ТОП-5 за переглядами у лютому

Як запустити свій інфопродукт

За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків

Про лекцію:
За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків
Дата виходу лекції:
1.1.2023
Management
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Чекліст та етапи запуску інфопродукту
Отримаємо покроковий план запуску інформаційного продукту. Визначаємось, на яку аудиторію краще робити запуск, яка ціль продукту, у чому різниця між холодною, теплою та гарячою аудиторією. 
02
Прогрів у блозі: що це та як з ним працювати
На прикладах розбираємо, як сегментувати аудиторію та які теми підбирати для прогріву на основі сегментації. Дізнаємось поняття pre-product: бізнес-модель інфопродукту, структура навчання, методологія, сайт, відкриття продажів тощо.
03
Технічна підготовка: які платформи обирати
Спікерка надасть список платформ, які знадобляться під час запуску продукту. Дізнаємось, де проводити вебінар, як налаштувати оплати, як записувати лекції та вебінари, де монтувати уроки тощо. 
04
Що робити після запуску: постпрогрів 
Дізнаємося, як формувати інтерес на наступні потоки та підігрівати цікавість до продукту. Розберемо 5 варіантів дій для постпрогріву та дізнаємося, кому він потрібен. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Експертам
Якщо ти вже маєш блог та є експертом у певній ніші, дізнаєшся, як монетизувати свої знання через створення інфопродукту, який алгоритм його запуску і який формат інфопродукту підійде саме тобі. Зрозумієш, як самостійно, без допомоги продюсера робити свій перший запуск.
mouse-icon
Початківцям у продюсуванні
Якщо ти хочеш розвиватися у сфері продюсування експертів, ця лекція допоможе розібратися, що таке інфопродукт, які є формати освітніх продуктів, покроковий алгоритм запуску і які моменти потрібно знати продюсеру.
money-icon
Digital-спеціалістам
Розберемо, як працюють запуски і яким є алгоритм монетизації блогу через запуск освітнього продукту. Ти зможеш дізнатися, як за допомогою запусків і прогрівів почати ефективно продавати свої послуги і заробляти через свій блог вже зараз.
Після лекції ти:
love-icon
Дізнаєшся головні етапи, які необхідні пройти, створюючи власний інфопродукт або для клієнта
spongebob-icon
Зрозумієш, яким має бути наповнення освітнього продукту
textbook-icon
Отримаєш мотивацію та навчишся монетизувати свої знання
computer-icon
Навчишся сегментувати аудиторію та зрозумієш, на кого орієнтуватися
money-icon
Дізнаєшся все про прогріви та як їх проводити у власному блозі
notebook-icon
Отримаєш чек-ліст із покроковим алгоритмом для запуску
star-icon
4.8
(135 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому

Як запустити свій інфопродукт

За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків
Дата виходу лекції:
1.1.2023
Management
ТОП-5 за переглядами у лютому
Структура лекції
01
Чекліст та етапи запуску інфопродукту
Отримаємо покроковий план запуску інформаційного продукту. Визначаємось, на яку аудиторію краще робити запуск, яка ціль продукту, у чому різниця між холодною, теплою та гарячою аудиторією. 
02
Прогрів у блозі: що це та як з ним працювати
На прикладах розбираємо, як сегментувати аудиторію та які теми підбирати для прогріву на основі сегментації. Дізнаємось поняття pre-product: бізнес-модель інфопродукту, структура навчання, методологія, сайт, відкриття продажів тощо.
03
Технічна підготовка: які платформи обирати
Спікерка надасть список платформ, які знадобляться під час запуску продукту. Дізнаємось, де проводити вебінар, як налаштувати оплати, як записувати лекції та вебінари, де монтувати уроки тощо. 
04
Що робити після запуску: постпрогрів 
Дізнаємося, як формувати інтерес на наступні потоки та підігрівати цікавість до продукту. Розберемо 5 варіантів дій для постпрогріву та дізнаємося, кому він потрібен.