Плануєте запускати рекламу в телеграм-каналі? Вам сюди! Редакція The Instapreneurs запросила на інтерв'ю експерта з розвитку телеграм-каналів Юрія Воскобойника.
У Юрія мережа каналів про історію українських міст — Київ Історичний та Одеса Історична. Ми запитали експерта, як правильно створювати креативи для реклами телеграм-каналу, аби отримати високу залученість аудиторії та стати привабливим каналом для рекламодавців. Let's read it!
На початку розвитку власного телеграм-каналу більшість людей стикаються з проблемою «Як створити якісний рекламний допис?». Є два кроки: замовити допис або зробити його самостійно. Новачкам рекомендую самостійно робити рекламні дописи, щоб більше розбиратися та розуміти, як взагалі працює розвиток телеграм-каналів.
70% успішності телеграм каналу залежить саме від якісного рекламного посту, яким ми залучаємо аудиторію на канал.
Як зрозуміти чи рекламний допис якісний? Метрика для аналізу ефективності рекламного допису проста — це вартість одного підписника. Чим менша вартість, тим якісніша публікація.
Як порахувати? Вартість розміщення на каналі ділимо на кількість підписників, які прийшли з каналу, де реклама розміщувалася (рахувати варто через 24 години після розміщення рекламної публікації).
Перед початком купівлі реклами варто проаналізувати інші канали вашої тематики через сервіси аналітики. Так ви зрозумієте, якими рекламними публікаціями просуваються інші канали.
Важливо: в жодному разі не можна красти рекламні публікації інших каналів. Такі дії назавжди зіпсують вашу репутацію серед інших телеграм-адмінів, а репутація в телеграмі — це найважливіше.
Дивитися рекламні публікації інших каналів варто не тільки нові, а й ті, якими канали просувалися місяць-два тому та більше. Для аналізу беремо 10-15 каналів вашої тематики. Головне, щоб ці канали активно закуповували рекламу в Telegram. Проаналізувавши канали, з кожного ми можемо взяти для себе щось цікаве, наприклад: візуал, заголовок, опис, формат посту, заклик до дії тощо.
Про те, як набрати перших 1000 підписників, дізнайтеся у статті Юрія Воскобойника в блозі The Instapreneurs.
Варто розуміти, що існують рекламні пости двох типів: прямий та байтовий пост. Прямий допис — формат з коротким описом про канал та з посиланням на канал в кінці. Зазвичай з прямого посту підписник йде дорожче, але аудиторія якісніша та менше відписується з часом.
Байтовий пост — формат, який має на меті максимально зацікавити читача, збудити в ньому бажання будь-що дізнатися «розв'язку», але зробити це можливо тільки, якщо перейти за посиланням на канал. Підписник йде дешевше, але й кількість відписок більша. Ось приклади прямого та байтового дописів 👇
Як виглядає структура гарного рекламного посту в телеграм? Ловіть покроковий чекліст 👇
Щоб написати рекламний пост у Telegram, важливо вибрати відповідний формат. Якщо ви будете слідувати всім особливостям та структурі, то зможете з легкістю залучити свою аудиторію. Головне — не забувати про правильне оформлення і подачу.
Якщо ви давно хотіли розвивати свій канал, проте відкладали — it’s your sign! Дивіться лекцію «Як робити маркетинг телеграм-каналів» в бібліотеці продуктів The Instapreneurs. Спікерка Мар'яна Янко — бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів, засновниця журналу September.
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і отримуйте не лише цю лекцію за вигідною ціною, але й безліч інших корисних матеріалів. Виберіть тариф, який підходить саме вам — $29.99 за один місяць, $59,97 за три місяці або $89.94 за пів року, і розширюйте свої знання у сфері PR та маркетингу.