Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Отримай ключові інструменти та практичні поради для побудови успішної PR-стратегії та ефективного просування твого бренду
Дата виходу лекції:
3.4.2024
PR
Middle
Про спікера:
Валерія Саліванчук
Має досвід роботи 7 років у комунікаціях та 4 роки в міжнародному PR в технологічних проектах.
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки — в міжнародному PR для технологічних бізнесів. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times. Наразі працює з бізнесами як консультантка.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
PR-стратегія: що це та кому потрібна
Дізнаємося, що таке піар-стратегія, як комунікації сприяють реалізації бізнес-цілей та чому це є інструментом для допомоги команді працювати ефективно та сфокусовано.
02
Типи PR-стратегій
Розберемо, які бувають види стратегій та їхні цілі — від комунікаційної стратегії для підтримки клієнтів та залучення інвесторів до розвитку та впізнаваності бренду роботодавця.
03
Як створити PR-стратегію
Отримаєш покроковий план для того, аби сформувати PR-стратегію для свого бренду або компанії. Як визначати комунікаційну ціль, аналізувати аудиторію та конкурентів, обирати канали та правильні меседжи.
04
Карта ризиків та антикризовий план
Дізнаємося, що входить в антикризовий план комунікацій та як правильно створити карту ризиків. Як заздалегідь визначити ризики та мінімізувати їх, як скласти алгоритм дій під час комунікаційної кризи та підбирати меседжі.
Які бажають поглибити свої знання в області PR, розглянути різноманітні підходи і отримати практичні поради та інструменти для побудови ефективної PR-стратегії.
Власникам бізнесу
Які шукають способи ефективного просування свого продукту чи послуги на ринку та хочуть отримати глибше розуміння того, що таке PR-стратегія та як вона може впливати на успіх їхнього бізнесу.
Тим, хто хоче свічнутись в PR
На лекції ти отримаєш розуміння того, що таке PR та як він працює, а також отримаєш практичні поради по тому, як правильно сформулювати комунікаційні цілі для бізнесу та створити свою першу PR-стратегію.
Після лекції ти:
Дізнаєшся, що таке PR-стратегія, з чого вона складається та для чого потрібна
Розглянеш різні типи PR-стратегій та визначиш, яка з них підходить для твого проєкту
Зрозумієш, як визначити комунікаційну ціль для бізнесу та сприяти цим виконанню бізнес цілей
Розберешся в тому, які є ризики та отримаєш антикризовий план від лекторки
Оформиш PR-стратегію для свого або клієнтського бізнесу
За допомогою стратегії зможеш працювати ефективно і сфокусовано для досягнення бізнес-цілей проєкту
Отримай ключові інструменти та практичні поради для побудови успішної PR-стратегії та ефективного просування твого бренду
Дата виходу лекції:
3.4.2024
PR
Про спікера:
Валерія Саліванчук
Має досвід роботи 7 років у комунікаціях та 4 роки в міжнародному PR в технологічних проектах.
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки — в міжнародному PR для технологічних бізнесів. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times. Наразі працює з бізнесами як консультантка.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
PR-стратегія: що це та кому потрібна
Дізнаємося, що таке піар-стратегія, як комунікації сприяють реалізації бізнес-цілей та чому це є інструментом для допомоги команді працювати ефективно та сфокусовано.
02
Типи PR-стратегій
Розберемо, які бувають види стратегій та їхні цілі — від комунікаційної стратегії для підтримки клієнтів та залучення інвесторів до розвитку та впізнаваності бренду роботодавця.
03
Як створити PR-стратегію
Отримаєш покроковий план для того, аби сформувати PR-стратегію для свого бренду або компанії. Як визначати комунікаційну ціль, аналізувати аудиторію та конкурентів, обирати канали та правильні меседжи.
04
Карта ризиків та антикризовий план
Дізнаємося, що входить в антикризовий план комунікацій та як правильно створити карту ризиків. Як заздалегідь визначити ризики та мінімізувати їх, як скласти алгоритм дій під час комунікаційної кризи та підбирати меседжі.