Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику
Дата виходу лекції:
1.8.2023
Marketing & SMM
Junior
Про спікера:
Марʼяна Янко
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів.
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів. Також відома як засновниця журналу SEPTEMBER, який є №1 в Telegram в Україні по жіночій тематиці. Навчає створенню особистого бренду.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Як створити Telegram-канал: з чого почати
Розберемося, для чого потрібен телеграм-канал, які його переваги та як він допомагає бізнесу або особистому бренду. Дізнаємося, як оформити канал: назва, візуальна складова, контент та наповнення.
02
Як створювати контент для телеграм-каналу
Подивимося на різні формати контенту та способи взаємодії з аудиторією. Дізнаємося, як залучити підписників та отримати реакції, репости та відповіді на коментарі.
03
Як набрати підписників в Telegram: стратегії залучення
Мар’яна Янко поділиться 7 інструментами, які допоможуть залучити нову аудиторію та утримати підписників. Поговоримо про рекламу в соціальних мережах, корисний контент, колаборації з іншими каналами та блогерами тощо.
04
Статистика в Telegram: як правильно аналізувати метрики
Спікерка на прикладах покаже, як правильно аналізувати залученість аудиторії. Поговоримо про ріст підписників, репости контенту, погодинні перегляди та їхні джерела.
Дізнаєшся, як ефективно використовувати телеграм-канали як інструмент просування і реклами, з чого почати, як визначити ціль і який контент готувати для постингу. Отримаєш інформацію про різноманітні стратегії залучення аудиторії, аналізу даних та вимірювання результатів.
Контент-менеджерам
Зрозумієш, як створювати привабливий та цінний контент для телеграм-каналів, залучати аудиторію, а також використовувати інструменти для аналізу та взаємодії з підписниками.
Власникам бізнесу
Телеграм-канал може бути потужним інструментом для просування бізнесу, збільшення клієнтської бази, підвищення продажів та уваги до продуктів або послуг. В цій лекції ти дізнаєтшся про ефективні стратегії залучення аудиторії та збільшення впливу свого каналу.
Після лекції ти:
Зрозумієш, для кого буде актуально розвивати власний проєкт у Telegram
Отримаєш покроковий план створення і розвитку каналу, а також визначиш його головні цілі
Пропишеш позиціонування каналу і даси відповідь на головні питання перед початком роботи
Зрозумієш, який контент потрібно генерувати, що він “заходив” саме твоїй аудиторії
Навчишся правильно аналізувати ефективність Telegram-каналу і пропишеш стратегію просування
Отримаєш практичні поради та інструменти для залучення свіжої цільової аудиторії
Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику
Дата виходу лекції:
1.8.2023
Marketing & SMM
Про спікера:
Марʼяна Янко
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів.
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів. Також відома як засновниця журналу SEPTEMBER, який є №1 в Telegram в Україні по жіночій тематиці. Навчає створенню особистого бренду.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Як створити Telegram-канал: з чого почати
Розберемося, для чого потрібен телеграм-канал, які його переваги та як він допомагає бізнесу або особистому бренду. Дізнаємося, як оформити канал: назва, візуальна складова, контент та наповнення.
02
Як створювати контент для телеграм-каналу
Подивимося на різні формати контенту та способи взаємодії з аудиторією. Дізнаємося, як залучити підписників та отримати реакції, репости та відповіді на коментарі.
03
Як набрати підписників в Telegram: стратегії залучення
Мар’яна Янко поділиться 7 інструментами, які допоможуть залучити нову аудиторію та утримати підписників. Поговоримо про рекламу в соціальних мережах, корисний контент, колаборації з іншими каналами та блогерами тощо.
04
Статистика в Telegram: як правильно аналізувати метрики
Спікерка на прикладах покаже, як правильно аналізувати залученість аудиторії. Поговоримо про ріст підписників, репости контенту, погодинні перегляди та їхні джерела.