За годину лекції ти дізнаєшся, як використовувати TikTok для маркетингу бренду, залучення клієнтів та збільшення ефективності бізнесу
Дата виходу лекції:
2.11.2023
TikTok
Junior
Оновлена лекція
Про спікера:
Альона Рижук
Content Creator & Community Manager в компанії Reface і кураторка в школі Projector.
Content Creator & Community Manager в компанії Reface і кураторка в школі Projector. А також Ex Head of SMM & Digital Marketing бренду Cultnaked та Ex-SMM Specialist Lavla.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Функціонал TikTok: як все влаштовано
Розберемо, чому TikTok вартий того, аби там розвиватися. Поговоримо про функції в цій соціальній мережі: зйомка і монтаж, pages, типи сторінок, сториз, месенджер, аналітика тощо.
02
Тренди в TikTok
Подивимося, як відстежувати тренди та слідкувати за інфопростором. Навчимося працювати з TikTok Creative Centre, creators market place та TikTok Ads. Зрозуміємо, які тренди варто підхоплювати, а які оминати стороною.
03
Відео стало віральним: що робити далі
Спікерка поділиться кроками, які необхідно зробити для масштабування після вірального відео. Поговоримо про те, як проводити швидкий аналіз, підвищити активність постингу, розкрити тему тощо.
04
Як аналізувати контент в TikTok
Альона Рижук розкаже, як правильно оцінювати роботу на платформі, працювати з аналітикою акаунту та окремого відео: аналізувати перегляди, збереження, ресурси трафіку, гендер та гео аудиторії.
Які хочуть навчитися створювати ефективну стратегію просування брендів уч TikTok і вдосконалити свої навички взаємодії з аудиторією.
Початківцям у digital-сфері
Які хочуть дізнатися, з чого почати вивчення платформи, як досягти результатів та зрозуміти, які бренди можуть отримати користь від присутності на TikTok.
Власникам бізнесу
Які хочуть розібратися, як працює TikTok та дізнатися, як використовувати його для популяризації свого бізнесу, залучення нових клієнтів і збільшення прибутку компанії.
Після лекції ти:
Дізнаєшся про TikTok як маркетинговий інструмент в комунікації брендів
Розберешся, як за допомогою TikTok залучати нових клієнтів та збільшувати прибуток компанії
Зможеш освоїти non-paid & paid можливості в TikTok
Навчишся відслідковувати тренди та адаптувати їх для власного бренду чи контенту
Дізнаєшся, як аналізувати свою роботу з TikTok та вдосконалювати стратегію
Зрозумієш, як уникати типових помилок, працюючи на платформі та покращувати ефективність своєї роботи
За годину лекції ти дізнаєшся, як використовувати TikTok для маркетингу бренду, залучення клієнтів та збільшення ефективності бізнесу
Дата виходу лекції:
2.11.2023
TikTok
Оновлена лекція
Про спікера:
Альона Рижук
Content Creator & Community Manager в компанії Reface і кураторка в школі Projector.
Content Creator & Community Manager в компанії Reface і кураторка в школі Projector. А також Ex Head of SMM & Digital Marketing бренду Cultnaked та Ex-SMM Specialist Lavla.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Функціонал TikTok: як все влаштовано
Розберемо, чому TikTok вартий того, аби там розвиватися. Поговоримо про функції в цій соціальній мережі: зйомка і монтаж, pages, типи сторінок, сториз, месенджер, аналітика тощо.
02
Тренди в TikTok
Подивимося, як відстежувати тренди та слідкувати за інфопростором. Навчимося працювати з TikTok Creative Centre, creators market place та TikTok Ads. Зрозуміємо, які тренди варто підхоплювати, а які оминати стороною.
03
Відео стало віральним: що робити далі
Спікерка поділиться кроками, які необхідно зробити для масштабування після вірального відео. Поговоримо про те, як проводити швидкий аналіз, підвищити активність постингу, розкрити тему тощо.
04
Як аналізувати контент в TikTok
Альона Рижук розкаже, як правильно оцінювати роботу на платформі, працювати з аналітикою акаунту та окремого відео: аналізувати перегляди, збереження, ресурси трафіку, гендер та гео аудиторії.