Блог
Як SMM-менеджеру організувати роботу: від Apple Нотаток до Notion
28/1/2024

Як SMM-менеджеру організувати роботу: від Apple Нотаток до Notion

photo-2
Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs
Article cover

Тайм-менеджмент — це мистецтво організовувати час так, щоб під кінець робочого дня залишатися щасливою людиною, а не почуватися розчавленим лимоном. Особливо важливо вміти планувати свій день SMM-спеціалісту. Бо ця професія вимагає стресостійкості та таланту працювати в умовах багатозадачності.

Редакція The Instapreneurs навчить простих хитрощів, як диджитал-спеціалістам за меншу кількість часу встигати більше. Ми підібрали для вас 5 зручних застосунків для ефективного планування роботи в SMM: нотатки Apple, Google Calendar, Asana, Trello та Notion.

Підписуйтеся на email-розсилку, щоб регулярно отримувати корисну інформацію та анонси лекцій про професійне зростання і саморозвиток.

Дізнавайся першим про знижки та отримуй листи із корисними порадами від спікерів
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як опанувати тайм-менеджмент без стресу

Горять дедлайни, нема натхнення, в голові хаос та хочеться кричати ХЕЛП. Як свідчать дані досліджень Development Academy спільно з Acuity Training, неправильно спланований день або ж відсутність планування загалом змушують працівників відволікатися на другорядне, марнуючи робочий час. В результаті — стрес і прокрастинація

Дані дослідження Acuity Training

Інше дослідження 99firms показує, що більшість людей не вміють правильно розставляти пріоритети і займаються частіше дрібними завданнями, відкладаючи на потім значущі. Якщо мова йде про SMM, то це загрожує не тільки зривом усіх дедлайнів, але й вигоранням працівника, який постійно щось робить, паралельно намагається підтримувати кілька проєктів, а результату немає. 

Як все встигати, якщо у вас 24 години:

  • Працювати з планером. Вносити в нього як макроцілі, так і мікрозавдання, розподіляючи їх по днях і навіть годинах. Як це зробити максимально ефективно та які є техніки організації часу, ви можете дізнатися із нашої статті «Тайм-менеджмент: як все встигнути, якщо ви не багаторукий Шива».
  • Виявити свої найпродуктивніші години, щоб у цей час виконувати складні завдання або ті, що робити зовсім не хочеться. Хтось буде більш продуктивним вранці, а комусь комфортніше працювати ближче до півночі. У ці години потрібно позбутися всіх факторів, що відволікають, та сконцентруватися на виконанні завдання. 
  • Ще один важливий момент в роботі сммника — створення контент-плану. Схематична картинка того, що і де буде публікуватися, дасть змогу активно користуватися таймінгом і не стресувати через відсутність тем. 
Більше корисних лайфхаків та порад щодо ефективного тайм-менеджменту без стресу ви знайдете в статті «Токсична продуктивність: як її розпізнати та позбутися»
toxic-productivity

Топ 5 застосунків для планування часу

Один із дієвих способів не вигоріти та завжди працювати на результат — взяти у допомогу зручний планувальник, що працюватиме і синхронізуватиметься на всіх гаджетах. Серед найбільш популярних і продуктивних: 

Google-календар

Безкоштовний інструмент планування часу. Своєрідний аналог паперового календаря, але з низкою переваг. У застосунку легко планувати події, зустрічі, запрошувати на корпоративні коли колег чи друзів, а також вмикати сповіщення, яке у визначений час нагадувати вам про найважливіше. Також онлайн-помічник може щоранку надсилати на email заздалегідь створений розклад.

Ще одна особливість — інтегрування з Google Workspace і Gmail та синхронізація з іншими інструментами Гугл. Маючи обліковий запис, ви можете користуватися календарем на будь-якому пристрої.

google_calendar

Нотатки Apple

Записник онлайн, зручна платформа для творчих особистостей, яким складно тримати в голові всі думки та ідеї. Hard skill сучасного сммника — вміння бачити і навіть передбачати тренди. Тому нотатник, який завжди під рукою, точно буде доречним: під час прогулянки, в черзі до лікаря, у громадському транспорті. Застосунок Apple — саме такий хелпер. За допомогою iCloud редагувати свої записи можна з будь-якого пристрою. 

Серед додаткових опцій — можливість сканувати та підписувати документи, а також закрити доступ до нотаток, щоб ніхто крім вас не мав змоги її переглянути.  

Етеншн: перед початком роботи переконайтеся, що на девайсі встановлена остання версія iOS. Застосунок є безкоштовним.
apple_notes

Asana

Додаток, що дає змогу організувати командну роботу над проєктом без використання електронної пошти. В програмі легко делегувати завдання, чітко окреслюючи дедлайни та прописуючи рекомендації до кожного ТЗ. Є опція автоматизації повторюваних завдань та звітів, щоб не витрачати час на однотипну роботу. Також можна контактувати з членами команди через відеоповідомлення. 

