Споживачі більше довіряють рекомендаціям колег, ніж традиційній рекламі — і це те, з чим digital-спеціалістам та smmникам доведеться жити далі. Фото в Instagram в новому купальнику з хештегом бренду, Stories про улюблений сніданок, розпаковка в TikTok — більше не звичайний контент, а UGC — світовий тренд і впливовий інструмент маркетингу. The Instapreneurs вже згадував про це явище у статті «Тренди маркетингу у 2024 році». Тепер час розібратися з ним детальніше.
Залишайте свій e-mail, щоб не пропустити інформацію про нові тренди в SMM та digital-маркетингу. Кожного тижня у вашій скриньці все потрібне для професійного зростання: останні новини, анонси лекцій та realistic advice від наших спікерів.
UGC — це контент, створений користувачами (абревіатура від User Generated Content). Головні його риси — автентичність та щирість. Привертати увагу за допомогою реклами стає все складніше, бо юзери соцмереж навчилися її не помічати. Натомість знімки та відео від звичайних людей, які діляться своїм експіріенсом від товарів та послуг, викликають теплий емоційний відгук та довіру. Це таке собі «сарафанне радіо», word of mouth в онлайн-варіанті.
Бізнес вчиться використовувати UGC на свою користь, включаючи роботу з ним у маркетингові плани та стратегії. Використання такого інструменту має круті переваги:
Але є й певні недоліки. Доволі складно проконтролювати зміст користувальницького контенту, вірогідність негативних відгуків та ризик проблем, пов'язаних з авторськими правами. Тож неабияке значення набуває вдосконалення продукту для повного задоволення ним клієнтами. А ще використання матеріалів, що кріейтед незалежними юзерами, з дотриманням всіх необхідних дозволів та юридичних вимог.
В широкому розумінні UGC вважаються будь-які матеріали зі згадкою про бренд, які публікуються в мережі. Їх можна об'єднати в кілька великих груп:
Відеоматеріали можуть мати форму огляду, порівняння до/після, поради чи лайфхаку, розповіді про використання продукту чи взаємодію з брендом. Або ж, фор екземпл, порівняння низки ідентичних продуктів від різних виробників, добірки фаворитів тощо.
Користувальницький контент може створюватися за власною ініціативою користувачів або за домовленістю з брендом. У першому випадку він не коштує компанії нічого, а у другому за нього обіцяють якісь бонуси, наприклад, знижку на продукцію.
Процесом створення UGC можна і треба керувати. Щоб завоювати більшу схильність клієнтів та підштовхнути їх до згадування про бренд, найчастіше використовують ці 5 способів:
До створення користувальницького контенту варто залучати не тільки власних клієнтів, але й UGC- та sample-інфлюенсерів. Їх ще називають креаторами. Що робить UGC-creator: знімає контент з неідеальною якістю, який майже не відрізняється від органічного. За це компанія робить йому якісь гіфти. Ще є така форма співпраці як Spark Ad — просування відео креатора на свою аудиторію. Від цього у виграші обидві сторони.
Тут ми розповідаємо про всі нюанси інфлюенс-маркетингу.
Розглянемо, як це працює в реалі, на прикладі наших брендів. Український чайний проєкт Matcher.store започаткував рубрику, в якій wellness & матча лавери показують свої покупки на тиждень та діляться хелсі рецептами. Так бренд гуртує навколо себе тих, хто за здоровий спосіб життя, і розширює аудиторію.
Іntegralist запрошує розповідати про ранкову рутину та ненав'язливо пропонує для щоденної підтримки своїх желейних ведмедиків.
Dayli kitchen збирає відгуки про свої смаколики в рамках проєкту daily rituals.
А ось приклад UGC від Вероніки Сенькіної, CEO The Instapreneurs. У відеороліку вона розповідає, чому спорт вдома став їй в радість, і демонструє продукцію від кількох брендів.
У Hermes є фанова сторінка з фото чоловіків, які чекають своїх жінок в магазині. UGS-контент буквально з нічого залітає на «ура».
У бренду косметики Хейлі Бібер Rhode майже весь контент UGS.
UGC – це автентична альтернатива нав'язливій і не завжди щирій рекламі, від якої користувачі втомилися. Споживачі вважають такий контент у 9,8 разів більш впливовим, ніж повідомлення від компанії. UGC здатний збільшити кількість підписників та продажів з мінімальними зусиллями та вкладеннями. Тому бізнесу безперечно варто використовувати його у своєму просуванні.
Більше не треба витрачати час на пошуки відео на стоках. Нещодавно ми створили UGC Video Library — це перша платформа на європейському ринку з трендовими UGC, які можна використовувати під час створення контенту для власних соцмереж або соцмереж бізнесу. Тут вже понад 300 ліцензованих відео від топових українських креаторів. Короткі ролики на 3–5 секунд зняті на IPhone у зручному форматі 9х16. Вони perfectly підійдуть для будь-якого бізнесу: одяг, косметика, wellness, їжа і навіть будівництво.
Обирайте контент за різними тематиками, використовуйте його в Reels, Stories, TikTok anywhere. Будьте на хвилі трендів у 2024 році та зробіть aesthetic стрічку для свого проєкту.
Підписуйтесь на UGC Video Library та отримайте безмежний доступ до готового UGC-контенту всього за $19.99 на місяць.