Data — is a new gold. Завдяки даним створюються імперії, заробляються мільйони, маніпулюють бажаннями та навіть виграють президентські перегони. Маркетингова ж аналітика допомагає проаналізувати ефективність каналів і механік, підтвердити чи спростувати гіпотези, згенерувати ідеї тощо.
Далі розповідаємо про сервіси для маркетингової аналітики, завдяки яким можна отримати золото сучасного світу — інформацію та дані. Тут не буде про Google Analytics — читайте про це в нашому Instagram. Підписуйтесь, там знайдете ще бiльше no bullshit контенту про маркетинг, блогінг і саморозвиток.
Semrush — crush маркетологів та seo-шників. Один з найпопулярніших сервісів для маркетингової аналітики та відстежування даних сайту. Ви можете підключити профіль Google Analytics до свого облікового запису Semrush, щоб переглядати всі дані в одному місці.
Вартість: є trial період, від $119 на місяць.
• SEO-просування. Сервіс допоможе створити ефективну seo-стратегію. Наприклад, оцінити пошукову видачу, знайти та проаналізувати ключові слова, виявити прогалини в контенті сайту абовідслідкувати трафік конкурентів.
• Контент-маркетингу. Тут можна покращити свою контент-стратегію з різними tools, провести аудит статей і матеріалів на сайті, запланувати публікації, відстежити реферальний трафік та трафік конкурентів. Через розуміння, які саме статті на вашому сайті принесли вам найбільше трафіку, також можна підгледіти, що саме працює для ваших конкурентів.
• SMM-просування. Сервіс відстежує активність ваших конкурентів в соцмережах і показує їхні бюджети, аналізує контент бренду, допомагає створити рекламні кампанії та звіти тощо.
Ahrefs — один з улюбленців маркетологів і seo-спеціалістів. До речі, заснований українцем Дмитром Герасименком. В Ahrefs простий інтерфейс, корисний блог, академія та купа функцій для того, щоб зробити маркетингову аналітику.
Вартість: є trial період, від $99 на місяць.
• SEO-просування. Маркетологи використовують сервіс для покращення трастовості та іміджу сайту для пошукових систем. Наприклад, перевіряють HTML та соціальні теги, вхідні та вихідні посилання, мобільну й десктопну версію сайту.
• Контент-аналітики. В Ahrefs знаходять теми з низькою конкуренцією та найбільш популярний контент в ніші, відслідкувати частоту публікацій конкурентів, знайти сторонні платформи для постингу статей тощо.
• Аналізу трафіку. Сервіс надає інструменти для аналізу органічного трафіку, беклінків, топ-сторінок за пошуком, PPC-реклами конкурентів, шаблонів перелінкування.
Data.AI — перша платформа для аналітики мобільних додатків на базі AI. Має три основні продукти Intelligence, Ascend та Connect Plus.
Вартість: є безкоштовні продукти та підписки. Проте ціни на сайті не вказані.
• Data.AI Intelligence — повний цикл керування мобільного додатка. Сюди входить маркетингові дослідження ринку, будування рекламної стратегії та залучення нових користувачів тощо.
• Data.AI Ascend — аналітика реклами в мобільних додатках. Підходить для аналізу реклами та бюджетів, виявлення потенційних інвестицій тощо.
• Data.AI Connect Plus — аналіз ефективності додатку. Тут порівнюють додатки з конкурентами, доходи в порівнянні з рекламним бюджетом, відслідковують ключові показники.
Similarweb — сервіс, що надає найвичерпнішу інфо про конкурентів. Ну і про вас, звичайно. Спеціалізується на аналізі трафіку.
Вартість: є безкоштовний період під кожен продукт і окрема ціна.
• Аналіз трафіку конкурентів. Similarweb дає вичерпні дані по об’єму трафіку, каналах залучення та схожим сайтам на сайт конкурента. Проте сервіс потребує більше, ніж 5000 сесій сайту на місяць, щоб зібрати хоч якісь дані. Тому для більш маленьких можна використовувати Semrush.
• Маркетингової аналітики. З сервісом можна чекати трафік конкурентів, будувати сематику для seo-просування, аналізувати рекламні креативи тощо.•
Sales аналітики. Similarweb надає можливості знаходити нових клієнтів та зв’язуватися з потенційними партнерами.
HubSpot — CRM-система, яка об’єднує маркетинг, продажі та створення контенту. Для маркетинг аналітики використовують інструмент Marketing Hub, проте для об’єднання всіх інших можливостей треба купляти всю CRM. Окрім цього HubSpot має безліч безкоштовних інструментів, а також величезний блог для маркетологів. Check it!
Вартість: є безкоштовний період під кожен продукт і окрема ціна.
• Відстеження customer journey. При підключенні CRM можна побачити весь шлях клієнта та підлаштувати маркетинг так, щоб він залишився з вами надовго. •
Аналізу ефективності сайту. HubSpot показує всі ключові показники — гео, джерела трафіку, коефіцієнт конверсії тощо.
• Автоматизації маркетингу. А саме публікація статей в блог, створення шаблонів для email-розсилок, адаптація листів та контенту під кожного окремого клієнта.