Чим займається стратег у креативній агенції

За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має

Про лекцію:
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс. 
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Які хочуть глибше розібратися в темі та застосовувати ці знання в роботі з проєктами, або планують перейти на позицію стратега.
mouse-icon
Іншим gigital-спеціалістам
Які хочуть оновити свої знання та вміння в цій сфері.
money-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть розібратися, чим займається стратег та які зони відповідальності він має, для того, щоб вміти обирати спеціаліста в свій проєкт.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш, чим же все-таки займається стратег у креативній агенції та які задачі вирішує
spongebob-icon
Розберешся в тому, за який продукт має відповідати стратег та як побудований креативний процес
textbook-icon
Зрозумієш, як відбуваєтсья процес адаптації брифу
computer-icon
Розберешся, що представляє собою стратегічний продукт
money-icon
Навчишся писати креативний бриф під твої проєкти
notebook-icon
Дізнаєшся, за якими критеріями визначити хорошого стратега при відборі в команду
star-icon
4.6
(44 оцінки)

Чим займається стратег у креативній агенції

За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс. 
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.