Реклама — це засіб просування продукту, що має на меті привернути до них увагу та сприяти продажам. Маркетологи знають: пропонувати споживачам те, що відповідає їхнім інтересам, спонукає до покупки набагато ефективніше. Саме тому на сторінках жіночих глянців ми бачимо знижки на доглядову косметику, а на ресурсах для любителів спорткарів — автотовари.
Редакція The Instapreneurs розповість, що таке контекстна реклама та як її налаштувати. Бажаєте більше цікавої інформації щодо цього та інших питань — підписуйтеся на e-mail-розсилку.
Контекстна реклама — це оголошення, яке за змістом пов’язане з введеною в поле для пошуку інформацією. Тобто, якщо ви набрали текст «купити навушники», будете бачити лише пропозиції щодо них, а не про кросівки, якими цікавилися напередодні. Ось, наприклад, контекстне оголошення про продаж окулярів для читання в розділі «Книги» електронної версії New York Times:
Зараз це чи не найдієвіший спосіб зацікавити аудиторію насамперед через жорстку політику ЄС та США з конфіденційності (правила GDPR и CCPA) та заходи, які застосовують браузери щодо файлів cookie. Оскільки пошукова система Google є найпопулярнішою та має найкращий показник залучення, найчастіше застосовується саме гугл-реклама. Її мета — привернути увагу користувачів під час пошуку ними продукту до конкретної компанії, яка його пропонує. А переваги такі:
Як свідчать дослідження західних аналітиків, релевантні оголошення викликають на 43% більше взаємодії на рівні нейронів. Водночас користувачі запам’ятовують їх у 2,2 раза краще, вважають привабливішими за звичайні, отже, підсилюється їхній намір купити.
Ще в жовтні 2020 року за даними eMarketer майже половина опитаних професіоналів вважала припинення підтримання сторонніх кукі-файлів однією з головних проблем, і єдиний вихід тут — саме змістовне націлювання:
Залежно від місця розміщення реклама Google Ads має такий вигляд:
Також буває нативна реклама — контент у вигляді фіда, спонсорського тексту чи рекомендації в блозі, розташований серед власних матеріалів сайту. Можна скористатися розумним режимом, тобто довірити оптимізацію Google. Або ж зробити все самостійно, постаючи в ролі експерта. Місцеве націлювання, яке показується в гугл-мапах та регіональних каналах, поступово перетворюється на кампанії з максимальною ефективністю.
Структура рекламного кабінету схожа з кабінетом у Facebook. Загалом вам потрібно:
Після того, як ви розмістили повідомлення, Google ретельно аналізує вміст кожної вебсторінки, щоб максимально збільшити релевантність реклами, включно з текстом, мовою, іншими факторами. Тому варто подбати про no bullshit оголошення.
Насамперед у видавання потраплять ті ключові слова та теми, що перебувають в одній групі з місцем показу залежно від типу охоплення (широке, точне). Результат — налаштована під ваші потреби реклама, що максимально релевантна для аудиторії.
Keywords — основа контекстної реклами. Завдяки ним пошукова реклама знаходить свого клієнта. До речі, саме підбір семантики — половина від усієї роботи контекстолога. Від того, як правильно він їх збере та структурує, залежить результат рекламної кампанії.
Для збору семантики радимо використовувати вбудований інструмент Google Ads, тобто планувальник ключових слів. Він знаходиться у розділі Інструменти, вкладка Планувальник ключових слів. Тут також допоможуть сервіси маркетингової аналітики, стаття про них є в блозі The Instapreneurs.
Ось простий алгоритм дій, який допоможе працювати з цим інструментом:
Аби докладніше дізнатися, як налаштувати рекламу в Google Ads — дивіться лекцію «Як запускати контекстну рекламу» на платформі The Instapreneurs. Від спікерки Мар'яни Козуб ви дізнаєтеся про таке: