Як створити PR-стратегію

Отримай ключові інструменти та практичні поради для побудови успішної PR-стратегії та ефективного просування твого бренду

Про лекцію:
Отримай ключові інструменти та практичні поради для побудови успішної PR-стратегії та ефективного просування твого бренду
Дата виходу лекції:
3.4.2024
PR
Про спікера:
Валерія Саліванчук
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки — в міжнародному PR для технологічних бізнесів. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times. Наразі працює з бізнесами як консультантка. 
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
PR-стратегія: що це та кому потрібна
Дізнаємося, що таке піар-стратегія, як комунікації сприяють реалізації бізнес-цілей та чому це є інструментом для допомоги команді працювати ефективно та сфокусовано.
02
Типи PR-стратегій
Розберемо, які бувають види стратегій та їхні цілі — від комунікаційної стратегії для підтримки клієнтів та залучення інвесторів до розвитку та впізнаваності бренду роботодавця.
03
Як створити PR-стратегію
Отримаєш покроковий план для того, аби сформувати PR-стратегію для свого бренду або компанії. Як визначати комунікаційну ціль, аналізувати аудиторію та конкурентів, обирати канали та правильні меседжи.
04
Карта ризиків та антикризовий план
Дізнаємося, що входить в антикризовий план комунікацій та як правильно створити карту ризиків. Як заздалегідь визначити ризики та мінімізувати їх, як скласти алгоритм дій під час комунікаційної кризи та підбирати меседжі.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам та PR-спеціалістам
Які бажають поглибити свої знання в області PR, розглянути різноманітні підходи і отримати практичні поради та інструменти для побудови ефективної PR-стратегії.
mouse-icon
Власникам бізнесу
Які шукають способи ефективного просування свого продукту чи послуги на ринку та хочуть отримати глибше розуміння того, що таке PR-стратегія та як вона може впливати на успіх їхнього бізнесу.
money-icon
Тим, хто хоче свічнутись в PR
На лекції ти отримаєш розуміння того, що таке PR та як він працює, а також отримаєш практичні поради по тому, як правильно сформулювати комунікаційні цілі для бізнесу та створити свою першу PR-стратегію.
Після лекції ти:
love-icon
Дізнаєшся, що таке PR-стратегія, з чого вона складається та для чого потрібна
spongebob-icon
Розглянеш різні типи PR-стратегій та визначиш, яка з них підходить для твого проєкту
textbook-icon
Зрозумієш, як визначити комунікаційну ціль для бізнесу та сприяти цим виконанню бізнес цілей
computer-icon
Розберешся в тому, які є ризики та отримаєш антикризовий план від лекторки
money-icon
Оформиш PR-стратегію для свого або клієнтського бізнесу
notebook-icon
За допомогою стратегії зможеш працювати ефективно і сфокусовано для досягнення бізнес-цілей проєкту
star-icon
4.9
(15 оцінок)

Як створити PR-стратегію

Отримай ключові інструменти та практичні поради для побудови успішної PR-стратегії та ефективного просування твого бренду

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Валерія Саліванчук
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки — в міжнародному PR для технологічних бізнесів. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times. Наразі працює з бізнесами як консультантка. 
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Отримай ключові інструменти та практичні поради для побудови успішної PR-стратегії та ефективного просування твого бренду
Дата виходу лекції:
3.4.2024
PR
Структура лекції
01
PR-стратегія: що це та кому потрібна
Дізнаємося, що таке піар-стратегія, як комунікації сприяють реалізації бізнес-цілей та чому це є інструментом для допомоги команді працювати ефективно та сфокусовано.
02
Типи PR-стратегій
Розберемо, які бувають види стратегій та їхні цілі — від комунікаційної стратегії для підтримки клієнтів та залучення інвесторів до розвитку та впізнаваності бренду роботодавця.
03
Як створити PR-стратегію
Отримаєш покроковий план для того, аби сформувати PR-стратегію для свого бренду або компанії. Як визначати комунікаційну ціль, аналізувати аудиторію та конкурентів, обирати канали та правильні меседжи.
04
Карта ризиків та антикризовий план
Дізнаємося, що входить в антикризовий план комунікацій та як правильно створити карту ризиків. Як заздалегідь визначити ризики та мінімізувати їх, як скласти алгоритм дій під час комунікаційної кризи та підбирати меседжі.