Tips & Tricks для недизайнерів: робимо презу, яка продає

Навчись створювати ефективні презентації, які будуть привертати увагу та продавати твої продукти та послуги

Про лекцію:
Навчись створювати ефективні презентації, які будуть привертати увагу та продавати твої продукти та послуги
Дата виходу лекції:
1.5.2024
Design
Про спікера:
Аліна Глазова
Івенторка з 10-річним досвідом. Власниця агенції по презентаціях та авторка курсу по презентаціях для недизайнерів, де випустила 600+ студентів. Серед клієнтів — Маргарита Мурадова, Катя Осадча, Лєра Бородіна, FILM.UA, COMFY, MULTIPLEX, VARUS, COOOSH та інші
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Види презентацій та їхнє наповнення
Розберемо види презентацій під різні потреби. Розглянемо приклади, які слугують для розсилок та виступів: які формати підібрати найкраще, чи можна додавати відео та гіфки, які посилання вставляти тощо.
02
Як правильно оформлювати презентації
Перш за все дізнаємося, як підготуватися до створення презентації: визначаємо цілі та аудиторію, для якої створюємо документ. Навчимося базових принципів роботи з кольорами, шрифтами, акцентами у тексті.
03
Структура презентації: як подавати інформацію
Покроково розберемо, з чого починається та закінчується документ, як побудувати структуру презентації так, аби вона продавала. Поговоримо про те, як оформити опис послуг, кейси, алгоритми робот, ціни та CTA.
04
Практика: виправляємо помилки
На реальному прикладі комерційної пропозиції комунікаційної агенції спікерка розбере основні помилки. Отримаємо рекомендації, як їх можна виправити так, аби презентація продавала та конвертувала в покупку.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Фрилансерам
Якщо ти працюєш на фрилансі, то тобі часто доводиться подаватись на проєкти та презентувати себе та свої послуги. Ця лекція допоможе навчитись створювати effective presentations, які дійсно привертають увагу потенційних клієнтів.
mouse-icon
Власникам маркетингових агенцій
Вміння створювати презентації, які продають — дуже кльовий скіл для агенції, яка просуває свої послуги і шукає бізнеси до співпраці. За годину лекції ти дізнаєшся, як презентувати себе правильно і разом зі спікеркою розбереш на практиці комерційну пропозицію комунікаційної агенції.
money-icon
Підприємцям
Якщо ти власник бізнесу, то для тебе вкрай важливо вміти презентувати свій продукт: як для клієнтів так і для потенційних інвесторів. На цій лекції ти дізнаєшся, як створювати презентації, які ефективно продають твою best idea або продукт і в результаті допомагають залучати money в твій бізнес.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш, які задачі може мати презентація та як її адаптувати під певну ціль
spongebob-icon
Будеш знати критерії презентацій для публічних виступів та розсилок
textbook-icon
Розберешся, як не допускати та виправляти типові помилки при створенні презентацій
computer-icon
Навчишся правильно використовувати кольори, шрифти та акценти в оформленні
money-icon
Зрозумієш, з чого складається система презентацій та як це застосувати на практиці
notebook-icon
Разом зі спікеркою розбереш структуру комерційної пропозиції комунікаційної агенції
star-icon
4.7
(17 оцінок)

Tips & Tricks для недизайнерів: робимо презу, яка продає

Навчись створювати ефективні презентації, які будуть привертати увагу та продавати твої продукти та послуги

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Аліна Глазова
Івенторка з 10-річним досвідом. Власниця агенції по презентаціях та авторка курсу по презентаціях для недизайнерів, де випустила 600+ студентів. Серед клієнтів — Маргарита Мурадова, Катя Осадча, Лєра Бородіна, FILM.UA, COMFY, MULTIPLEX, VARUS, COOOSH та інші
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Навчись створювати ефективні презентації, які будуть привертати увагу та продавати твої продукти та послуги
Дата виходу лекції:
1.5.2024
Design
Структура лекції
01
Види презентацій та їхнє наповнення
Розберемо види презентацій під різні потреби. Розглянемо приклади, які слугують для розсилок та виступів: які формати підібрати найкраще, чи можна додавати відео та гіфки, які посилання вставляти тощо.
02
Як правильно оформлювати презентації
Перш за все дізнаємося, як підготуватися до створення презентації: визначаємо цілі та аудиторію, для якої створюємо документ. Навчимося базових принципів роботи з кольорами, шрифтами, акцентами у тексті.
03
Структура презентації: як подавати інформацію
Покроково розберемо, з чого починається та закінчується документ, як побудувати структуру презентації так, аби вона продавала. Поговоримо про те, як оформити опис послуг, кейси, алгоритми робот, ціни та CTA.
04
Практика: виправляємо помилки
На реальному прикладі комерційної пропозиції комунікаційної агенції спікерка розбере основні помилки. Отримаємо рекомендації, як їх можна виправити так, аби презентація продавала та конвертувала в покупку.