Як організувати зйомку для бренду

За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості

Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості
Дата виходу лекції:
4.11.2023
Content
Про спікера:
Дар’я Кузнєцова
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash. Більше 8 років роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами anouki, mariannasenchina, cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Visual guide: тренди візуалу в соціальних мережах
Поговоримо про те, як зробити візуал, який зачепить гостя з першого погляду. Розберемо переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка та інше. 
02
Як правильно створити бриф для зйомки 
Дар’я Кузнєцова надасть чекліст підготовки до зйомки будь-якого бренду. Туди входять мудборд, підбір команди та моделей, таймінг, бюджет тощо. Також розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою. 
03
Камера, мотор: чекліст зйомки
Тут спікерка надасть покроковий план проведення зйомки, який поділяється на 2 етапи. Поговоримо про те, що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо. 
04
Як підібрати референси
Навчимося підбирати референси та створювати мудборд. Дізнаємося покроковий план: як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Фотографам та контент-кріейторам
Які хочуть краще розуміти процес підготовки до зйомки, як правильно формувати бриф, таймінг та реагувати на факапи, якщо вони трапляються.
mouse-icon
Маркетологам та іншим спеціалістам
Які хочуть дізнатися більше про те, як влаштовані зйомки для брендів та як створювати контент, який ефективно комунікує та привертає увагу аудиторії.
money-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть розуміти, як все працює, щоб мати змогу наймати кваліфікованих спеціалістів.
Після лекції ти:
love-icon
Дізнаєшся, як зробити візуал, який зачепить гостя сторінки з першого погляду
spongebob-icon
Зрозумієш, як зробити візуально, який створює довіру до продукту та стимулює збільшення продажів
textbook-icon
Дізнаєшся, з чого повинен складатися візуал та ознайомишся з чіткими інструкціями для підготовки
computer-icon
Отримаєш чек-лист, який допоможе тобі не пропустити нічого важливого
money-icon
Зрозумієш, як правильно підбирати референси та складати мудборд
notebook-icon
Будеш знати, як уникати факапів і що робити, якщо вони все-таки стались
star-icon
4.5
(78 оцінок)

Як організувати зйомку для бренду

За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Дар’я Кузнєцова
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash. Більше 8 років роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами anouki, mariannasenchina, cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості
Дата виходу лекції:
4.11.2023
Content
Структура лекції
01
Visual guide: тренди візуалу в соціальних мережах
Поговоримо про те, як зробити візуал, який зачепить гостя з першого погляду. Розберемо переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка та інше. 
02
Як правильно створити бриф для зйомки 
Дар’я Кузнєцова надасть чекліст підготовки до зйомки будь-якого бренду. Туди входять мудборд, підбір команди та моделей, таймінг, бюджет тощо. Також розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою. 
03
Камера, мотор: чекліст зйомки
Тут спікерка надасть покроковий план проведення зйомки, який поділяється на 2 етапи. Поговоримо про те, що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо. 
04
Як підібрати референси
Навчимося підбирати референси та створювати мудборд. Дізнаємося покроковий план: як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше.