Як робити ефективний контент-маркетинг для їжі — розповідаємо на прикладі кейсів креативного контент бюро FINCH BÜRO
Дата виходу лекції:
3.10.2023
Content
Middle
Про спікера:
Максим Закрижевський
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa.
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa. Ex head of marketing закладу IDEALIST COFFEE CO та ex marketing manager компанії Sky Up.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Food brands VS HoReCa
Дізнаємося про різницю у роботі із фуд-брендами та HoReCa (кав’ярні, ресторани, кафе тощо). Поговоримо про те, як їхні представники приймають рішення, як відрізняється тайм-менеджмент, кого залучати з команди до тих або інших.
02
Специфічні особливості у роботі з фуд-брендами та закладами
Тут про особливості роботи з представниками обох сфер. Поговоримо про системність, бюджети та ціноутворення контенту, свободу креативу, таймлайн, рівень відповідальності та наслідки помилок.
03
Як створювати контент за межами Instagram
Максим Закрижевський на прикладі кейсів розкаже, як можна розповсюджувати фуд-контент та не концентруватися лише на соціальних мережах. Поговоримо про онлайн-меню та його цінність, а також, як правильно продати клієнту ідею контенту для меню та delivery сервісів.
04
Стратегія контенту для закладів та фуд-брендів
На реальному кейсі Multiplex розберемо, як контент стає частиною маркетингової стратегії та змінює ставлення до продукту. Поговоримо про те, як за допомогою контенту підвищити продажі та впізнаваність бренду.
Які хочуть дізнатися більше про ефективні стратегії контент-маркетингу в HoReCa, підходи та техніки, спрямовані на залучення уваги, розширення аудиторії та підвищення лояльності клієнтів.
Іншим digital-спеціалістам
Які хочуть дізнатися більше про те, що таке HoReCa, які особливості та специфіка цього напрямку та як закріпити за собою цю категорію.
Власникам бізнесу та керівникам
Які хочуть розібратися, як робити контент-маркетинг для своїх проєктів та за рахунок цього збільшувати ефективність бізнесу.
Після лекції ти:
Дізнаєшся унікальні аспекти ринку їжі та його вплив на стратегії створення контенту
Проаналізуєш практичні кейси і зрозумієш, як створювати ефективну контент-стратегію
Дізнаєшся особливості FMCG food-брендів та HoReCa
Дізнаєшся ключові відмінності у підходах до контент-маркетингу та як вони впливають на залучення аудиторії
Ознайомишся з важливими каналами та платформами комунікації з аудиторією
Зрозумієш, навіщо використовувати онлайн-меню і як правильно це робити
Як робити ефективний контент-маркетинг для їжі — розповідаємо на прикладі кейсів креативного контент бюро FINCH BÜRO
Дата виходу лекції:
3.10.2023
Content
Про спікера:
Максим Закрижевський
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa.
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa. Ex head of marketing закладу IDEALIST COFFEE CO та ex marketing manager компанії Sky Up.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Food brands VS HoReCa
Дізнаємося про різницю у роботі із фуд-брендами та HoReCa (кав’ярні, ресторани, кафе тощо). Поговоримо про те, як їхні представники приймають рішення, як відрізняється тайм-менеджмент, кого залучати з команди до тих або інших.
02
Специфічні особливості у роботі з фуд-брендами та закладами
Тут про особливості роботи з представниками обох сфер. Поговоримо про системність, бюджети та ціноутворення контенту, свободу креативу, таймлайн, рівень відповідальності та наслідки помилок.
03
Як створювати контент за межами Instagram
Максим Закрижевський на прикладі кейсів розкаже, як можна розповсюджувати фуд-контент та не концентруватися лише на соціальних мережах. Поговоримо про онлайн-меню та його цінність, а також, як правильно продати клієнту ідею контенту для меню та delivery сервісів.
04
Стратегія контенту для закладів та фуд-брендів
На реальному кейсі Multiplex розберемо, як контент стає частиною маркетингової стратегії та змінює ставлення до продукту. Поговоримо про те, як за допомогою контенту підвищити продажі та впізнаваність бренду.