Важливо, що кожен учасник команди, долучений до проєкту в Asana, бачить, як розвивається процес, які етапи вже закриті і де потрібне доопрацювання. Після виконання конкретної таски в програмі з’являються казкові анімовані фігурки тварин, як похвала і мотивація. 

Застосунок є безкоштовним для невеликих команд — до 15 осіб. Наступні рівні мають ціну від 10 доларів, залежно від наповнення pro-версії.

asana_mobile

Notion  

Багатофункціональна платформа, що дає змогу організовувати як персональну, так і корпоративну роботу над одним проєктом чи одночасно кількома. В застосунку легко сортувати інформацію в базах даних, використовувати зручні в’юшки їх відображення та розподіляти між виконавцями. Тут можна створювати документи зі зображеннями та графіками, публікувати у веб і працювати з необмеженою кількістю сторінок та кастомних блоків навіть у безкоштовній версії. Робота з дошкою Kanban, понад 50 шаблонів таблиць та нотатників, зручний обмін повідомленням та редагування тасок безпосередньо у застосунку — Notion є ефективним для організації часу в digital marketing.  

Залиште свій email на головній сторінці The Instapreneurs, і отримуйте щомісяця новий контент-план в Notion від нашої команди.
notion_mobile

Trello

Ще один застосунок для продуктивної командної роботи. Додаток пропонує планування на дошці Kanban з можливістю змінювати актуальність завдань та доводити їх до рівня done. Також тут є зручні картки, які можуть слугувати як нотатник або ж основа для брейнштормінгу команди. 

Серед особливостей застосунку — широкий вибір інструментів для редагування, що дають змогу розставляти акценти та робити робочий процес більш творчим і яскравим. Якщо є відтерміновані завдання — їх легко приховати, щоб не відволікатися від більш гарячих тасок. Також працюють сповіщення, щоб завжди бути в курсі оновлень у робочому процесі та не перевіряти готовність завдання вручну. 

Доступна як безкоштовна якісна версія з широким набором функцій, так і платний рівень pro з додатковими фішками та збільшеними об’ємами.

trello_mobile

Як організувати роботу в Notion: лекція від The Instapreneurs

Мембери The Instapreneurs використовують додаток як для командної роботи, так і для особистих тасків. Ми ведемо у ньому таск-менеджер та трекери звичок, пишемо контент-плани, зберігаємо інформацію, плануємо зустрічі та бюджет тощо.

Хочете оптимізувати свою роботу та розібратись з Notion? Радимо подивитися лекцію від спікерки Уляни Кобзаревої «Як оптимізувати роботу команди в Notion». Уляна понад 4 роки організовує своє життя в цьому додатку та має офіційну сертифікацію по функціях Notion. 

lecture_notion

На лекції ви:

  1. Познайомитесь з базовим функціоналом, щоб стартувати ефективну роботу;
  2. Дізнаєтесь, як підтримувати порядок та системність у Notion;
  3. Навчитеся організовувати роботу та працювати з data base;
  4. Відразу все спробуєте на практиці разом з Уляною.

Після лекції ви зможете поставити всі питання, що цікавлять, спікерці.

Придбати лекцію можна за 850 гривень. Або ж скористатися максимально вигідною пропозицією та оформити місячну підписку на всі навчальні матеріали The Instapreneurs за 555 грн. 
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Як налаштувати систему планування в Notion

Навчись налаштовувати Notion для ефективного планування, управління задачами та автоматизації роботи — без хаосу та зайвих інструментів.

Про що ви дізнаєтесь в лекції про AI
  • Що таке Notion і як він допомагає в плануванні
  • Основні елементи та можливості Notion
  • Створення ефективної системи планування
  • Практика: Налаштовуємо власний простір в Notion
star-icon
5.0
(1 оцінка)
Middle

Як налаштувати систему планування в Notion

Це відео не містить звуку
The Instapreneurs - Video Thumbnail
star-icon
5.0
(1 оцінка)
Middle

Як налаштувати систему планування в Notion

Що ви отримаєте
  • Зрозумієш, як Notion може стати єдиним центром для управління інформацією, задачами та проєктами.
  • Навчишся створювати та налаштовувати робочий простір у Notion під свої потреби, використовуючи блоки, бази даних і інтеграції.
  • Дізнаєшся, як структурувати особисті та командні процеси, щоб зменшити хаос і підвищити продуктивність.
  • Освоїш основні принципи побудови ефективної системи планування та отримаєш готові шаблони для старту.
  • Зрозумієш, як автоматизувати повторювані завдання та спростити управління проєктами за допомогою Notion.
  • Отримаєш покрокове керівництво для створення власної системи планування, яку зможеш впровадити одразу після лекції.