Тренди UGC-маркетингу 2024: відгуки, ком'юніті, ШІ

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

UGC-маркетинг сам по собі є великим трендом, який зробив революцію у digital-сфері, посунувши традиційну рекламу. Бренди, які почали працювати з користувацьким контентом, вже відчувають його позитивний вплив — від підвищення лояльності клієнтів і розширення аудиторії до збільшення продажів. Але й в середині цього явища йде бурхливий розквіт нових тенденцій. Більшість з них пов'язані з іншим революційним напрямком — штучним інтелектом. Читайте огляд трендів UGS-маркетингу на 2024 рік від The Instapreneurs, щоб збільшити свій арсенал ефективних маркетингових інструментів.

Хочете розвиватися в маркетингу та SMM? Залишайте свій e-mail та отримуйте щотижня наші унікальні матеріали з digital.

marketing-lectures
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Що таке UGС та навіщо він бізнесам

UGC — це користувальницький контент, скорочення від User Generated Content. Під ним розуміють будь-які публікації в інтернеті, створені користувачами продукції бренду за власною ініціативою, без участі самої компанії. Це можуть бути тексти, зображення, відео, огляди, меми, GIF тощо. Як приклад — дівчина настільки задоволена придбаним светром, що поспішає поділитися своїми враженнями у TikTok. Так вона, навіть не маючи цього на думці, рекламує виробника.  

Бізнес може використовувати UGC-контент як соціальний доказ — в розділі відгуків на сайті, в e-mail розсилках, в соціальних мережах. Статистика свідчить, що UGC часто виявляється набагато ефективніше контенту, який створюють маркетологи брендів. До таких же людей, яким є сам, значно більше довіри, ніж до рекламних повідомлень, за які сплатили.

Про те, що таке UGC більш докладно читайте в матеріалі від The Instapreneurs
what-is-ugc

Нативність та безкоштовність користувальницького контенту — важливі причини, за якими бізнесу варто включати UGC до маркетингових стратегій. За результат маємо зростання показників: 

  • охоплення; 
  • залученості; 
  • клікабельності;
  • часу відвідування сайту;
  • конверсій.

З нематеріальних наслідків — розширення поінформованості про бренд, підвищення лояльності до нього та зміцнення репутації (в разі задоволення клієнтів продукцією).

Є декілька способів отримати користувальницький контент. Серед них — репости публікацій клієнтів, заохочення користувачів до відгуків, розповідей про свій досвід та своє життя, а також замовлення роликів у креатора. UGC-creator — той, хто може створити для компанії схожий на UGC контент по бартеру — за якісь бонуси.

Вміння працювати з UGC — важлива навичка для сммника. Детальніше про необхідні скіли — у статті «Управління кар'єрою для SMM-спеціаліста: які навички треба опанувати у 2024 році».

skills-for-smm-manager-2024

Тренди UGC контенту на 2024 рік

Тим бізнесам, які вже усвідомили важливість UGC-маркетингу та активно його застосовують, а також тим, які збираються долучитися до тренду у 2024 році, варто враховувати останні тенденції у створенні користувальницького контенту.

Короткометражні відеоролики

Популярність Instagram Reels, TikTok і YouTube Shorts продовжує зростати, що можна пояснити швидкістю та легкістю споживання контенту. За даними Statista, кількість завантажень відео за останні роки зросла на 40 відсотків. Захоплюючий, креативний відеоконтент — надійний спосіб привернути увагу до бренду.

Відео, згенеровані штучним інтелектом

Генералізований AI гучно увірвався у наше життя торік і продовжує змінювати сферу маркетингу. Ролики, створені нейромережею — це щось новеньке, вони викликають чималу цікавість у юзерів. То чому б не створити свій, ненав'язливо додавши назву бренду, як це зробив Sister`s aroma? Виглядає він досить eye-catching — шерінг та коментінг забезпечені. От тобі і ріст охоплення.

Інтеграція UGC в платформи електронної комерції

Використання реальних відгуків клієнтів та відеороликів, створених користувачами, сприяє більш достовірній та привабливій презентації товарів чи послуг, в наслідок чого зростають конверсії (Business Insider). Потенційні покупці, бачачи позитивний досвід інших користувачів, схильні приймати рішення про покупку швидше і з меншими сумнівами.

Розуміючи це, український бренд Kachorovska додає у галерею вебсайту фото своїх клієнтів в придбаному одязі

kachorovska-ugc-example
Зображення з сайту Kachorovska

Створення ком'юніті

UGC відкриває безліч можливостей для взаємодії та залучення аудиторії. Користувачі, які створюють свій контент, розповідають про свій досвід, стають активними учасниками спільноти, що стимулює її розвиток та розширення. Конкурси, розіграші, челенджі від компанії теж цьому сприяють.

У цьому сенсі можна брати приклад з Integral. Бренд має розвинене ком'юніті клієнтів, які постійно роблять контент. Ось дівчата розповідають на камеру, що у них в сумочці, ось надсилають фото в дзеркалі. До того ж проводяться різні майстер-класи, благодійні ярмарки, секретний Санта.

integral-ugc-example
Зображення з інстаграм-сторінки Integral

Відгуки

Створювати умови для того, щоб користувачі могли залишати відгуки на сайті — ще один напрямок UGS-маркетингу на майбутнє. Спеціальні форми, розміщені  «під рукою», пропозиції знижок або подарунків — те, що стимулює клієнтів ділитися своїм досвідом взаємодії з компанією.

«Нам потрібна правда» — так почав звернення до своїх клієнтів бренд Natureal. За чесний відгук про його продукти або роботу було запропоновано 20 відсотків знижки.

Використання технологій віртуальної та доповненої реальності

Дослідження від Deloitte свідчить, що AR може покращити взаємодію з користувачем до 30%. Віртуальні примірки, тестування продуктів та подорожі в режимі реального часу допомагають клієнтам у виборі та знімають страх невдало витратити гроші.

Міжплатформна стратегія використання контенту користувача

UGC на одній платформі — сила, а на всіх — міць. Згуртована стратегія в соціальних мережах, на вебсайтах і в магазинах забезпечує єдиний досвід взаємодії з брендом та підвищує лояльність до нього.

«Трушність» — те, через що люди (особливо нові покоління) віддають перевагу UGC-контенту. Він стає найважливішим елементом у формуванні залучення споживачів і лояльності до бренду. Тренди UGC на 2024 рік показують нові можливості для бізнесу у формуванні маркетингових стратегій і спонукають digital-спеціалістів до їх застосування.

Як отримати готовий контент: UGC Library від The Instapreneurs

Для всіх, кому потрібні готові креативи та UGC-контент — наш новий продукт UGC Video Library. Більше не треба витрачати час на пошуки «більш-менш» придатного відео на стоках.

SMM-спеціалісти, таргетологи, маркетологи, підприємці, беріть з бібліотеки ролики від топових українських креаторів та користуйтеся. Тут все, що потрібно для Instagram та TikTok.

Заощаджуйте час на плануванні стрічки для соцмереж, створюйте класні офери, які принесуть кліки та замовлення, та економте маркетинговий бюджет.

ugc-library

Понад 400 коротких роликів у зручному форматі на різні тематики для будь-якого бізнесу. Можна робити необмежену кількість завантажень. Підходять для особистого та комерційного використання.

UGC Video Library — ваша точка входу у світ трендів 2024. Підписуйтеся та отримайте безмежний доступ до готового UGC-контенту всього за $19.99 на місяць.
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.