Bagllet — український бренд базових шкіряних сумок та аксесуарів з виробництвом в Києві. Моделі створені для жінок, які шукають красу та естетику в повсякденності, свідомо ставляться до себе та навколишнього світу, цінують якість та надійність в речах.
Такі цінності ретельно транслюються через комунікацію та соцмережі компанії. Редакція The Instapreneurs розпитала маркетолога Bagllet Тетяну Манько про команду, Instagram, успішні маркетингові стратегії та факапи.
Залишайте email та регулярно отримуйте анонси подій The Instapreneurs, дайджести статей в блозі та корисний контент, який пушить marketing skills.
На квітень 2023 року в Instagram Bagllet понад 70 000 фоловерів. Розкажіть, коли ви запустили сторінку, і скільки часу зайняв шлях до цієї цифри.
Інстаграм у нас зʼявився через кілька місяців після заснування бренду. Спочатку це був блог, де ми публікували відгуки наших клієнтів, робили анонси нових моделей. І, як і більшість, у 2013 році ми не робили велику ставку на розвиток саме через цю соцмережу.
Тоді ми йшли скоріше за тенденціями — бренди почали зʼявлятися в Інстаграм, тож зʼявилися й ми. Першими підписниками були наші клієнти, якась частина аудиторії прийшла через розіграші. Останні роки аудиторія збільшується органічно.
Ми не ставимо мету отримати 100к чи 200к підписників, бо є інші важливі цілі проєкту.
Яке місце у каналах продажів займає інстаграм-акаунт бренду? Наприклад, чи входить він у ТОП 3 каналів.
— Інстаграм займає стабільне друге місце серед всіх каналів продажів. На першому місці знаходиться наш сайт. Основна наша мета — це зробити сайт основним каналом продажів і відійти від практики приймати замовлення через директ.
Тому зараз ми працюємо над новим сайтом. Таким чином кожному, хто хоче придбати виріб Bagllet, буде зручно зробити це саме через нього.
Ваша Instagram-сторінка виглядає доволі лаконічно, при цьому ви не використовуєте якихось новітніх фішок у візуалі. Це свідома стратегія?
У Bagllet все повʼязане між собою. Ми не слідуємо за швидкоплинними fashion трендами та створюємо сумки поза часом. Cаме тому наш Instagram повністю відображає ідею бренду — він поза часом.
Але так було не завжди. Раніше наш профіль був побудований на UGC. На той момент ця стратегія дала нам багато переваг. Таким чином ми формували довіру клієнтів до невеликого бренду та розуміння продукту. До того ж через фото наших клієнтів інші дівчата розуміли, як можна стилізувати ту чи іншу сумку.
Тож для кожної стратегії є свій влучний час 🙂
Алгоритми зараз нестабільні, і все більше кріейторів та брендів йдуть у Тікток. Чи плануєте ви TikTok Bagllet?
У нас є Тікток Bagllet, але відверто не вистачає часу та ресурсів, щоб вести його активно.
Яка ідея в стратегії або у маркетингу дала найкращі результати? Яка була найбільш провальною?
Найкраща ідея — зробити ребрендинг у 2022 році. Саме завдяки цьому ми тепер ближче до постійних клієнтів, бо наша комунікація стала чіткішою. Також ми потрапили в поле зору іноземних журналістів, які зрозуміли, що Україна — це батьківщина перспективних fashion брендів.
Одна з провальних ідей теж була торік. Влітку 2022 року ми зробили соціальний проєкт «Сміливість.Поетична», в якому привертали увагу до поетів шістдесятників. Вони боролися за свою свободу та культуру, як і ми боремося сьогодні.
Сам проєкт пройшов успішно, але на момент його реалізації ми вирішили замінити посилання в описі профілю з нашого сайту на сайт проєкту. Коли він закінчився, ми зрозуміли, що це була велика помилка. Трафік на сайт значно зменшився у той період. Більше ми це посилання не чіпаємо 🙂
В цьому році нашому бренду буде 10 років. Це багато, якщо дивитися з точки зору людини, яка в ньому працює. Я скажу, що найкраща стратегія — це не зупинятися на досягнутому, експериментувати, мріяти та досліджувати.
Який маркетинг-інструмент ви хотіли б протестити, якби не було жодного обмеження. Наприклад, в бюджетах, геолокації, масштабі тощо.
Зараз наша зона росту — це вихід на міжнародний ринок. Тож не маючи обмежень в бюджеті, всі гроші спрямували б саме в Facebook та Google Ads на тестування аудиторій та гіпотез.
Інфлюєнс-маркетинг: ви за чи проти? Назвіть ваші green/red flags у співпраці з інфлюєнсерами та блогерами.
З 2021 року інфлюєнс-маркетинг у Bagllet побудований на щирості — для нас це не реклама, а побудова спільноти довкола бренду.
Тому ми співпрацюємо з людьми, які розділяють наше бачення естетики та краси, яким щиро подобаються наші сумки. Згодом вони стають амбасадорами — це відносини на роки.
Якби створювали fashion-бренд зараз, що робили б інакше?
Чудове питання! Впевнена, що на створення бренду зараз треба набагато більше інвестицій та ресурсів. Fashion-індустрія в Україні стрімко розвивається — це і плюс, і мінус одночасно. Аудиторія стала більш обізнаною та вибагливою.
Створюючи новий бренд, я точно не робила б ставку на базові речі — їх занадто багато на ринку. Я б дивилася у сторону нішевого та унікального продукту.
Яка команда працює у маркетингу бренду?
За останній рік відділ маркетингу виріс від однієї людини (це була я) до команди з 4-х людей.
У нас є копірайтерка Оля, яка пише всі наші inspire естетичні тексти. Марина — дизайнерка, але я впевнено називаю її візіонеркою. Це людина, яка зібрала всі наші принципи, ідеї, цілі, та реалізувала їх в нову візуальну айдентику.
Також з нами працює PR-спеціалістка Олександра. Це людина, яка достукалася до серця самої Келлі Рутерфорд — тепер вона є власницею нашої сумочки.
Все, що стосується планування та аналітики, закриваю я. Також я відповідаю за Instagram, рекламу та email-маркетинг.
Яка ваша улюблена сумка Bagllet?
Моя улюблена модель це кросбоді BG124. Вона і практична, і лаконічна водночас. Влітку для мене це мастхев.
Але у нас зʼявилося багато нових моделей, наприклад зі срібною шкірою. Тож я зараз обираю сумочку, яку додам у вішліст до дня народження.
Що порадите іншим insta-пренерам?
Я раджу не зупинятися в навчанні — це збільшує наш кругозір, додає обізнаності, знайомить з класними цікавими людьми.
Сьогодні робота займає більшу частину життя майже кожного з нас. Тому раджу вибирати такі компанії, в яких колеги зможуть стати вашими друзями. Я вважаю себе дуже щасливою людиною, бо маю можливість працювати разом зі своїми друзями.