Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті
Дата виходу лекції:
1.10.2022
Management
All Levels
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Яна Сибіга
CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club.
Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколого свого бізнесу.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Ком’юніті-менеджмент: що це та навіщо він потрібен
Спікерка розкаже про основи створення спільноти: визначення цільової аудиторії та розуміння її поведінки, транслювання цінностей на різних платформах.
02
Створюємо спільноту: практичні інструменти
Про програми лояльності та амбасадорства, takeovers, кулуари для спілкування, UGC, партнерства та персоналізацію спілкування тощо.
03
Як онлайн-бізнесу будувати ком’юніті
Поговоримо про те, як розвіртуалитись зі своєю аудиторією і навіщо це потрібно. Ідеї, як онлайн-бізнесу виходити в офлайн-життя: попапи, івенти, ярмарки тощо.
04
Negative feedback managment: як реагувати на негатив
4 поради від спікерки про те, як прописувати регламенти спілкування, правильно відповідати на коментарі та піклуватися про клієнта у негативній ситуації.
Якщо у вас вже є бізнес, розберемо, як саме ком’юніті-менеджмент може приносити додаткові продажі та знизити CAC (ціну залучення клієнта).
Спеціалістам з маркетингу
Розберемо, як саме працює ком’юніті-менеджмент, які є інструменти для нього, розглянемо конкрентні приклади, як додати роботу з ком’юніті до твоєї маркетинг-стратегію.
Комʼюніті-менеджерам
Якщо ти хочеш опанувати цей напрям, лекція допоможе визначити стратегії ком’юніті-менеджменту та метрики ефективності роботи, які ставить перед собою КМ.
Після лекції ти:
Зрозумієш принципи та структуру побудови комʼюніті-менеджменту
Дізнаєшся про роль особистого бренду в розвитку комʼюніті
Отримаєш практичні поради, які допоможуть сформувати лояльну спільноту навколо бізнесу
Отримаєш розбір прикладів та інструментарію ком’юніті міжнародних та українських бізнесів
Почуєш ідеї та поради від спікерки для швидкого старту
Чітко зрозумієш ідею, цінності та переваги формування комʼюніті з клієнтів бізнесу
Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті
Дата виходу лекції:
1.10.2022
Management
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Яна Сибіга
CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club.
Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколого свого бізнесу.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Ком’юніті-менеджмент: що це та навіщо він потрібен
Спікерка розкаже про основи створення спільноти: визначення цільової аудиторії та розуміння її поведінки, транслювання цінностей на різних платформах.
02
Створюємо спільноту: практичні інструменти
Про програми лояльності та амбасадорства, takeovers, кулуари для спілкування, UGC, партнерства та персоналізацію спілкування тощо.
03
Як онлайн-бізнесу будувати ком’юніті
Поговоримо про те, як розвіртуалитись зі своєю аудиторією і навіщо це потрібно. Ідеї, як онлайн-бізнесу виходити в офлайн-життя: попапи, івенти, ярмарки тощо.
04
Negative feedback managment: як реагувати на негатив
4 поради від спікерки про те, як прописувати регламенти спілкування, правильно відповідати на коментарі та піклуватися про клієнта у негативній ситуації.