливостей Google Ads, оптимізації рекламних кампаній та навчишся складати стратегії, розробляти воронки під різні цілі, які допоможуть досягти результатів у бізнесі клієнта.
mouse-icon
Новачкам
Розкриєш для себе основні принципи та методики Google Ads. Отримаєш практичні поради щодо роботи контекстної релками, створення стратегій та оптимізації рекламних кампаній.
money-icon
Власникам бізнесу
Зрозумієш процес налаштування реклами через Google Ads та як цей інструмент може допомогти залучити нових клієнтів, збільшити продажі та розширити бізнес.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш, як працює Google Ads та розберешся зі структурою рекламного кабінету
spongebob-icon
Навчишся створювати ефективну стратегію для контекстної реклами
textbook-icon
Дізнаєшся, які існують ефективні воронки для різних цілей
computer-icon
Зможеш складати робочі списки keywords, які допоможуть оптимізувати і просувати рекламні кампанії
money-icon
Дізнаєшся, в чому різниця між типами реклами та обереш формат, який підходить для твого проєкту
notebook-icon
Отримаєш додаткові приклади готової семантики і практичні поради від спікерки
star-icon
4.8
(74 оцінки)

Як запускати контекстну рекламу

Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
2.5.2023
Paid Ads
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads 
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила. 
03
Ключові слова: як збирати keywords 
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст 
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.